Gestructureerd werken betekend ook tijdig reageren en open communicatielijnen houden.
Het zou niet uit moeten maken of Mirik of wie dan ook aan het rennen is, als ik dat niet weet. Tevens heb ik een deal met een organisatie, niet met een individu.
Het enige dat ik weet is dat ik een tijd geleden 60 euro heb overgemaakt, en dat ik een week op duidelijkheid heb moeten wachten. In tegenstelling tot wat je zegt, is een week niet geheel acceptabel. (welke maatstaf gebruik je?)
Het feit dat NPD blijkbaar al 3 keer langs is geweest vind ik geen argument. Aangezien de meeste mensen overdag werken, zou het logischer zijn als men even contact opnam.
UPC laat een bericht achter.
TPG post laat een bericht achter.
Lijkt me niet meer dan logisch. (en vanuit een businessmodel rendabeler dan 3 keer langs komen rijden)
Op zich neem ik dit XBW niet kwalijk, maar een andere carrier lijkt me de volgende keer verstandiger.
Nogmaals, wat ik XBW kwalijk neem is voornamelijk een slechte communicatie omtrent het niet na kunnen komen van een deal (ongeacht wiens schuld dat dan is).
Als men een pre-order actie wil beginnen, moet men zich van tevoren goed realiseren waarmee men zich bezig gaat houden. Eerder is al gemeld dat dit slechts een aardigheidje van een hobbyclubje is.
Daar ben ik het niet mee eens, aangezien de marges (Micromedia is een wholesaler) toch ergens heen moeten gaan.
Ben je een business, dan kun je niet de verantwoordelijkheid op de leverancier afschuiven; hoogstens kun je open en eerlijk communiceren, zelf het boetekleed aantrekken, en duidelijk maken dat je je best doet.
Nogmaals, ik moet een compliment aan Wouter geven dat hij vorige week wel heeft geprobeerd orde op zaken te stellen.
Maar ik ben nog steeds van mening dat deze hele zaak op de frontpage verduidelijkt had moeten worden, en niet in een forumthread.
Laatst bewerkt: 20 mrt 2003