1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] live toch niet voor de n00bs

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 9 feb 2003.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hangt ervanaf of je router alles automatisch detect, zo ja dan ben je er binnen 1 min mee klaar anders moet je alles handmatig gaan invoeren en dan duurt het wel wat langer. Daarna moet je je gamertag,subscription code,cc nr, postcode invullen. Dat kost niet zoveel moeite/tijd

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om dat te teste moet je dan je xbox verbinden zoals je dat zou doen met xbox live?

3. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind eigenlijk nog steeds dat als je het echt onmogelijk vind om je xbox online te krijgen, je of heeeeeeeel dom bent, of dat je niet genoeg moeite doet. achter het internet gaat nou eenmaal aardig wat heorie schuil, voor het connecten vna je xbox hoef je maar een heel klein beetje daarvan te weten. als je xbox live wilt zal je je daar dus maar in moeten verdiepen.

t'is net als met de tv, als hij eenmaal aanstaat en ingesteld is, kan iedere idioot met de afstandbediening overweg, maar als de zenders op een nieuwe tv ingesteld moetne worden, snapt de helft van de mensen het opeens al nie meer, omdat ze niet de MOEITR willen nemen de handleidng eens goed door te lezen, en alle functies te bestuderen.

als je te lui of te dom bent, begin er dan gewoon niet aan.

4. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook cker de moeite genomen om alles te lezen en naar tips te krijgen. Het is nu alleen nog maar wachten op een routertje. Als het goed is moet de shit maandag of dinsdag lopen. Maar wat wel zo is is dat ze op xbox.com en al die andere officiele sites maar weinig informatie geven. Veel mensen zullen het echter wel redden met de info die erop staat, maar ook veel niet. Ik heb bijv nergens kunnen lezen (op xbox.com) dat je bij sommige adsl abbos een router nodig hebt en dat je hem dus niet rechtstreeks kunt verbinden met je modem. Maar voor de rest als alles goed gaat dan is het heel makkelijk natuurlijk, het KAN binnen 1 min gebeurt zijn!!!

5. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gister even gechecked en ik hoefde alleen m'n DNS servers handmatig in te voeren, de rest deed 'ie vanzelf. Ik heb overigens een Alcatel Speedtouch ADSL modem en heb die getweaked zodat het een Alcatel Speedtouch Pro ADSL modem is (het is nu dus een router en ADSL modem in 1) en alles werkt perfect.

Deel Deze Pagina