1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live! Starterskit voor 30 euro!!!

Discussie in 'Games' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Das dan wel leuk en aardig maar hoe komt XBW dan aan het geld voor de site en voor de GameExpo? Betalen ze alles zelf dan? :eek:

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Site kost ze geen geld lijkt mij, wordt gratis (volgens mij) gehost door Cilix webhosting.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klein doch groot detail; De Live kitjes die je hier besteld worden per koerier vestuurd, je hebt ze eerder in huis en je hebt de zekerheid van de koerier!

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wrong. We slurpen zoveel bandbreedte dat we eigenlijk flink moeten investeren in nieuwe servers.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    JIJ snapt het! :)

6. Hotshot

Hotshot Guest

sweet sweet koerier..8)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Gamexpo gaf ons wat leukgekleurde cijfertjes :cool: Alleen het huren van zon enorm grote coole plasma is al fucking duur :)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Intertoys heeft ook zo'n personeels actie, Ik bestel ook zo'n setje via m'n vriendin.
    Denk alleen niet dat ik op L!ve ga.

Maar dat zie ik nog wel. ;)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dan moet je volgens mij wel snel zijn, want bij ons kon je ze maar tot vandaag bestellen. Ik hoop voor je dat het nog kan, want zo'n aanbieding krijg je niet gauw weer!

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer heb ik ze nou in huis? Ik word met de dag zenuwachtiger.. 8)

En hebben jullie al die koeriers omgekocht ofzo? Wordt vlgs mij de 1e x dat die koeriers hun werk gaan doen. :9

11. Ik ga mijn Live starterskit hier cancellen! Bij GCshop.nl kost hij 10 euro goedkoper. Ze zijn nu even uitverkocht, maar volgens een email die ik heb gestuurd, krijgen zij nieuwe pakketjes!:p

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2003
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jah.... in april |:-

Krent, het mag je dan 10 euro meer kosten, maar dan weet je iig zeker dat je hem op tijd binnen hebt.

13. Hotshot

Hotshot Guest

ik koop een iig in de winkel, want ehh ik moet mn vader nog vragen of het mag enzo..dus dat pre orderen heeft geen zin voor mij..

14. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0

Oh shit dan hoop ik dat ze nog te bestellen zijn (werk in het weekend bij Intertoys doordeweeks bij Dixons....2x zoveel gratis spellen spelen ;) ).

En DarkWingDuck...ik werk in Dixons Helmond (loop er stage maar ze hebben me een contract aangeboden....die ik heel mischien teken). Was je trouwens ook op die MS pocket pc avond?

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon proberen, officieel moest je vóór 5 maart de bestelformulieren ingevuld en opgestuurd hebben, maar ik zou ff naar het hoofdkantoor bellen, vragen of het nog kan.

Ja ik was op de Pocket PC avond, maar die was over heel nederland gespreid, ik had hem in Zwolle, denk niet dat jij hem daar ook had :)

En btw, 29 maart: personeelsfeest! :cool: Ga je ook?

16. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Tis wel relaxt als je hem voor 30 euro kan krijge, helaas kan ik dat niet... :'-(

17. Hotshot

Hotshot Guest

Ik wel, Ducky regelt een kitje voor me :):+

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, mocht Hotshotje willen :p }:]

19. Hotshot

Hotshot Guest

oooooooh darkdevilduck :mad: :+

pleaaaseeeee ik geef je 35 euro ;)

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bwhahaha, al zou ik het willen, dan nog zou het niet kunnen: maximaal 1 per persoon.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina