1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb net ff npd en micromedia gebeld en die verzekeren me 100% dat hij morgen komt :)
    Nou vraag ik me af wat een PRE ODER AKTIE voor zin heeft als je je paketje LATER krijgt dan hij in de winkels tekoop is maargoed.

Gelukkig werd ik gewoon netjes tewoord gestaan bij micromedia en die man legde me netjes uit wat er aan hand was enzo,ookal ging ik flink tekeer tegen hem :)
    (mensen die me kenne in real life weten het wel)

Anyway tis best fuckt up allemaal aangezien ik 2 dagen dingen heb moeten regelen voor dat paketje,maar achteraf blijkt dat dat helemaal niet nodig was.
    Morgen is er natuurlijk niemand thuis hier,en dus heb ik weer kans dat ik hem weer misloop,en tot fucking maandag mot wachten.

Ik hoop dat ik nog 1 keer iets kan regelen met mn werk en dat ik morgen vrij kan krijgen.

Beste mensen van Xbw,jammer dat hjet zo gelopen is maar ik weet dat het niet jullie schuld is.
    Die mensen van micromedia hebben ook echt gezegt dat de rest van de kitjes vandaag kwamen want ik vroeg het aan die vent.
    Jullie hebben ons gewoon vertelt wat die gasten jullie vertelden,alleen konden zei het niet aan alles teversturen vandaag.

Ik ben nogsteeds blij met mn pre order aktie,alleen zorg volgende keer voor iets meer reacties op al die boze mensen die hier nu op dit forum zitten,want niks is erger als je shit niet of telaat krijgen,en dan ook nieteens een vatsoenlijk antwoord van iemand krijgen.

Leer er dus van mensen.

Greetz angelo

2. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik ben eruit. Heb zelf, met dank aan mensen op het forum, maar gebeld met NPD en Micromedia. Ben er dus achter dat mijn pakket morgen pas verzonden gaat worden(waarschijnlijk). Dit houdt dus in dat ik gister vrij heb genomen, vandaag iemand anders vrij heb laten nemen en morgen maar weer vrij neem om van 9 tot weet ik hoe laat te wachten op het pakket. Denk dat de informatie van XBW hierbij te wensen overlaat. Ben blij dat er nog hulpzame mensen op het forum zitten.
    Heb er dus toch wel spijt van het op deze manier gedaan te hebben. Kost mij 2 dagen en een vriend van me 1 vrije dag. Kostbare zaak dus uiteindelijk geworden, was veel goedkoper geweest om morgen dan maar naar de winkel te gaan in mijn pauze. Dag zal morgen wel weer verloren gaan, want kan de deur niet uit tot het pakket komt.
    XBW, leer hiervan duidelijk informatie te verstrekken, goede communicatie is zo belangrijk! En hadden jullie dinsdag of gisteren al aangegeven dat de pakketten op een onbekende dag en tijdstip worden aangeboden, dan had ik me de moeite van vrijnemen bespaard. Nu werd er echter zo stellig beweerd dat de pakketten gisteren (en daarna vandaag) kwamen, dat een aantal mensen hierdoor toch vrij heeft genomen.
    Een andere optie is ook om zo snel mogelijk in het nieuws iets mede te delen met duidelijkheid en zeker er telefoonnummers of andere contactmogelijkheden bij te zetten. We worden maar een beetje in het diepe gegooid en moeten zelf achter namen van bedrijven en telefoonnummers komen.
    Doe er iets mee!

3. xforz

xforz Guest

Ja ik heb 'm ook nog steeds niet:mad: maar wat is het tel nummer van die bezorger??

4. gegron

gegron Guest

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben er erg boos over hoor. Ik krijg dat godverdommese kutkitje later als die klasgenoten van me. Daarbij heb ik m'n moeder 2 dagen huisarrest moeten geven (wat dus niet nodig was). En morgen dus weer.

En die modjes maar leuk lachen hiero zonder iets terug te posten. Zielig en ziek....

Ik koop m'n spullen nooit meer hier, ze doen niet eens een aankondigin van vertraging. "12 Maart bellen ze aan" <-- m'n aars )*(

6. xforz

xforz Guest

Ik weet niet waar jij je anus heb zitte... maare:+

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waar is KOBOLD?

8. Hotshot

Hotshot Guest

ook probs dia ?

9. xforz

xforz Guest

Volgens mij heeft meer dan de helft hem nog niet binne:eek:

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    op tijd betaald...geen kitje...bazin zei gisteren dat 'wij' vandaag zeker ons kitje zouden kregen...i'm very aggrivated

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als er al zo veel mensen gebeld hebben, waarom zegt er dan niet ff iemand het telefoonnummer?
    Op die site is ook geen kont te vinden, die is alleen maar ingesteld op (potientiele) klanten (lees: de verstuurders).

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    030-2417800

13. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    17.40 : Pakket toch ontvangen ondanks dat ik niet bekend was....ergh merkwaardig. Ondanks dit blijf ik trouwens wel bij al mijn eerder genoemde standpunten. Enige wat veranderd is is dat ik nu wel zelf kan bepalen hoe ik morgen indeel en niet afhankelijk ben van pakketdienst.

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    in rdam nemen ze niet op bij de NPD...nog 13 minuten te gaan...ik ga op de uitkijk staan *zucht

15. xforz

xforz Guest

ik sta al vanaf dat ik van school kom o de uitkijk...:mad:

16. gegron

gegron Guest

elke streek heeft een ander nummer

17. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer hoor

:mad: Tja, erg jammer, vandaag weer niets ontvangen hier, ben wel gewoon gaan werken, maar thuis was iemand aanwezig, die hoefede toch niet weg!! Maar helaas, weer NIETS. Dit vraagt om uitleg, en dan wel in de vorm van de mensen die achter de PRE Ordering zitten, want zoveel mensen die toch ietwat boos zijn kun je niet laten zitten naar mijn mening! Wie zijn fout het ook is, die van de NPD, Micromedia of who cares! De mensen van XBW moeten ons te woord staan via een posting op het forum cq een antwoord op de mail!! En dat laten ze tot op heden achterwege, want vandaag niet gehad....dan morgen dat koop ik niet. Nu zal morgen de Live Lancering voor Europa zijn, en dan zijn er toch mensen die na alle verhalen over hoeveel pakketjes er nu naar Nederland zouden komen, die kiezen voor het zekere, en doen een Pre Order, en dit toch gewoon om er zeker van te zijn dat ze voor de lancering in het bezit zijn van Live, om zodoende met elkaar te kunnen gamen. Ik hoop voor Jullie dat het morgen bezorgd wordt, anders moeten we wat anders gaan verzinnen!!! Sorry, ik vind het een goede site, maar dit is dus NIEtT GOED, en wij verwachten van de XBW Crew wat meer tegen reactie cq hulp, want er is wel betaald.

Dit wilde ik even van mij afschrijven!!

Tot Live (hopelijk morgen)

Greetz from the Hawk

In God we trust...All Others we monitor

18. xforz

xforz Guest

Check deze thread ff daar staan eeen paar antwoorden van wouter...

19. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, voor de reply, ga ff kijken, nogmaals het zuigt gewoon enorm!!

Greetz from the Hawk

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kan Fako of Faro, ook minder bij de hand reageren. Mensen hebben wel hier geld geinvesteerd. Wij zijn igg niet degene, die hier fouten hebben gemaakt. Kan me ergens voorstellen dat je van bepaalde zaken moe wordt, maar dan kun je beter iets anders gaan doen dan de functie mod uitoefenen. Zorg eerst voor volledige informatie en een normale acceptabele reactie!!

Ik doel op zijn zuchten en :mad: etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina