1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps srry 28 februari
    stomme fout
    *<schaam, schaam>*
     
  2. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat denk ik ook ik beschuldig xbw of zo er ook helemaal niet van. het is en blijft een geweldige actie. als ik de volgende keer nog iets bestel bij jullie maak ik het gewoon eerder over.
     
  3. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook last van de Postbank, geld is nog steeds niet overgemaakt! :'-(!!
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmmm, ben net weer thuis, helaas nog steeds niks van Mirik en de zijne.
     
  5. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Update. Het geld is wel overgemaakt. 11 Maart. Maar nog steeds geen bevestiging van XBW. :{
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wacht maar rustig af. Als alles meezit krijg je hem in eerst onstantie niet. Na een contact met Mirik zoekt hij uit of het geld daadwerkelijk binnen is gekomen op 11 maart. Dan krijg je alsnog je bevestiging. Helaas moet je dan wel een tijd wachten totdat je iets te horen krijgt, ondanks dat je op allerlei manieren contact probeert aan te leggen. Hoe lang je dan moet wachten??? Geen idee ben nog steeds wachtende.

    Damn, amateuristisch zooitje.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  7. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb ook nog geen bevestiging gekregeh maar het zal wel komeh. als ik mun kitje maar dinsdag of woensdag heb want ik ben de hele week om 1 uur vrij
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    80% van de mensen had op de 12e of de 13e hun pakketje. Mijn afspraak met de distributeur was 100% op 12 maart.

    Wat er bij hun is misgegaan weet ik niet, altijd als ik hun opbel is "alles de deur uit". Duidelijk is dat er bij hun is frlink mis is met de communicatie tussne administratie, registratie, inpakdienst en bezorging.

    Het enige wat wij bij Xboxworld doen is orders binnenhalen die direct naar hun toe gaan. Onze crewpakketjes waren OOK te laat.

    Pfff, maandag ga ik er weer mee aan de slag, maar ik loop mezelf ALWEER te herhalen.
     
  9. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHAHAHAH ik lees nu pas dat jullie alles verstuurd hebben met de NPD, als ik ergens slechte ervaring mee heb dan is het de NPD wel.

    Als je in die hallen komt waar die mensen werken.. nou nou nou overal ligt wat er wordt gegooid met dat spul niet normaal.

    Ik werkte voor een bedrijf en moest regelmatig naar de NPD toe je geeft dat pakketje af aan zo'n knul van 16 jaar laat een krabbeltje zetten en hij flikkert 'm vervolgens van zich af, en dan duurt 't soms een week voordat die gene 'm krijgt.

    Maar voor alle gedupeerden, heb een week geduld dan heb 'm inmiddels wel neem ik aan :+ 8)

    Persoonlijk denk ik dat maandag de meeste mensen 'm wel binnen krijgen..
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  10. IK NL

    IK NL Guest

    het is niet jullie, het is hun micromedia die doen dat niet xbw, wat zijn jullie hardleers.
     
  11. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    nog steeds nada...
     
  12. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zwaar teleurgesteld in deze actie. Wat een onzin om alles maar op Micromedia af te schuiven. Zij zijn misschien verantwoordelijk voor alle problemen, maar daarmee kan je niet bij je klanten aankomen. Wij kopen de Live kitjes bij jullie, niet bij Micromedia.
    Ik begrijp dat jullie er alles aan doen om een oplossing te vinden, maar een nette excuusbrief op de frontpage en op het forum was wel op z'n plaats geweest.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Niemand schuift hier verantwoordelijkheid af, en in het forum is ook al een paar keer door Mirik en anderen gezegd dat ze het jammer vinden dat het zo is gelopen.

    Maar feit blijft wel dat, op het moment dat je de verzending/distributie uit handen geeft aan een toch wel gerenomeerd bedrijf als NPD, je er zelf geen vat meer op hebt en helemaal afhankelijk bent van hun service.
     
  14. xforz

    xforz Guest

    nou ik heb 'm nu ook eindelijk binnen:9 :)
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik nog niet :'-(
    edit: kan ik m eigenlijk nog cancelen?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  16. xforz

    xforz Guest

    Ja ik heb 'm op moeten halen bij het depod:mad: , maar dat had ik er wel voor over:)
     
  17. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm nog geen pakketje.
    mirik zou je a.u.b (ik weet dat je het druk hebt) eens willen kijken of je mijn betaalbevestiging al hebt. en wanneer ik het pakketje dan krijg....het zou wel jammer zijn als het vande week niet meer kon...maar ik heb geduld en vertrouwen in jullie maar niet in de postbank en npd...
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    dark prince, please geef me je effe details dan kijk ik!

    stuur ze naar mirik@xbw.nl (preorder nummer etc)
     
  19. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik je een mailtje gestuurd en een pm maar tot op heden niets terug ontvangen, en ik heb mijn kitje ook nog steeds niet.
    Wel betaald is ook bevestigd door jullie...
    :confused:
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    yah ben ik van op de hoogte, wordt aan gewerkt

    weet je zeker dat je betaling over is gemaakt?
     

Deel Deze Pagina