1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er net een voor een maat van me gekocht...
    Die komt dus zo vanuit Amersfoort ff naar Alkmaar om 'm op te komen halen.
    Dan kan ie nog voor het weekend live.

Het gaat er nu dus om wat je er nog voor over hebt om live te willen.

Ik zweer het je....je mist een hoop....Je bent er de hele dag zoet.

2. xforz

xforz Guest

*JALOERS:mad:

3. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    alsof ik vrienden heb.

nou erg leuk hoor, XBW aktie laten mislukken en dan ons zo gek maken ........ vooral voor een mod.

wat ik er voor over heb? nou ongeveer 3 maanden van te voren pre-orderen en vooruit betalen dus. lijkt me genoeg.

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    iemand pakketje kopen ? *zucht

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik als mod behoor niet tot de crew en heb dus ook geen controle over de afhandeling van zaken die op XBW.NL gedaan worden.

6. xforz

xforz Guest

het is 6 uur geweest, geen pakketje meer vandaag :'-(

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik MOET vandaag Live!
    ...ik ga ff rondbellen en checken waar ik een kit kan kopen

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt dan weer morgen. alle voordelen van de pre-order actie zijn weg, het 500 kitjes verhaal is helemaal niet waar, iedere shop die xbox artikelen verkoopt heeft ze. XBW geeft geen duidelijkheid. We moeten zelf erachter aan als we info willen. Ik ben pissed

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    weet er iemand toevallig waar ze in de buurt van rdam-zuid koopavond hebben

*zucht nog eens diep

10. xforz

xforz Guest

Waar blijft Kobolt?

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik schop XBW niet, ik schop Macromedia.
    Ik zit echter met hetzelfde probleem als de rest: Ik wil een fokking kitje gaan kopen, maar ik heb al betaald. :mad:

En dan nog iets:
    Okeej here we go. In 1 dag zijn ze in staat om 40 pakketjes te versturen. Voor zover ik weet zijn er vandaag geen pakketjes ontvangen (??). Blijven er 260 over, die ze ineens wél in 1 dag kunnen verwerken?? :eek:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    <spam> <edit>tikt zichzelf op de vingers </spam></edit>

13. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg :'-(
    Want, ik heb hem ge-pre-ordered en netjes meteen betaald. Maar ik heb intussen nog helemaal NIETS van de NPD gehoord. En het is intussen al de 13e. Dus, ik heb al geen enkel voordeel meer van me pre-order :{ jah, misschien dat ie er morgen is, en dan heb ik niet naar de winkel hoeven gaan. Maar als ik hier zo op t forum kijk, heeft half nederland hem al, en ik NIET.........

Wat nu?

ik heb een betalingsbevestiging gehad, en pre-224 als ordernr

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu wel een beetje boos op XBW, let wel beetje, want we hebben nog nix gehoord van hun, daarom ben ik boos. Geen excuses of uitleg of wat dan ook

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap dat XBW aan de leverings problemen ook weinig kan doen, maar wat betere communicatie tussen xbw en macromedia zou handig zijn, en die info moet dan weer doorgeven worden aan ons. Want gister zeiden ze nog dat iedereen die het pakketje nog niet had hem vandaag zou krijgen. niet dus. En het voordeel is gewoon weg, je hebt hem niet eerder hij is niet goedkoper daar baal ik het meest van. In de winkel kan ik hem voor €55 vandaag ophalen, maarja ik heb er al een besteld

16. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    ja, idd. Ze hadden op zijn MINST even een mailing kunnen sturen. Ik kom bijna nooit op het forum, alleen op de frontpage. Hadden ze desnoods daar ff iets kunnen posten toch :confused: 8)

en WAT, issie in de winkel goedkoper? Dat is pas echt TRIEST. Dan heb je hem later als anderen, heb je allerlei frustraties moeten doorstaan door onwetendheid, en ben je vervolgens ook nog eens duurder uit! :mad:
    DIT KAN NIET! zo ga je toch niet met NL`ers om, jullie weten toch wel hoe de gemiddelde NL`er denkt over teveel betalen.....of niet?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  17. xforz

xforz Guest

ja idd

18. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    waar blijft mn ordernummer nou? ik kan nix beginnen zo, weet niet waar ik aan toe ben en kan hem beter in de winkel halen (want daar zijn er genoeg) GVD

19. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kutte is nu dus gewoon dat diegenen die nog steeds niets hebben gehad absoluut niet zijn geinformeerd. En dat vind ik wel de fout van XBW. Wij geven het geld aan jullie en daardoor ligt de verantwoordelijkheid ook bij jullie. Ik vind dat de crew meer duidelijkheid moet verschaffen! Ik neem ze niet kwalijk dat het niet goed is gegaan, maar ff iets concreets over wanneer het komt zou het minste zijn wat zij kunnen regelen.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en als ze niet weten hoe het zit...kunnen ze ook ff zeggen: we weten niet hoe het zit

Deel Deze Pagina