1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat meen je niet! Konden ze het niet VINDEN????? WTF!!!!! En ook vooral niet aan ons vertellen zodat we je op de hoogte konden stellen. :mad:

    Ik wil in de toekomst zo min mogelijk met de NDP te maken hebben, dus hopelijk vinden we een andere GOEDE koerier! :)
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    *zwaait naar Mirik

    Uhh... remember mie? :eek:
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  4. leonardo15

    leonardo15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet wel een goede koerier het heet...........TPG nou das nie zo moeilijk weetje iig dat ze allemaal bezorgt worden want die kunnen wel alle pakketjes aan hoor

    snap niet waarom het niet via hun is gegaan maarja...................................................
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan nog moet je betalen hoor!! :+
    Het is maar dat je het weet!


    Inkoppertje
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  6. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    For the record:
    Mijn zaak is nog steeds niet afgehandeld (het is nu 27 maart, heb nog niets gezien).
    Ik heb inmiddels zelf maar met NPD en Micromedia afgerond. Eind deze week zou de boel opgelost moeten zijn.
    Ik wilde dit toch even vermelden om aan te geven dat ik van mening ben dat niet alles even netjes wordt afgehandeld.
    Graag de volgende keer:
    Meer communicatie omtrent de gang van zaken
    Trackingnummers van de carrier

    En nogmaals; het zou XBW sieren als ze iets over deze totale kwestie op de frontpage zouden communiceren.

    Als je iets goed wilt doen.....
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  7. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok :cool:

    *wacht geduldig af...
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Pre order 114...betaald op 22 feb

    DAMN, Wat zijn die lui bij dat K($##@ achterlijk.

    Eerst zou ik niet thuis zijn geweest!!! Terwijl er een grote verbouwing gaande is!! Er zijn continu z'n 5 man aanwezig.

    Als gevolg wordt er gevraagd om een ander adres. Waarom???? Geen idee, ik ben immers thuis.

    Toch mijn werk adres opgegeven. Wat denk je .....NIKS. Mirik er weer achteraan.

    Blijkt dat mijn pakketje toch is aangenomen..???????????? Ene Nifrik (buurman) zou er voor getekent hebben. Onmogelijk gezien het feit dat ik alle mensen in de straat ken. Dit zijn er gelukkig maar 7.

    Ik pissed en Mirik mailen. Helaas kon ik hem niet bereiken.

    Telefoon: We hebben toch een fout gemaakt. Uw pakketje ligt nog steeds hier. U kunt het komen halen.

    DAMN, ik heb het ze alsnog laten brengen! DUZZZZZZZZZZZZZZZ

    Sinds vandaag 27 maart 2003 heb ik ook LIVE.

    Geen excuses niks, noppes, nada.

    ACHTERLIJKE IDIOTEN !! Ze worden bedankt.

    iig heb ik nu eindelijk na ruim 2 weken mijn pakket. Zonder excuses (wel van Mirik) en zonder die vergoeding.

    Kortom: Volgende keer doe ik wel mee met een pre-order actie, maar dan alleen als........
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Pre order 114...betaald op 22 feb

    Ze hadden toch iemand laten tekenen? Althans, dat had ik op mijn lijstje dinges staan?


    Zou echt een schande zijn als ze te lui waren om langs te gaan ofzo en zelf een krasje er zette!

    Anyways volgende acties gaan niet via NPD hoor....
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Re: Re: Pre order 114...betaald op 22 feb

    Dat hebben ze tegen jou gezegd en gemailed. Dat kon niet!! Dus vandaar dat ik op alle manieren contact met je probeerde te leggen. Dus kortom mijn pakketje is nooit ergens geweest!!!. Ja vandaag ja!!! Dit is echt niet normaal. Ik was zelfs hartstikke beleefd aan de telefoon. Zeg ik tegen die gast: "wel een beetje laat of niet soms??" Hij: "Ach ja, maar kunt u het niet komen halen dat is makelijker en dan heeft u het vandaag al."

    Ik heeb er niet meer op gereageerd, heeft toch geen enkele F^&%^ zin!

    Het pakketje is nu terrecht en doe godsnaam geen zaken meer met die gasten!!
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003

Deel Deze Pagina