1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live! teleurstelling

Discussie in 'Games' gestart door xboxrox, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Verbazingwekkend verhaal. Iets is er niet goed, maar dat ligt volegns mij niet aan je verbinding of je instellingen. Als jij de Voco kunt gebruiken dan betekent dat dat je verbinding gewoon in orde is.

    Maar ehrm... Lag?

    Nee, niets. Ik heb al aardig wat games gespeeld, maar tot nu toe pas één keer last gehad van lag (toen ging ik een Unreal deathmatch in terwijl mijn PC erg druk stond te winmx-en). Als ik mijn Winmx reduceer tot de halve bandbreedte (ik heb een 256kbit uplink) dan heb ik nulkommaniks last van lag. Helemaal noppes. Dus... Misschien gewoon een raar verhaal?
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb ook nooit last gehad van een lag! So uhhh.... typisch een voorbeeld van alles eruitkotsen en de schuld geven aan het product zelf. 8)

    ztoudt!
     
  3. Raymond

    Raymond Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb haast nooit lag!
    Altijd een lekkere verbinding!
    heel soms met unreal als er 16 spelers in totaal zijn maar niet storend!
     
  4. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb wanadoo broadband basic is dat snel genoeg?? wandt weet niet of je er lag mee krijgt (sorry als deze vraag al x heb gesteld)
     
  5. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen seconde lag gehad, niet in de demo's, niet in de volledige versie van MechAssault.
     
  6. MR. Perfect

    MR. Perfect Guest

    Hahaha!
    Volgens mij ben je een wanhopige GCspeler die met een 56 kb verbinding speelt. Dan weet je pas wat lag is!

    Als iedereen een SUPER verbinding heeft kan er bijna geen lag zijn! (Of als het echt héél druk moment is) Ik heb met Ghost Recon maar 1 keer lag gehad! Met MOTOGP ook een paar, maar niet echt storend, het was met hééél veel spelers.

    Met Mechassault echt geen één keer.

    XBOX LIVE is echt met niets anders te vergelijken. Er is tenminste een goede controle en om het zo goed te houden moet de strengheid wel gehandhaafd worden. Door dit goede beleid is XBOX LIVE zo goed!

    MS heeft hier erg zijn best op gedaan. Het is zo goed!
    Ik ben best wel trots dat MIJN console (als nieuwkomer) gewoon hetgene wat onmogelijk leek/was gewoon heeft waargemaakt! En zo snel!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2003
  7. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jou probleem ook niet hoor bij mij loopt het gewoon perfekt ik heb demon dsl 2048 down 512 up loopt als een trein ben meestal zelf de server en niemand heeft dan last van lag zowel met motogp als met mechassault je verbinding zal wel kut zijn
     
  8. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    heb trouwens gister even gekeken tijdens een spel motogp waar ik zelf de host van was en je bebruikt dan ongeveer 50 kb up 50 kb down
     
  9. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    deze thread is gewoon bull S***T ik bedoel laat die man zeggen wat die denkt daar heeft die recht op toch??, wij weten gewoon dat LIVE rulezzzzz !!!!

    :)
     
  10. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wel vaag is is dat mn xbox altijd veel te hoge up en down waardes aangeeft. 100 up en 356 down, dat lijkt me iets wat veel voor mn abbo (adsl 128/768)
     
  11. Rene23

    Rene23 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    LAG???

    Wat nou LAG??? Nergens last van!
    En ik heb een vrij lage upload van 16kb/sec van @Home, nog nergens last van! En Live! is echt zeker SUPER! Ik kan al niet meer zonder LIVE!!!

    :D
     
  12. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb chello van UPC en daarmee moet het wel lekkerh gaan, alleen de mensuh met slechte verbinding hebben flink last van lag maar dat is je eigen probleem. :)
     
  13. Master Timmy

    Master Timmy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan natuurlijk je verwachtingen ook te hoog leggen. Ik heb zelf gewoon planet comfort en uc loopt prima. Soms als je op een drukke server zit heb je iets lag, maar vaker niet. Ik denk dat je gewoon een beetje heb lopen kutten met je ICS ofzow, jammer.
     
  14. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk alleen soms dat sommige mensen met een slechte verbinding door het beeld heen vliegen bij motogp. Die springen de hele level door etc, erg vervelend want het leidt nogal af...
     
  15. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahah mischien ga ikda worden want ik wil met mijn
    down 39.0Kbyte/s (312.0Kbit/s)
    up 8.0Kbyte/s (64.0Kbit/s)
    whaha 8)
    nee maar ff seriues !! kan dit?????
    mijn download = altijd sneller dan 39 duss!!!
    maar ik denk da ik live! ga!!
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke, genoeg geweest nu.

    => Centraal Topic 1e indrukken XBox live
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina