Ik heb absoluut geen respect meer voor Mirik!! Respect had hij en heeft hij door eigen toedoen verloren. Aan hem de taak dat weer te verdienen. Dus dat heb je goed begrepen.
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Mirik niet de oorzaak is, maar wel de sleutel tot de oplossing. Het lijkt me daarom handig om mensen wel duidelijkheid te verschaffen. Dit door simpel aan te geven wat er gedaan gaat worden. Tevens kunnen bepaalde vragen die bij alle gedupeerden leven beantwoord worden.
Welke 3 pakketjes zijn alsnog onderweg? Zijn de betreffende mensen op de hoogte gesteld. Gaat Mirik proberen dat we alsnog ons pakketje krijgen of gaat Mirik ons geld proberen terug te krijgen.
In principe heb ik er zelfs geen zak mee te maken waar het fout gaat of juist goed. Ik en anderen hebben recht op duidelijkheid. Dat wordt nu gevraagd en niks anders. Als Mirik en de zijne op tijd ( zoals velen al aangegeven hebben op 13-03 ) een kort schrijven zouden hebben verstuurd, zou er een hoop onrust bespaard gebeleven zijn. Niet alleen onder de gedupeerden maar ook onder de mods. Uiteraard kan er het één en ander fout gaan. Van mij part duurt het nog een fucking week. Enkel zo ga je niet met elkaar om. Er wordt van alle kanten gevraagd om reacties en antwoorden. Laat Mirik dan zo fatsoenlijk zijn om te reageren. Er kon toch niks gedaan worden aan het probleem in het weekend. Benut die tijd dan om één simpele reactie te schrijven voor de gedupeerden.
Mirik is de organisator dus wel degelijk verantwoordelijk. Hij heeft dit bedacht en opgezet. Dit is zoals ik ook al heb aangegeven een goed iniatief. Helaas is het ergens spaak gelopen. Iig in de communicatie.
Damn, is het allemaal zo moeilijk.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2003