Why can't I sign in anymore after having changed my pass code or recovered my account? You most likely are attempting to sign in using an account that was disconnected during the last pass code change or account recovery. Either copy the account from the original Xbox (or Xbox Memory Unit) that participated in the pass code change or account recovery, or use account recovery to re-create a valid copy of the account. Keep in mind that if you perform account recovery at this time, all currently disconnected accounts will once again become invalid.
Okee hij maakt een kopie van je account, dat snap ik tenminste. Ik weet niet waar dat gezeur over die 'key' nou vandaan kwam... :{
Ik heb een ander probleem. Mijn Xbox is geblokkeerd. Al op verschillende sites gekeken en ze vertellen dat er kans is dat je Xbox geblokkeerd kan worden zelfs als 'ie niet gemod is! (Mijn Xbox was NIET gemod) Dat zou dan een suffe computerfout zijn zeggen ze. Maar als ik nu een nieuwe Xbox koop en daar mijn Xbox live op over zet met een Memorykaart, issie dan nog steeds geblokt, of kan ik dan weer gewoon weer op Live? Note: Ik heb één dag kunnen spelen met Xbox live voordat hij die "Modification xbox" fout kreeg. Dus ik denk dat de mogelijkheid bestaat dat ik met die nieuwe xbox één dag moet wachten voordat ik weer kan spelen?????????? Erg weird allemaal. Help mij!! (Alvast bedankt) /edit Wat is Account recovery toch??? Kan ik daarmee geholpen worden??? Ik wil nl. geen gloednieuwe Xbox kopen en dan te zien krijgen dat alles geblokkeerd is ofzo!
Ik zou de helpdesk bellen .. als ze het niet geloven .. zeg je dat je je xbox best wilt opsturen om te bewijzen dat deze niet is omgebouwd ... desnoods meld je hem dus op storring