1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live mode PGR 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Suclmerot, 29 okt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    }:]

    Zojuist de Nürburgring gereden met Marius. Eerst bij wat Koreanen dat ding 'gejat' omdat je er nog niet kan rijden als je óf de Ultimate series nog niet hebt gereden óf wanneer je nog niet gewonnnen hebt op de Nürburgring online.

    Vage was alleen dat ik 'in beeld' een 6.58.2## reed en het uiteindelijke scherm aangaf dat ik 7.08.### deed over de race. Nu maakt het weinig uit omdat deze tijd toch niet meeteld voor de Ghost challenges maar goed...
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja sorry, was achteraf wel een misselijk geintje. Wij kregen constant invites van mensen uit Rainbow Six e.d. dit was onze evil reaktie.. Sorry! [​IMG]

    We hebben nu wel de Nurburgring unlocked. Dus als jullie het spel krijgen, kunnen we het evt goed maken door tegen ons te racen. Als je wint, unlock je de Nurburgring ook! :)
     
  3. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken die ghost challenges dan..?

    p.s. ik wil hem ook wel unlocken :)
     
  4. Met hoeveel personen kan je tegen elkaar racen op live?
     
  5. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    met 8 dacht ik
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    :D Kon 'm ook wel waarderen hoor. Maargoed, ik ben ook benieuwd en wil 'm ook wel hebben :)
     
  7. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nou deze spel is waardeloos echt geloof me
    ik heb hem al vanaf die uit is
    als je hem koopt voor live dan kun j e dat beter niet doen
    lANG LEVE MOTO GP
     
  8. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom gepraat, pgr2 is een heel goede game die je moet hebben.
    Alles is heel goed uitgewerkt!
    Op live is het helemaal super, de eerste server waar ik in zat was gelijk super. Iedereen racede serieus, niks beuken..netjes voor elkaar uit de weg gaan, nou is dat natuurlijk niet in elke server maar daar moet je dan ook niet in gaan. Ik moet bij verbazing zeggen dat ik van de 22 races 20 keer eerste werd :confused: :) warbij veel erg close waren..2 zo close bij de finish dat het echt honderste scheelden..dat is echt een cool gevoel!!

    Pgr2 is echt het geld waard en meer dan dat..._O_
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel kut dat er cheaters zijn, komt zo'n n00b met een TVR Ceberra Speed 12, na 1 racen vermoeden we het ergste en vragen:
    Jij hebt zeker het hele spel helemaal op Steel uitgespeeld ofnie!
    Hij: Ja, was kei moeilijk!
    Wij:platinum is lekker makkelijk he
    Hij: Ja! Dat had ik zo!
    En hij verloor met zijn auto constant van ons in onze Enzo's en Porsche GT2!
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat is zeker wel lame.. maar zie het zo, omdat die jongens toch niet kunnen racen zullen ze ook niet hoog staan in de ranks. Wel jammer, want de Speed 12 was bedoeld voor de echte die-hards..
     
  11. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga em zeker halen, maar op een eerlijke manier!
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ehm, misschien ben ik nu wel een domme spuitelf. iemand anders vroeg het ook al, maarreh...

    Wat zijn ghost challenges? want je hebt het over 2 unlockte, en daarna gelijdelijk meer ofzo, dat zullen dan de top 10 ghosts neit zijn denk ik. dus kan iemand me dat eventjes uitleggen?

    Zal trouwens eventjes een paar mensen toevoegen. dus neit raar opkijken als die lul weer een friendsrequest stuurt :p
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat zijn een soort wekelijkse scores. Iedereen heeft daar een ghost.
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb vandaag PGR2 binne gekregen. Heb eerst de eerste serie single player challenges uitgespeeld en ben daarna online gegaan. Wel een beetje raar dat je moet racen tegen spelers die de hele game al uit hebben en dus alle interessante auto's unlocked hebben. Dan blijf je wel een eind achter met je Toyota Twin...

    Maar PGR2 is geweldig leuk op Xbox Live en de juistheid van de steden is fantastisch. Toen ik zag dat er circuits uit Moskou in zaten ben ik die meteen gaan spelen en kreeg daarbij een sterk deja-vu gevoel. Mijn vriendin zat al heel gauw mee te kleppen met die Russische DJ... 8)

    En het racen zelf... Tsja.. Eindelijk eens een racegame die ook leuk kan zijn als je niet helemaal vooraan rijdt. Ik sta bij de meeste uitslagen ergens rond positie nummer 21000 of zo, en dan is het toch leuk als Xbox Live je de gelegenheid geeft om toch wat punten te scoren... Voel je je wat minder noob dan met bijv MGP2 want daar is voor een linkshandige asfalttoerist als ik echt geen pret te beleven. Bij PGR2 wél.
     
  15. AJAX AMSTERDAM

    AJAX AMSTERDAM -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    geldt ook voor mij;)
     
  16. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het nou met de scorebords gaan die nou alleen over kudos of ook over tijd net als bij Mgp2?
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je scoort o.a. Kudos door je finishpositie en/of door de behaalde tijd. Maar je kunt dus ook Kudos scoren door fraai driftend door de bocht te gaan of door een bepaald stuk v.h. parcours te rijden zonder de vangrail te raken. En zo zijn er nog vele andere manieren om Kudos te scoren.

    In een multiplayer race moet je binnen een bepaalde hoeveelheid seconden na de winnaar finishen. Maar als je goed bent heb je ruim voldoende tijd om een paar spins op de baan te maken. Vooral de tracks in Moskou zijn lekker ruim en bieden voldoende gelegenheid om je Ferrari of Seleen eens lekker te laten spinnen. Heel goed voor je Kudos!

    Probeer dat niet met een voorwielaandrijver... :+
     
  18. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij time attack staan de beste tijden gereden door mensen op een bepaald circuit, ik ben inmiddels al erg ver met pjgr2, heb alles op Hard(goud) uitgespeeld om de mercedes CLK - GTR te unlocken en nu bezig om alles op expert(platinum) uit te spelen, het is haast onmogelijk !

    Heb nu 88 platinum en 84 goud.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mercedes CLK - GTR krijg je die pas als je alles op hard heb uitgespeeld?
     
  20. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    daar moet je alles op goud voor uitspelen ja, persoonlijk vind ik echter de porsche die je krijgt als je alles op zilver uitspeelt veel beter, rijdt veel aangenamer en diens topspeed is ook beter.
     

Deel Deze Pagina