[XOne] Live! Starterskit voor 30 euro!!!

Discussie in 'Games' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Mijn mening is: Ik besterl ehm liever bij een iets bekender bedrijf waarr ik later nog op terug kan komen, dan bij iemand onbekend.:confused: Want voor hetzelfde geld gaat het fout en dan zit ik ermee niet dat ik jou wekpartners niet vertrouw ik ken ze gewoon niet anders had ik het vast wel gedaan denk ik al had ik de actie hier nog niet gezien.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Haha het is ook geen publieke actie, het is een personeelsaanbieding, een aanbieding dus die alleen geldig is voor personeel van bepaalde winkels. Dus ook al had je van deze oh zo aantrekkelijke aanbieding gebruik willen maken :), dan had je het nog niet gekund, aangezien jij naar ik aanneem niet in een van de deelnemende winkels werkt. :p

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je hebt dus echt geen verstand van wat je nu zegt of wel? Dacht je nou echt dat wij hier kitjes hebben liggen die we met de koerier naar jullie sturen ofzo? Als wij zeggen dat we geen winst maken op die shit waarom geloof je dat niet? Waarom zouden we liegen? Dit is gewoon micromedia die via xbw die kitjes verkoopt. Wij verdienen er niks aan gaat ons erom dat jullie dan je kitje krijgen thuisbezorgt zeker weten en niet voor niks naar de winkel te hoeven gaan. Maarja als je het niet gelooft whatever als we super veel geld hadden dan had je allang een andere site gezien.

fuck ik weet neit eens waarom ik hier nog uitleg moet gaan geven enzo.. regelen we zulke coole shit en dan gaan ze nog zeggen dat we liegen? Whatever we doen dit voor de fans.

4. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Jordo...take it easy....zijn zat mensen die jullie wel steunen!....zitten maar een paar pindabreinen tussen ;).

Btw moet morgen op voor mn Rijexamen!! aaarggg erruug exciting!

5. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet....mijn bedrijfsleider is echt een ongelofelijke "*$&"(!)!!!! dus wil zo min mogelijk hem zien....kan totaal niet met hem opschieten.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Suc6!! Heel XBW zal voor je duimen! :)

Tja, die heb je er ook tussen zitten, hè. Gelukkig hebben wij een heel tof team dat heel goed met elkaar op kan schieten, dus wij gaan er zeker wel heen! Al was het maar voor de gratis drank :9

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    thnx :) srry :eek: wordt ik fanatiek 8) ?

ach ja :) bedoel het ook niet stom tegen die gast maarja beetje dom als we hier worden uitgemaakt voor geldwolven ofzo. :{

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    * Geeft Ugamer een schouderklopje * :)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geeft Jordo een kusje ... Your the man! ... :+

10. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    uhhhh...

Hihi, als mensen :mad: zijn dan zeggen ze soms rare dingen ;) en spreken ze elkaar onbewust (?) tegen...

Anyway, ik wil toch even benadrukken dat ik blij ben dat XBW die pre-order verzorgd heeft.

Laten jullie trouwens nog weten wanneer echt definitief bekend wordt wanneer we die Kits in huis gaan krijgen (m.a.w. blijft het 12 maart?) We horen het graag.

Ga zo door met jullie site (mag ook eens gezegd worden)

8)

11. masterape

masterape Guest

Hehe klopt, maar jij hebt dit staan hiervoor krijg je de demo's moto GP en whacked en ook het spel MA, je bedoelt toch zeker niet het hele spel.

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    12 maart zou idd leuk zijn
    dan ben ik jarig :)

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, dat is een kwestie van goed lezen:

Ugamer bedoelt dat de kitjes niet bij XBW zelf liggen, maar bij Micromedia, die de verspreiding (per koerier) verzorgt. Het gaat er dus niet om of de kitjes wel of niet per koerier bezorgd worden, maar waar de kitjes vandaan komen: rechtstreeks bij de leverancier dus.

14. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja...en ik was duidelijk van slag van al dat gezeur over en weer |:-

}:]

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wie? Wat? Waar?

Ik zei nix? :eek: :cool:

16. Hotshot

Hotshot Guest

oh ja :mad:

17. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik bij Dixons werkte (97) kregen we als personeel zijnde 12.5 % korting...is dat inmiddels al meer geworden?
    Ik krijg nu op m'n werk 20 % korting..maar bij m'n broer krijgen ze weer 25 % korting D;
    die shit verschilt altijd zo erg overal.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, dat is nog steeds 12,5 %

Maar goed, er komen wel steeds meer van die personeelsaanbiedingen, die erg aantrekkelijk zijn, zoals deze natuurlijk, maar ook degene waarmee ik mijn Xbox heb gekocht, voor 150 euro.

Er ligt geloof ik ook al heel lang het plan op tafel voor een personeelskortingspas, die dan voor heel Vendex KBB zou gaan gelden, zodat je ook korting krijgt bij V&D, Bijenkorf en weet ik wat allemaal nog meer. Maar of dat nog doorgaat???

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    /Mod
    Jongens, ik moet heel even bijkomen van het braken. Ja, ik ben een beetje grieperig vandaag en heb een teringhumeur, maar wat jullie hier allemaal bijelkaar kletsen doet mij toch wel volkomen over mijn strot gaan.

Waar gaat dit nou over?

1: Gefeliciteerd Dixoboyz, met jullie prachtige personeelskorting. Hardstikke goed!

2: Of Xboxworld.nl commercieel is of niet heeft in het LAN forum niets te maken. Dit forum gaat over multiplayeren met een draadje. Niet over bedrijfseconomie!

3: Jullie moeten je wel schamen, hoor! Stelletje ondankbaren! Heeft iemand jullie verplicht om aan dit forum deel te nemen? Nee? Nou, zeur dan niet! Heeft iemand jullie verplicht om bij xboxworld.nl een kitje te kopen? Nee? Nou, zeur dan niet!

Als je elders wilt gaan kopen: Be my guest. Ga dat lekker doen.

Ik doe dat niet.

Ik hoop van ganser harte dat xboxworld.nl er 200 a 300 euro aan over houdt. Ik hoop ook dat ze dan genoeg geld hebben om met de crew eens lekker te gaan Chinezen of zo! De crew werkt zich te barsten om een goed en interessant forum in het leven te houden. Voor een soortgelijke commerciele service betaal je elders 50 to 100 euro per jaar (neem een abonnement op OXM als je de prijs wilt vergelijken). Hier betaal je niets! Geen fuck! Gratis!

En dan gaan jullie daarover zitten wauwelen?

Je zit potverdorie elke dag hier op het forum en dan ga je liggen zeuren over een paar centen die ze misschien kunnen verdienen?

SCHAAM JE!!!

De eerste de beste die het nog eens over geld verdienen heeft in het LAN forum verdient van mij een ban voor een maand. U is gewaarschuwd.

Het zelfde geldt voor hen die in een bericht of in een signature harde reclame gaat maken voor een "concurrerende" leverancier of winkel. Ook gij, Sam_Fisher!

SLOTJE, dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina