1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie

    Jawel die van mij wordt morgen aangeboden :9

    En ook TPG maakt wel eens fouten, Lees dit maar eens:

    Zending onjuist gesorteerd; aflevering 1 dag vertraagd
    De zending is helaas onjuist gesorteerd. Dit kan verschillende oorzaken hebben (bijvoorbeeld onjuiste of onvolledige adressering). De aflevering van de zending zal hierdoor waarschijnlijk de volgende dag plaatsvinden. (Lees 2 dagen later) |:-

    Maargoed hij is onderweg Zodat ik een week te laat van mijn XBL kan gaan genieten.

    Ohja Mirik Bedankt voor het uitzoeken.

    Een Blije Kalifa:D
     
  2. mastapiece

    mastapiece Guest

    whehe, veel plezier morgen..misschien kom ik je nog tegen!!
     
  3. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik niet de behoefte heb om dit publiekelijk te maken, zie ik mezelf geen keus meer hebben.
    Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen. Ik heb Mirik al 3 dagen geleden gemaild met de vraag om mijn geld terug te krijgen. Hij zou het "proberen".
    Helaas heb ik na verscheidene mailtjes en een posting op dit forum nog niets mogen vernemen.
    Geen pakket, geen geld terug.
    Ik zou graag willen waar ik recht op heb, namelijk een professionele afhandeling van deze kwestie.
    Het uitblijven van een reactie doet mij het ergste vermoeden.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben eerst bezig de mensen hun pakketje te bezorgen die hem nog willen.
     
  5. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen argument om niet te reageren op mijn mails.
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, daar snap ik even niks van. Je verwacht een 'professionele' reaktie en tegelijkertijd verwacht je dat Mirik gaat rennen om jou onmiddellijk van antwoord te voorzien. Maar dat is weer onprofessioneel. Dus wat wil je nou?

    Mirik is orde op zaken aan het stellen (of heeft dat al gedaan) en is elke bestelling aan het uitzoeken. Dat doet hij op 'professionele' wijze dus hij laat zich daarbij niet afleiden door mensen die hem niet een gebruikelijke termijn van pakweg een week kunnen geven.

    Chill down. Als jij je geld terug wilt en je hebt daar recht op dan krijg je je geld ongetwijfeld terug. Maar verwacht niet dat Mirik met een envelop op de fiets springt om jou je centen te komen brengen. Zo werkt dat niet. Dat zou bijzonder onprofessioneel zijn.

    Je kunt beter wat langer wachten en de zaken juist afhandelen, dan haastjerepje allerhande noodsprongen maken en vervolgens van alles in het honderd laten lopen. Gestructureerd werken getuigt van een professionele instelling, en dat is nou net wat je hem vraagt.

    Dus?...
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vraag me af hoeveel van dit gesprek berust op emotionele overdrijving. Als jouw moeder een opvoeding genoten heeft (en daar twijfel ik niet aan) dan heeft ze zich aan de telefoon netjes gedragen en dan heeft de NPD haar wellicht met een kluitje in het riet gestuurd, maar vast niet op de toon die jij beschrijft...

    Dus je wekt wel de schijn dat je het gesprek letterlijk citeert, maar eerlijk gezegd geloof ik er geen r**t van.
     
  8. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Elke winkel is helaas (zwaar) afhankelijk van derden, zo ook xbw. MEt deze grote hoeveelheid aan orders op korte termijn valt er altijd te verwachten dat een beperkte hoeveelheid van deze orders niet correct wordt afgehandeld, vooral gezien dit de eerste pre-order actie is van xbw. Helaas mogen en kunnen ze zich niet achter deze feiten verschuilen.

    Jammer dat we nu alleen maar geklaag horen in deze thread terwijl zo'n 80% (las ik net ergens hier) gewoon hun pakketjes netjes op tijd heeft ontvangen. niks dan lof dus, prima xbw. Een paar dingen vallen me wel op, zowel positief als negatief:

    -- Mirik doet ongelooflijk z'n best voor iedereen die nog geen pakketje heeft gehad, helemaal top, alleen het afschuiven naar de importeur en de npd is natuurlijk uit den boze, zij zijn niet de verantwoordelijke hiervoor, maar uiteraard xbw.
    -- Iedereen wil op (zeer) korte termijn oplossing, soms lees ik posts die 1 uur na elkaar geplaatst zijn, op zo'n korte termijn kun je natuurlijk geen oplossing verwachten, er zijn mensen die een leven hebben zeg maar.
    -- Zo kan ik nog wel ff doorgaan met postieve en negatieve dingen,maar de meeste kunnen deze zelf wel bedenken of ze zijn al genoemd.

    Tot slot nog even voor diegene die zich gedupeerd voelen oid (dus geen "see you in court" onzin). Voor verkoop op afstand bestaan speciale wetten waar elke winkel zich aan moet houden. O.a. kun je deze hier vinden.

    groeten
    Tim
     
  9. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn mails is door mirik ook helemaal nooit gereageerd, gelukkig is het intussen opgelost, en heb ik van micromedia gratis 2 xtra spellen erbij gekregen voor het ongemak.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  10. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder werdt zeer onvriendelijk behandelt, dat van "ben je wel goed bij je hoofd" is natuurlijk overdreven, maar op die toon werd het wel gezegt. En ze hebben letterlijk gezegd dat ik maar heel de middag thuis moet blijven en als ik er dan niet was dat ze het dan terug zouden sturen.
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze zeggen dat je de hele middag thuis moet blijven is opzich wel logisch. Ik heb het werk ook gedaan bij de tnt (nou tpg) en die werken niet met tijden gewoon de lijst afwerken en naar huis. Je had het ook bij de buren af kunnen laten gooien.
     
  12. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Gestructureerd werken betekend ook tijdig reageren en open communicatielijnen houden.
    Het zou niet uit moeten maken of Mirik of wie dan ook aan het rennen is, als ik dat niet weet. Tevens heb ik een deal met een organisatie, niet met een individu.

    Het enige dat ik weet is dat ik een tijd geleden 60 euro heb overgemaakt, en dat ik een week op duidelijkheid heb moeten wachten. In tegenstelling tot wat je zegt, is een week niet geheel acceptabel. (welke maatstaf gebruik je?)

    Het feit dat NPD blijkbaar al 3 keer langs is geweest vind ik geen argument. Aangezien de meeste mensen overdag werken, zou het logischer zijn als men even contact opnam.
    UPC laat een bericht achter.
    TPG post laat een bericht achter.
    Lijkt me niet meer dan logisch. (en vanuit een businessmodel rendabeler dan 3 keer langs komen rijden)
    Op zich neem ik dit XBW niet kwalijk, maar een andere carrier lijkt me de volgende keer verstandiger.

    Nogmaals, wat ik XBW kwalijk neem is voornamelijk een slechte communicatie omtrent het niet na kunnen komen van een deal (ongeacht wiens schuld dat dan is).
    Als men een pre-order actie wil beginnen, moet men zich van tevoren goed realiseren waarmee men zich bezig gaat houden. Eerder is al gemeld dat dit slechts een aardigheidje van een hobbyclubje is.
    Daar ben ik het niet mee eens, aangezien de marges (Micromedia is een wholesaler) toch ergens heen moeten gaan.
    Ben je een business, dan kun je niet de verantwoordelijkheid op de leverancier afschuiven; hoogstens kun je open en eerlijk communiceren, zelf het boetekleed aantrekken, en duidelijk maken dat je je best doet.
    Nogmaals, ik moet een compliment aan Wouter geven dat hij vorige week wel heeft geprobeerd orde op zaken te stellen.
    Maar ik ben nog steeds van mening dat deze hele zaak op de frontpage verduidelijkt had moeten worden, en niet in een forumthread.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het pakketje is drie keer bij je aangeboden. Naar ik hoor laat de NPD geen briefje achter als er niemand is erg irritant dus. Voglens preorder actie doen we het niet via hun, maar andere koerier. Geef dan je werkadres op, of plak een briefje op de deur dat ze het aan je buren afgeven ofzo!

    En ik heb je nu opzekers ge-emailed.,,,
     
  14. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht en ik wacht en blijf wachten op mijn XBL, waar blijft dat pakketje nu? Ik wordt:mad:
     
  15. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb ik jouw pakketje wel gekregen... Ik heb nu in ieder geval nog niets gehoord van de Micromedia....
     
  16. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet ja,

    Ben nu aan de lijn met Micromedia.... eens kijken wat ze te vertellen hebben!
     
  17. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    M!$@#@#%$^^$ he dat lucht op,

    Blijkt dus dat Het XBL pakketje al op 14-3-2003 bij mij afgeleverd had moeten zijn. Maar dat de NPD mijn Huis niet kon vinden, ze konden zelfs mijn Straat niet eens vinden. Dus hebben ze het pakketje terug gestuurd naar Micromedia, Die heeft vervolgens Het pakketje opnieuw aangeboden aan de NPD, dus de NPD weer opzoek naar mijn woning en wat denk je.... weer niet gevonden. Dit is dus 3 gebeurd zonder dat 1 van de partijen zo slim is geweest om met mij contact op te nemen, om te vragen waar ik dan woon. (ze hebben beiden mijn adres en 06 nummer) Maargoed omdat ik weer niet een hele dag wil opofferen, gaat ik persoonlijk maar naar dat depot toerijden om vervolgens mijn XBLIVE op te halen. MOET NIET GEKKER WORDEN.:mad: :mad: :mad:
     
  18. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, laat elke andere carrier wel bericht achter, of geeft het bij de buren af (ik krijg gemiddeld 2 pakketten per maand). Als men niet van tevoren aangeeft dat de NPD andere voorwaarden stelt, kan je niet verwachten dat ik dit maar raad.

    Klopt; je hebt me gemaild ; micromedia heeft contact met me opgenomen, en alles wordt naar Amsterdam (werk) doorgestuurd. (laat ik dat nu ook eens publiekelijk zeggen)

    Ik ben blij te horen dat de volgende keer de NPD niet meer gebruikt gaat worden.
    gr,
    m
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Whahaha wat een gestoorde boel daar bij die npd zeg!
    Je bent een bezorg bedrijf en je kunt het adres niet vinden ?
    Hoe triest is dat dan wel niet mensen?

    Wij zitten al lang en breed teliven en deze jongen/vrouwtje zit al meer dan een week tewachten.
    Gelukkig geen zaakjes meer met die npd zeg DAMN!
    Ik hoop voor je dat je je paketje zo snel moglijk hebt Kalifa,en scheld ze meteen ff de huid vol daar he !

    Of geef ze een stratenboekje :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  20. kalifa

    kalifa Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Yesssssss Heb hem....koste me een halfuurtje rijden.

    Ik heb ze inderdaad aangeraden van landkaart te veranderen.....
    Of in iedergeval dat navigatie systeem de schijf van 1999 te veranderen naar 2003 ofzo. `vond tie niet leuk toen ik dat zei`:+

    Zo gelijk maar installeren en here i come.8)
     

Deel Deze Pagina