[XOne] Live! Starterskit voor 30 euro!!!

Discussie in 'Games' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dixons Raalte. En jij?

Je kon tot 5 maart bestellen. Das vandaag dus. Misschien dat het vandaag nog kan. Dus ik zou als ik jou was vliegensvlug naar de winkel gaan en nog gauw ff die fax naar HK sturen!!! Misschien dat ze hem dan nog voor je kunnen bestellen.

Trouwens, je bent in de war met Steel Batallion, daar krijg je die lompe controller bij, Mechassault is een ander mech-game. Maar is volgens mij ook een volledige versie. I sure hope so!

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    bij die ambassador pack is volle versie mechassault, niet bij de normale kit, dat is een demo dacht ik.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wow

ik word ambassador

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    [Austin Powers mode]

Yeah baby Yeah!!!!! Smashing baby :D

[/Austin Powers mode]

:+

Anyway, goed nieuws dat het full version is :9

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oja en Kobolds eten en poepen ook ... over geld gesproken

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    van gasten zoals jouw worden we dus helemaal gek. Dan denken we van waar doen we het voor? Mirik regelt die shit echt niet om er een luxe villa van in de alpen te kopen hoor. We maken niet eens winst op die shit om 200 euro gewoon verkoopsprijs is die ook wij verplicht moeten vragen, net azoals bij de starter kits. Je bent echt dom als je denkt dat we hier XBW runnen om er rijk van te worden ofzo. We zijn net zoveel gamer als jullie en omdat jullie eigenlijk de site groot hebben gemaakt proberen we zoveel mogelijk voor jullie te regelen. En dan krijgen we dit als dank? Nou lekker we zullen nog een iets regelen :mad:

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp dat je boos bent, maar htf komt GCShop dan aan 178 Euro :confused:

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    just so y'all know

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, dat! Hoe komt GCShop dan aan 178? :confused:

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kalm Jordo, kalm :)

Maar je hebt gelijk, niet te geloven dat er zulke ondankbare lui rondlopen. Wees blij dat de crew hier tenminste zo fanatiek is, en dat ze iets voor ons proberen te doen. Zij steken er werk in om ons van toffe games en stuff te voorzien, en dat zonder dat ze er iets voor terug verwachten (nouja, behalve dan de verkoopprijs ;)).
    @ Halo-ed, als jij denkt dat je die dingen ergens goedkoper kan krijgen, koop je ze toch lekker ergens anders, maar hier weet je tenminste dat je de boel ook op tijd krijgt, en dat je niet zoals bij gcshop achteraf met een dooie mus blij gemaakt wordt omdat de boel niet leverbaar blijkt.... echt waar, zulke opmerkingen als van jou zijn echt om van te walgen.

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn we nu allemaal opeens tegen GCShop? :{

Ik heb er al 3x iets besteld en allemaal optijd binnen gekregen. En als het dan iets langer duurt is het omdat het product niet meer (bijv. deze week) leverbaar is. En hoe komt dat, juist, omdat zoveel mensen dus dat product besteld hebben. :eek:

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee ruff, ik ben niet tegen gcshop, dat was gewoon een reactie op die ondankbare reactie van halo-ed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen ervaring met gcshop heb, maar dat baseerde op berichten dat pre-orders van live-kits die niet leverbaar waren (dat had trouwens ook heel goed IGshop kunnen zijn). Het ging mij er meer om dat er wel met meer respect naar XBW gekeken mag worden, en niet zozeer dat gcshop slecht is of wat dan ook (wat ongetwijfeld niet zo zal zijn). Mijn excuses als ik mensen met die opmerking tegen de schenen geschopt heb.

13. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, dan kun je wel kwaad worden op mij, maar ik vertel alleen de waarheid! Jullie zeggen dat jullie niets verdienen erop, maar dat is gewoon GELOGEN! En kijk, het maakt mij echt niets uit dat jullie erop verdienen, dat is jullie goed recht! Maar zeg dan niet dat je niets verdient!!! Want mijn broertje heeft bij jullie besteld, dus indirect koop ik het ook bij jullie (ouders betalen toch). Alleen dat jullie beweren er niets op te verdienen vind ik gewoon lame, zeg dan gewoon dat je er wat aan verdient!
    Ik koop normaal gewoon bij de goedkoopste, als het de Free Record Shop is dan koop ik daar, als het GCshop is dan koop ik daar. Als jullie iets verkopen en zeggen dat jullie eraan verdienen maar dit geld gebruiken, dan begrijp ik dat! Maar nu kraken jullie anderen af terwijl jullie ook aan verdienen!!

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Zit ook iets in idd..

Iedereen verdient wat als je iets verkoopt, zelfs als een je een kikkertje (€0,02) koopt zit daar wel wat winst in. :cool:

Dus eigenlijk moét XBW wel iets verdienen.. Toch.. :{

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Misschien wel, maar of ze winst maken, vergeet het maar: de opbrengsten worden waarschijnlijk zoveel mogelijk in de site gestoken, om die nog beter te maken, de server moet ook betaald worden, en wat dacht je van de stand op de GameExpo?

Dus uiteindelijk heb je er zelf alleen maar profijt van!

16. Hotshot

Hotshot Guest

fuck offffffffffff ons een beetje jaloers maken :+:+
    nee serieus, ben blij voor je...:) (alsof je geslaagd bent, of een kind hebt gekregen)

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehehe, ik dacht: dit heuglijke nieuws moet ik gewoon met jullie delen 8)

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    De opbrengsten.. Das dus winst..!!

XBW krijgt die Kits toch ergens van om te verkopen, stel dat die Kits dus €60 waard zijn, en XBW verkoopt ze ook voor €60, dan is er geen opbrengst om in de site te steken enz. Maar als die Kits nou €50 waard zijn en voor €60 worden verkocht, heb je per Kit €10 winst, dat kan je wel in de site enz. steken.

Dus wil XBW de opbrengsten (o.a. de winst van die Kits dus) in de site/GameExpo steken, moeten ze winst maken..

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Nee, opbrengsten is nog geen winst. Even een les basiseconomie voor dummies: :)

Opbrengst = omzet = al het geld dat je ontvangt voor de producten die je verkoopt.

Kosten = alles wat je als verkoper zijnde moet betalen om je product te kunnen verkopen, zoals: inkoopkosten, opslagkosten, en in dit geval serverkosten

WINST = Omzet verminderd met de kosten.

Kortweg: Winst = Omzet - Kosten.

/edit om het nog duidelijker te maken: winst is dus wat je in je eigen zak steekt. Daar XBW alle opbrengsten investeert, is er geen sprake van winst, en wordt dus ook niks in eigen zak gestoken.

Zo zit het toch??

Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  20. Hotshot

Hotshot Guest

haha PRECIES..

de opbrengst kan dan wel 100 euro zijn..
    maar de kosten kunnen dan ook 200 euro zijn..

met andere woorden..100 euro verlies..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina