1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live met lite!?

Discussie in 'Games' gestart door Rasss, 7 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rasss

Rasss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEt probleem is, dat het prijsverschil tussen light en basic veel te groot is!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Valt wel mee hoor ... maar ja xbox live is ook niet goedkoop

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    W00ters dit wil ik ook wel! 8)

Inderdaad Q4 2003 in Tilburg (al is dit natuulijk maar een richtdatum :{) en Q1 2004 hier in Rotterdam.

*Xbox livet op balkon _O_

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vet he!, maar ik woon in berkel-Enschot, bij tilburg :p, en daar moeten eerst 25 mensen zich aanmelden en dan pas komt hier een basisstation. of je moet 70 € bij lappen, dan krijg je een extra antenne en dan kan ik al internetten via tilburg.
    maar zo veel geld heb ik niet :mad:,
    en pa betaalt waarschijnlijk niet mee.

maar dan ben ik wel de beste host! met mijn 11 Mbit lijntje :cool:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jongens blijf even on-topic ... maak desnoods een I-switch thread aan ... maar praat hier over wel of geen lite ....

6. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is een iswitch thread dicht gegooit!
    /edit ik kan hem niet vinden :'-(!
    moet ik hem nu ff aanmaken?
    /ontopic

weten jullie nu genoeg? :D

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  7. Rasss

Rasss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch al snel 15 euro per maand!!!

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja in zoverre, je hebt met een lite abbonement eigenlijk gewoon een verbinding die net iets te traag is.

Bij online gamen gaat het vooral om de upstream snelheid. En 64kb is niet bijster veel.

Met 64 kan je best een game joinen, en als je een goede host hebt kan het best goed lopen, maar vaaka veroorzaken mensen met een snelheid lager dan 64 al snel problemen.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb die kick ik er meteen af .. ik ben blij dat je bij RTCW een minimale connectie snelheid kan instellen

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zijn er nog meer ervaringen met een lite abbo?

11. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Iswitch is wel leuk maar ik kan dat toch nooit krijgen want ik woon in de Betuwe. Ik vind dat echt dom die internet aanbieders denken dat wij nog in de middeleeuwen leven en op klompen lopen. Dat slaat nergens op, we hebben al moeten vechten voor Adsl, nu moet dat ook weer voor I switch gebeuren denk ik.....

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nb dit is geen iswitch discussie ;) ... ik ben op zoek naar gebruikers met een te lage upload ... sommige beweren dat ze goed op live kunnen spelen ..

13. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    K heb vandaag me live kit gehaald, ik heb adsl lite van hcc net.
    We gaan heel mischien dat van tiscali nemen, stukken beter up- en downstream en niet duur...:D
    Maarre ik ga het vanavond wel ff testen.
    Me nick wordt trouwens Evilboy X _O_
    Als ik erachter kom wie Evilboy als nick heeft he 8);)

14. Cyberia

Cyberia Guest

Ik heb Adsl Light van Tiscali... Upload is dan 64 Kbs ofzo!
    Kan ik dan Midtown Madness 3 spelen zonder problemen of niet?
    En hoe zit het met betalen? Kan je XBox Live wel vertrouwen? Mijn moeder wil namelijk niet dat ik haar creditcard gebruik! En ik ben pas 15, dus ik heb er zelf geen! Wat een ge-shit!

15. Cyberia

Cyberia Guest

Moet je trouwens meer dan 2 Gb kunnen downloaden? Zo ja; is het dan verstandiger om Adsl van Wanadoo of van Freeler te nemen?

16. Cyberia

Cyberia Guest

En wat betekent 'Lag' in Bill's naam zeg! Betekent dat zoiets als plezier of is het weer zo'n XBOX TERM waar ik niets van weet?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je krijgt problemen, omdat je andere niet kan raken ... zij krijgen jouw data niet op tijd binnen ... kleine spellen zoals MotoGP (1) doen het beter .. mar met MotoGP 2 lijkt jouw motor bij andere door het beeld heen te springen

Je hebt minimaal 128 kb upload nodig om het goed draaiende te houden

2 GB is op zich geen probleem tenzij je daarnaast ook veel download en lang op live speelt

lag = vertraging (terwijl het spel bij andere doorloopt of helemaal niet meer)

18. RexManning

RexManning Rexy...you're so....

Leuk Bevonden:
    0
    sorry...heb gereageerd in een apart forumtopic! (zie "adsl wordt sneller!!")

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    no problem vond het nuttige info hoor ... dus no excuses please :+

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "Lag" betekent gewoon 'vertraging'. Dat betekent dat je internet verbinding voor vertraging zorgt bij jouw games. Dat kan wel eens bijzonder vervelend zijn. Bijvoorbeeld in een deathmatch. Dan heeft een ander jou al doodgeschoten voordat jij hem ueberhaupt op het scherm te zien hebt gehad. Dat is dus niet echt leuk.

In de ergste vormen van 'lag' wordt het zo erg dat jij allerlei dingen op jouw scherm meemaakt die de anderen helemaal nooit zien. Tsja... dan is de lol er natuurlijk al helemaal van af...

Dus gewoon een goed abonnement nemen en zorgen dat je up- en downloadspeeds in orde zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina