1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Off topic doe je maar in off topic. :{

Mijn probleem is dit: Jullie (en niet Macromedia of wie dan ook) zeggen tegen ons dat er slechts 500 kitjes op 14 maart te krijgen zijn, en dat je hem 100% zeker hebt als je hem bij XBW bestelt. Dit is valse informatie, aangezien iedereen die kitjes gewoon in de winkel ziet liggen. Ik zou het fijn vinden als ik m'n geld terug zou krijgen zodat ik om m'n gemakkie naar de winkel kan lopen en zonder gezeur een kitje in huis kan halen. :{

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Wouter, jij zei toch dat Mirik naar de launchparty was? Weet jij wanneer hij ongeveer terug is en wanneer hij ong. een statement kan afleggen?

3. crashride

crashride live rules

Leuk Bevonden:
    0
    ikl baal nu echt, ik ga morgen maar eens bellen want k ben nu al 2 dagen aan t w8en:mad:

4. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, maar XBW is wel verantwoordelijk. Alle mailtjes zijn via XBW gelopen, dus deze leverancier. (ongeacht of het jullie schuld is of niet)
    Het feit dat je XBW nu alleen als contentleverancier bestempeld is niet juist; men heeft immers met jullie een overeenkomst gesloten.

5. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    heeft mirik geen mobieltje ofzo? er kan toch wel gebeld en geregeld worden bij jullie? ik heb nog steeds geen correcte info gehad.... maar hoe dan ook... je krijgt je live-setje terug.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik verwijs jullie toch ook niet door naar Micromedia of dat jullie gewoon pech hebben? Dat is iets tussen ons en Micromedia, ik leg gewoon de situatie uit.

7. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik had je reactie verkeerd gelezen.

8. gegron

gegron Guest

ff tussen door hij is dus naar een feest ter ere van iets wat wij niet hebben en nu zal er zeker ook geen prijsvraag uitslagen komen die die waarschijnlijk morgen dan toch wel weer aan een paar noobs uitdeelt wat volgens mij niet per ongelijk is

9. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ok, er is veel fout gegaan en we zitten allemaal te klagen en hebben wel of niet te veel betaald.........vindt ik allemaal lekker belangrijk ik wil weten of ik morgen nu wel of geen kitje ontvang (ik neem aan dat XBW gezien de ervaringen van gister en eergister nu betere contacten heeft met micromedia en eens gevraagd wat er nu daadwerkelijk verstuurd is in plaats van voor de 3e keer "alle kitjes zijn nu weer verstuurd") want ze liggen inderdaad overal al in de winkel en ik wil nog wel dit weekend gamen. heb nog helemaal geen support gehad vandaag en ook niet iets gehoord van: "ga er maar een kopen, we storten NU je geld terug" of "je pakketnummer is xxxxxx en morgen ligt ie op de mat" ik wordt een beetje moedeloos, moet ik nu tot volgende week gaan lopen wachten?

10. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Meh.

Ik heb 26 feb een accept giro op de bus gedaan..
    Kreeg deze op 10 Maart (!) terug, was het nog 1 van guldens!! Lullig iets, daar let je dus echt niet op, ik maar eigenlijk nooit geld over..

Heb dus gelijk via internet geld overgemaakt, is nu nog steeds niet ontvangen..:{

Ik geef XBW hier niet de schuld van, maar ik vindt het wel irritant :'-(

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Conspiricay's everywhere!! K

12. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Sooooo, als ik tot volgende week moet wachten dan word ik ecth gek

13. -Immortus-

-Immortus- Live! > The Rest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met ruite041, wat voor mij nu belanrijk is is dat ik mijn pakketje MORGEN (lees 14-03-03 ) in huis heb!!

Als er nog een heel weekend overheen gaat, dan is het ZWAAR onacceptabel!!

Dus, XBW, bellen met MM, bel met NPD, whatever! We zouden graag weten of we dit weekend live kunnen!! :confused:

Edit : Spelling errors

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  14. gegron

gegron Guest

dit is trouwens zwaar slow chat maarja

ik ga t wel zwaar kut vinden als ik het weekend moe wachten want dan heb je helemaal niks meer aan de preorder dat ie morgen komt ok dan hoef ik ten minste nie naar de winkel lekker makkelijk maar wil noe wel ff weten of ik m morgen krijg die info die we hier krijgen slaat echt niks op

15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Juist mensen.

Het enigste wat ik nu wil weten is dat hij 100% morgen komt.
    Niks geen Bullshit verder,niks geen gezeik!

Allemaal maar een bevestiging dat ik morgen weer niet voor niks vrij vraag van mn werk.

16. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die slowchat was eigenlijk wel te verwachten nu nog veel mensen geen kit hebben. Maarja, morgen is nog wel acceptabel

17. xforz

xforz Guest

He wouter tot hoelaat duurt dat feesje van kobolt?? want ik wil wel weten of ik morge dan wel het pakketje krijg of dat ik even naar frs moet...

want ik neem aan dat je het geld kan terug krijgen??

18. gegron

gegron Guest

als ie er morgen nog nie is gaat ik eigenlijk ook ff liever naar de winkel

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat gaat nog wel een tijdje duren, eer hij thuis is.

20. xforz

xforz Guest

dat dacht ik al ja....

Deel Deze Pagina