1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    jupz en weten inbrekers dat je niet thuis bent:+

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals je weet hebben meer dan 40 mensne hem WEL vandaag gehad. De rest konden ze niet verwerken maar daar kwamen ze later pas achter. Kortom ik heb dit niet geweten en heb vrolijk geschreven dat iedereen zijn pakketje kreeg.

Anyways vandaag is dus ALLES verstuurd en iedereen krijgt dus morgen zijn pakketje. Mits je thuis bent of een briefje op de deur plakt om het bij je buren af te leveren.

Geen nood dus, maar het blijft jammer. En ik vind het net zo jammer als jullie!

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ach wat huilen we eigenlijk kobold...we w8en al een jaar op xbox live dus 1 dagje kan daar ook wel bij

ik spreek jullie vanavond wel op live :cool:

4. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is dus mooi niet gekomen he! Ik moet bij mijn leverancier een barcodenummer van 14 cijfers opvragen en dan kan ze kijken of het eventueel morgen wel in het 'systeem' zit.
    En dat terwijl iemand uit amsterdam noord het wel al had! Gisterochtend had die hem al!
    Ik word hier echt zwaar pissed van!
    Ik wil in ieder geval dat barcodenummer van mijn leverancier weten!

PRE-227
    Aangezien het vandaag niet meer komt, was de preorder ULTIEM NUTTELOOS en heeft het alleen maar een heleboel frustraties en twijfel veroorzaakt.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  5. xforz

xforz Guest

het was niet helemaal nutteloos want anders had je hem niet zeker gehad, maar het is idd vervelend dat veel mensen(ik ook) hem nog niet hebbe:'-( :'-(
    Je kan er heelaas weinig aan doen...
    :'-(

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb ook nog helemaal niks gehad :mad: Is nu 5 uur dus er komt niks meer ook... Lekker dan

7. xforz

xforz Guest

Kan toch nog tot 6 uur??

8. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren niks en geen briefje. Vandaag niks en geen briefje. Morgen ben ik er niet. Maandag word hij voor de tweede keer aangeboden. Dinsdag eventueel ophalen. ALS er niks verkeert is gegaan!!!!!!! Jammer Jammer Jammer

ps:je zou er maar vrij voor nemen?|:-

9. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Darn, ik heb ook nog niets... Postbode komt niet meer vandaag. Eigelijk had ik Live dus net zo goed in de winkel kunnen kopen?! Nou ja, ik ben iig niet de enige dus ik krijg 'em vast wel snel...

10. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach... misschien moeten we het maar een beetje gaan waarderen wat xboxworld voor ons heeft proberen te doen en niet zo negatief doen. Ik ook trouwens, want ik ben ook de hele dag al aan het zeiken, maar ik wil gewoon ZO ultiem graag op Live! dat ik het niet meer trek gewoon...

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik kom thuis ...ik denk: juist xbox live...geen pakketje
    heb ik iets gemist :confused:

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *schopt nu echt de heel XBW in elkaar

Wat gaan ze morgen zeggen? Dat het écht echt is verstuurd? :confused:

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kick XBW nou niet. Vergeet niet dat er niet echt veel XBL kitjes zijn, hoe je het ook went of keert. Bij XBW ben je iig verzekerd van een kitje... Sommigen hadden hem de 12de, nog mer de 13de, de rest zal wellicht morgen volgen. Is voor de laatste groep minder leuk maar that's the way it is...

Ik zit zelf met hetzelfde probleem. Dat ze het zomaar 2 keer bezorgen is overigens niet waar. Ze droppen een briefje met daarop een telefoonnummer, je kunt dan een dag en tijd afspreken waarop ze je kitje bezorgen, de tweede keer ben je in principe dus altijd thuis.

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja.... ik weet nu ook niet meer hoe het moet hoor.... ik krijg totaal geen info van xbw of die pakketdienst... echt lekker.... beloof me mn geld terug, dan kan ik tenminste dit weekend op live

15. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Net nog een Live Kitje bij de Bart Smit in de Mare in Alkmaar gekocht.
    Gewoon je speelgoedwinkel in de buurt bellen of ze 'm hebben, laten reserveren met je naam erbij en 'm direct ophalen.

Ze hebben hier in de Mare (voor de kenners onder ons) nog eentje liggen.

16. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja uuuuhhhh laz... en dat is wanneer?????? volgende week ofzo? lekker is dat! ik wil het pakketje gewoon hebben dit weekend, kep het hele weekend vrij gehouden! Waar zijn nu de mensen van xbw om ons op de hoogte te houden??? ik heb zelf geen ordernummer om het te checken dat moeten zij doen!

17. xforz

xforz Guest

daar hebben wij toch nix aan want we hebben al betaald..

18. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Koop je er eentje...verkoop je die andere weer

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wat een fantastische oplossing :{

20. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ja da's lekker. ik heb hem inderdaad overal zien liggen maar kan hem niet kopen omdat ik hem bij JULLIE heb ge-pre-ordered. ik wil er heus geen 2 of zo. was misschien een idee als ik vanochtend om 11:10 hulp had gehad of duidelijkheid, nu is het nog steeds "misschien morgen".

Deel Deze Pagina