1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt helemaal gelijk ... maar als je de slotjes hebt gevolgd hebt kan je ook mijn reactie begrijpen.. Het Xbox Live Forum is niet voor die discussie bedoeld .. dit forumpje wel

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kan ik dus begrijpen maar dan nog is er geen tekst en uitleg, op mijn gestelde punten.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ik ben niet degene die er over gaat ... De pakketjes zijn onderweg dus ze zullen wel komen ...

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Sugestie voor de toekomst:

Probeer er voor te zorgen dat alle mods inhoudelijk van dergelijke omvangrijke acties op de hoogte zijn. Tevens dat de hoofdpersoon op de cruciale dagen bereikbaar is.

Over 1 week is iedereen het gelukkig weer vergeten en is iedereen online. :)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja Mods zijn er voor het forum en andere mensen hebben ook een baan en een prive leven ... maar je hebt wel gelijk ...maar je krijgt echt je pakketje :{

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    De mods hebben niets met de site (nieuws) te maken. Zij zorgen ervoor dat alles op het forum soepel verloopt. Maar het zou wel handig zijn als de mods die crew zijn wel het een en ander erover weten

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Daar vertrouw ik uiteraard nog steeds op. Ik zou ook niks anders verwachten van Xboxworld. :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gelukkig maar ... ik verwacht ook niets anders van onze community!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas is dat niet mogelijk. Moderators zijn, hoewel ze in het belang van xbw hun 'taken' uitvoeren, een verlengde van de community.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie al nagedacht over wat jullie gaan doen mocht het nog langer gaan duren ?

11. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat moet je daar nu mee, er is betaald, je vraagt een hoop dingen, krijgt maar weinig antwoord, of iets zinloos, dus wachten we maar of ie vandaag nog komt. Wel raar, want het is nu een order geworden ipv een PRE, en er is betaald

Nog suggesties??:'-(

12. IK NL

IK NL Guest

xbw kan er echt geen reet aan doen, kobold heeft zijn stinkende best gedaan om alles goed te regelen maar micromedia of de gls laat hem nu verschrikkelijk in de steek, nou kunnen jullie boos op xbw worden maar stuur liever een mail naar micromedia die is de boosdoener hier.

13. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet aan XBW gericht, anders dan hoorde je dat wel, het is gewoon erg vervelend, en nogmaals er worden afspraken gemaakt, en mij maakt het niet uit, als ik hem vandaag maar krijg.

Greetz, and C-ya life

14. IK NL

IK NL Guest

waarom meld je het hier dan, micromedia leest dit niet hoor.

15. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Bij wie, of beter gezegd via wie heb ik hem nu besteld dan denk jezelf!!!

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb xboxworld mijn geld gegeven....niet macromedia...ik stel xbw dus verantwoordelijk

17. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Yessss heb hem binnen, na lang wachten is hij er dan toch, hij werd om 15:05 afgeleverd!!!!

Ik hoop voor alle anderen dat ze net als ik na het lange wachten toch de starterkit zullen ontvangen!!!! Ik hoop met Jullie mee!

Greetz

18. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woon in hoofddorp en heb hem gvdomme nog steeds niet terug gehad heb de meot opgegeven.

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 uur... Kom op

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kijk nog eens op je giro-afschrift dan! :cool:

Precies, je hebt geld gestort op de rekening van Micromedia! :+

Topicstatus: