1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Begin me aardig te irriiteren aan het gehele gebeuren. Lijkt me verstandig dat Smitje gaat reageren

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld: het zou fijn zijn als mirik iets laat horen?

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik bedoelde precies zoals ik het schreef. Lijkt me verstandig in vele opzichten.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  4. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    *eens is.

:{

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, Mirik heeft niks te maken met het wel of niet aankomen van pakketjes. Het probleem hierbij is te vinden bij de distributeur en de mensen die het rondbezorgen. Mirik krijgt nu tientallen mailtjes binnen over pakketjes die niet bezorgd zijn het lijkt me irreeel om te verwachten dat al deze mails snel beantwoord worden. Uitspraken zoals
    zorgen er niet voor dat je pakketje sneller zal aankomen, bovendien getuigt het van disrespect tegenover Mirik die niet eens is verplicht is om achter de problemen aan te gaan maar dit echter toch doet. Hou je nog rustig en jullie zullen asap wat duidelijkheid krijgen.

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb absoluut geen respect meer voor Mirik!! Respect had hij en heeft hij door eigen toedoen verloren. Aan hem de taak dat weer te verdienen. Dus dat heb je goed begrepen.

Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Mirik niet de oorzaak is, maar wel de sleutel tot de oplossing. Het lijkt me daarom handig om mensen wel duidelijkheid te verschaffen. Dit door simpel aan te geven wat er gedaan gaat worden. Tevens kunnen bepaalde vragen die bij alle gedupeerden leven beantwoord worden.

Welke 3 pakketjes zijn alsnog onderweg? Zijn de betreffende mensen op de hoogte gesteld. Gaat Mirik proberen dat we alsnog ons pakketje krijgen of gaat Mirik ons geld proberen terug te krijgen.

In principe heb ik er zelfs geen zak mee te maken waar het fout gaat of juist goed. Ik en anderen hebben recht op duidelijkheid. Dat wordt nu gevraagd en niks anders. Als Mirik en de zijne op tijd ( zoals velen al aangegeven hebben op 13-03 ) een kort schrijven zouden hebben verstuurd, zou er een hoop onrust bespaard gebeleven zijn. Niet alleen onder de gedupeerden maar ook onder de mods. Uiteraard kan er het één en ander fout gaan. Van mij part duurt het nog een fucking week. Enkel zo ga je niet met elkaar om. Er wordt van alle kanten gevraagd om reacties en antwoorden. Laat Mirik dan zo fatsoenlijk zijn om te reageren. Er kon toch niks gedaan worden aan het probleem in het weekend. Benut die tijd dan om één simpele reactie te schrijven voor de gedupeerden.

Mirik is de organisator dus wel degelijk verantwoordelijk. Hij heeft dit bedacht en opgezet. Dit is zoals ik ook al heb aangegeven een goed iniatief. Helaas is het ergens spaak gelopen. Iig in de communicatie.

Damn, is het allemaal zo moeilijk.

7. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is organisator ja en hij gaat er achteraan alleen als hij van de Distributeurs en Leveranciers geen antwoorden krijgt dan zal hij jullie ook geen duidelijkheid kunnen verschaffen of wel dan? Je hebt rech top duidelijkheid maar het schijnt dat je niet inziet dat wij ook geen informatie krijgen van organisaties. Ten tweede weet jij niet hoe het weekend van Mirik er uit ziet je hebt geen flauw idee hoeveel dingen er te regelen en te onderhouden die nog buiten XBW vallen en toch veel belangrijker zijn. Wacht rustig af en ga niet alles op Mirik af schuiven.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Er zijn hier al meerdere keren dezelfde vragen gesteld!!! Er is geen enkele keer aangegeven dat hij niet weet welke pakketjes. Dit is enkel gessugereerd door derden. Jij bent de eerste die sinds 2 dagen reageert. Vind je het gek dat als ik al 2 dagen aan het posten hier ben en al meerdere nette mails stuur met suggesties, maar geen reactie krijg. Dat de emoties er niet bepaald vrolijker van worden. Er is trouwens geen sprake van dat er niet snel gereageert kan worden. Er is uberhaupt niet gereageert!

Enkel waar om gevraagd wodt:

Een mail met daarin informatie die bekend is.

Beste gedupeerden,

Sorry voor de overlast die jullie ondervinden. Helaas kunnen wij het probleem op korte termijn niet verhelpen. Er wordt wel gezocht naar oplossingen. Er zijn 2.............

Geld terug??? alsnog pakketje???? maandag gaan we bellen, sterker Mirik gaat zelf langs. We hebben een lijst van alle gedupeerden. Bij sommige ligt het aan....

Is dat zo veel gevraagd!! Lijkt me niet. Het gaat maar om 2 dingen: info wat betreft de pakketten. (is er blijkbaar niet) en info over hoe te handelen Mirik en de zijne.

9. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Als we eens ff afspreken dat we ons nog even bedaard houden. Als er morgen geen duidelijkheid is dan zal ik zelf een manier zoeken om de gedupeerden in te lichten over de gang van zaken.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Afschuiven ?????? Ik iets afschuiven.... Dat zou inhouden dat ikzelf verantwoordelijk ben en het afschuif!!!

Wij geven nog maals voor de tigste keer: Wij wijzen enkel en alleen Mirik als degene aan die behoort tot zorgen voor een goed communicatief verloop tijdens deze gebeurtenissen.

Verder wordt er absoluut niet geschreven dat Mirik de boosdoener is.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Kijk dit klinkt al veel beter. Nu weet ik en anderen dat jij iig bereid bent om je in te zetten morgen. Dit zijn de berichten die wij willen horen.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina