1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mensen, kappen.
    Wouter heeft gezegd wat hij kon, en Mirik is er niet. Niets aan te doen, morgen verder.

2. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    moeten we het ff centraal houden ofzo, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
    1) zijn ONZE kitjes nu wel of niet verzonden (PRE-127)
    2) komen ze MORGEN aan
    :cool: wat is het pakket nummer
    4) als het morgen niet aankomt, kunnen we dan cancellen en morgen in de winkel halen (zo schaars is ie nl. niet)

kunnen we nu iets concreets horen ipv gespeculeer

3. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Weet wouter toevallig niet of we eventueel ons geld terug kunnen krijgen?

4. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    en balen dat een 3 met een ) een smilie moet worden.....

5. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat mensen beloofd om bij mij van het weekend live te kunnen gaan spelen.

Dit betekend beloofd is beloofd.

Alleen nu heb ik een probleem.:mad:

Ik heb nog niks en morgen ben ik niet thuis. Kunnen jullie mij wat info geven? Misschien kan ik morgen zelf nog wat regelen.

JULLIE hebben wat beloofd en IK heb ook wat beloofd.

Er is een gezegde wat zegt"BELOFTE maakt SCHULD!!!!!!!!"

Dankzij mijn vertrouwen in jullie zal ik mensen moeten gaan teleurstellen. Jammer Jammer Jammer

En ik ben ook een beetje .............(vul het maar in) natuurlijk.:'-(

komen jullie nu ook op de lijst van niet betrouwbare personen? Moet ik nu contact gaan zoeken met "TheOne2000" die hier kan gaan bemiddelen?

Ik hoop op wat info zou ik erg tof vinden.:)

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik kan geen info geven want die is weg en Wouter heeft voor zover ik weet er niet al te veel mee te maken (toch?) want die regelt het niet met MM.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    I don't know shit :{

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    moest je voor de betalingsbevestiging van XBW een mailtje krijgen of moest je dat bevestigen door een afschrijving te krijgen???

9. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    PRE-209 Ook hier is nog niemand geweest hopen op morgen 14/03 zoniet dan wil ik mijn geld terug!!!!!!!!!

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jongens doe is rustig man. Natuurlijk is het jammer dat je het wat later krijgt als beloofd, maar er zijn wel ergere dingen in de wereld. Denk is na over bijvoorbeeld de miljoenen mensen in Afrika die met de dood worden bedreigd door dat ze geen voedsel hebben of de mensen in Irak die bang zijn voor een oorlog!

Jullie krijgen de live kitjes ietsje later. So what?! Zijn jullie nou zo verschrikkelijke verslaafd aan je xbox, dat jullie niet even kunnen wachten op live?

Ik moest dit even zeggen.....

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Irak??? Off-topic! :mad:
    Afspraak is afspraak, en ja dat is belangrijk.

12. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel w8en maar ik wil weten of je een betalingsbevestiging van XBW gekregen moest hebben.

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga er verder niet op in, maar ik wou gewoon een voorbeeld geven dat er wel ergere dingen in de wereld zijn dan een paar dagen wachten op iets.

14. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me trouwens wel handig dat je wacht met dreigen/eisen enz. tot kobold (mirik) op de site een verklaring afgeeft. daar wordt het niet anders van, maar dan weet je wel wat hij inmiddels heeft geregeld of kan regelen.

15. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    moest je voor de betalingsbevestiging van XBW een mailtje krijgen of moest je dat bevestigen door een afschrijving te krijgen???

plzzzz weet iemand antwoord ?????

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja volgens mij wel.

17. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    van xbw of de bank

18. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  19. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je ook beter niet doen, maar wat is nu eigenlijk het probleem.
    O.k. je krijgt het kitje wat later, big deal, heb hem volgens mij al voor januari gereserveerd bij Dimension Plus, en heb ook nog niets gehoord.
    En eerlijk gezegd maakt het me ook niets uit, ik krijg hem heus wel, wat maakt een dagje of week nou uit.
    En het is ook je eigen keuze geweest om het hier te kopen, niemand heeft je gedwongen hoor, en aangezien het de eerste keer is dat ze dit doen is het gebruikelijk dat het misloopt.
    En het is inderdaad niet leuk als je ergens op gehoopt hebt, maar ik weet uit persoonlijke gronden dat er veel minder leuke dingen in deze wereld zijn dan een live kitje later krijgen.
    Dus a.u.b wordt eens volwassen, het leven is vol met tegenslagen, als je elke keer zo reageert kun je er beter nu een einde aan maken.
    Jullie hebben het recht om verhaal te halen maar sommige gaan wel heel erg ver.
    En je kunt natuurlijk ook zelf eens naar micromedia bellen, en gewoon(nadruk op gewoon) vragen hoe het nu zit, werkt beter dan gaan dreigen en schelden.

Maar wens jullie allemaal plezier met live zodra jullie het hebben, en op een dag lach je erom.

20. -Immortus-

-Immortus- Live! > The Rest

Leuk Bevonden:
    0

Pfff, jij hebt je live Kit al ontvangen zeker?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003

Deel Deze Pagina