1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Oke dan: een aangepaste lijst. Als de betreffende mensen even de blanks invullen.

AJK ( betaald op 22-02-'03 )
    Tjakaaaa ( betaald op ??-??-?? )
    Rodger Young ( betaald op 11-03-'03 )
    Eckie ( wel/niet besteld )
    leonardo15 ( wel/niet betaald )

Dan hebben we zometeen een duidelijk overzicht!! Kan de zaken misschien weer verspoedigen.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  2. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is me mail had hem al naar mm gestuurd en naar mirik ofzo maar die denke dan dat het een fout is in de de computer TUURLIJK is goed zkr bij 1 iemand geloof jewel heb er nu echt genoeg van maar hiers dus die mail is tot nu toe me enige bewijs

Hallo Marc H ,

Je betaling voor de preorderbestelling van Xbox Live Starter Kit is binnen.

--

Xboxworld.nl Preorder Shop
    shop@xboxworld.nl
    http://archief.xboxworld.nl

see u in court

3. IK NL

IK NL Guest

dat kan ik ook in elkaar zetten. laat je giroafschrift ofzo dan zien.

4. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem die bewaar ik niet als 15 jarig jongetje

5. IK NL

IK NL Guest

dom.

6. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wtf lul je met je inelkaar zetten man hoe de fuck moet ik weten wat voor mailtje je krijgt dan

7. IK NL

IK NL Guest

vriend ofzo.

8. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga nu niet nog is doen alsof ik dit allemaal uit me nek lul ik spring al zowat uit me vel

9. IK NL

IK NL Guest

je kan het tegendeel niet bewijzen.

10. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ik weet niet hoor maar als ik dit uit me nek zou lullen dan was ik nu niet zo boos geweest dan had ik me kitje doderdag bij de dixons gehaald en dan zat ik hier nu niet

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb juist geen bevestiging gehad in eerste instantie!!!! Dat was ook een fout in de computer!!. Ik heb aangegeven aan Mirik dat ik echter al betaald had. Hij heeft er voor gezorgd dat ik alsnog een bevestiging kreeg. Kortom een fout kan altijd.

En een afschrift is je enige daadwerkelijke bewijs. Dus als je nakijkt wanneer het geld is overgeschreven........

Daarnaast denk ik dat het geen zin heeft om fijn te gaan discusieren over wie wel of niet. Je kunt bij je bank zelf alsnog je laatste afschriften opvragen. ook kun je via internet het eventueel nakijken etc. kortom waar een wil is...

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  12. IK NL

IK NL Guest

als je je afschrift netjes bewaard had had je hem waarschijnlijk nu ook al gehad.

13. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee want dan had ik hem nu kunne laten zien(wetnie hoe want heb geen scanner) en dan had ik hem dinsdag gehad op z'n vroegst

14. IK NL

IK NL Guest

dan had je hem gisteren kunnen faxen naar micromedia.

15. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nu omdat er in nederladn minder eerlijke mensen zijn vertrouwen jullie mij niet terwijl ik hier gewoon w8 op een kitjedat ik al had moet hebben maar omdat jullei denken dat ik lieg nu niet krijg terwijl ik er voor betaald heb

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dan zou ik hem nu ook al hebben gehad. Lijkt me een beetje overbodig om hier fijn welles niettes te gaan spelen.

17. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik aan een fax en gisteren wist ik nog niet dat mm d8 dat ik niet had betaald dus dat had niet gekund

18. IK NL

IK NL Guest

fax staat op het postkantoor, en dan had je eerder moeten bellen.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Precies. Trouwens IK NL, jij hebt wel je pakketje gehad neem ik aan??? Hoe komt dat je je zo interesseert in deze kwesties. Aangezien je je gisteren pas hebt aangemeld.

20. IK NL

IK NL Guest

ik heb geen pakketje besteld en dus ook niet ontvangen, maar deze debiele discussie interesseert me, en omdat het een forum is mag ik me daarin mengen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina