live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    gezien het feit dat je van alles blijkbaar op de hoogte bent. Geef gelijk even het faxnr./telnr. en je echte naam.

2. IK NL

IK NL Guest

want?

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik neem aan dat je het kan voorstellen dat mensen erg teleurgesteld zijn in de gebeurtenissen. Lijkt me dan niet echt noodzakelijk om dan nog eens de boel op te lopen fokken. Het is heel erg leuk dat er gehapt wordt maar damn wie is er dan eigenlijk debiel bezig. Jij die niks te doen hebt of mensen die wel degelijk met iets bezig zijn.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Lijkt me handig. Of is dat te veel hulp gevraagd???

5. IK NL

IK NL Guest

waar zijn ze dan mee bezig? onnodige posts plaatsen op een forum terwijl mirik allang heeft gemeld dat hij er niks aan kan doen en dat alle info gemeeld moet worden?

6. IK NL

IK NL Guest

ik doelde meer op waarom wil je mijn echte naam weten.

7. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ook maar heeft geen zin om tegen jullei te praten want voglens jullei heb ik niet betaald punt ik hoop dat mensen wel zien hoe slecht dit is gegaan en voortaan neit meer bij jullei kopen mij kan die 59 of 69 euro weet neit meer wat het was eigelijk niet schele als je kijkt wat ik verdien voor een 15jarige jonge zal me vader wel vrage of ie jullei kan kopen:p (owh en dat was serieus) en voordat jullei weer gaan zeuren ja ja wat lul ej je bent vast arm enzo is goed denk wat je denkt net zoals jullei doen bij mijn betaling van m'n kitje ik ga koop hem wel bij intertoys is ie toch goedkoper:p wel hele 5 euro yeah maar dan heb ik hem tenminste ik denk dat als ik bij jullei w8 dat ik hem dan voor dat we der uit zijn of ik nou heb betaald ofnie weer een week of misschien wel 2 verder zijn ennuh da wil ik nie heeft al lang geneog geduurt................

see ya in court

8. IK NL

IK NL Guest

stoer joh.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Prima, ik heb tot op heden nog niks terug gehoord. Geen mail niks nada noppes.

Fouten kunnen gemaakt worden. Dat maakt mij ook niks uit. Dat ik langer moet wachten tja..pech gehad. Zou het wel opprijs stellen dat ik iets te horen kreeg. In de zin van ik ben bezig met of ..... Het lijkt me niet echt veel werk om voor het handjevol mensen even een klein bericht op te stellen.

Zolang ik niks gehoord heb, wil ik weten of dit bij meerdere mensen het geval is. Zo kan er een lijst gemaakt worden met alle info. Dan weten we tenminste iets. Of het grootschallig is of kleinschallig etc.

10. IK NL

IK NL Guest

wtf lees je dan niet, mirik heeft allang gepost hoor.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Enkel omdat ik het vermoeden heb dat je dichter bij het vuur staat dan ons. Uiteraard is dit slechts een vermoeden.

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Jij blijkbaar ook niet. Ik heb het over een bericht naar één ieder persoonlijk.

Daarnaast was mijn eerste uitgangspunt meer info te vergaren. Vandaar mijn posts hier. Daar ging het jou weer in eerste instantie om.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Damn, je kan idd merken dat je 15 bent. Hopelijk geeft je papa je ook nog iets zinnigs mee in je opvoeding.

14. IK NL

IK NL Guest

mer info vergaren hmm ja en heb je dat nu?

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ja, want zoals het jongetje hierboven en andere melden: Dat het giga fout gegaan is. Dat is het blijkbaar dus niet. Er zijn enkel 2 of misschien 3 die het pakket niet hebben gekregen. Incidenteel dus. Daarnaast weet ik nu dat xboxworld binnenkort wordt overgenomen door een papa...LOL!!

16. IK NL

IK NL Guest

:), mooi

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *denkt*
    *en roept* welkom terug IKKE :)

18. IK NL

IK NL Guest

waar?

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *besteld
    *betaald
    *betalingsbevestiging ontvangen

Ik heb btw met Mirik gemaild, en hij gaat er werk van maken dat ik m'n geld terug krijg. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik vanmiddag bij de Bart Smit een kitje heb gehaald, en op dit moment naar een lobby van MotoGP kijk.

20. IK NL

IK NL Guest

feli eckie:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina