1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live vanaf 14 maart zonder creditcard!!

Discussie in 'Games' gestart door goalkiller, 7 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Merged! :p

2. Veggie

Veggie Guest

Wat gebeurt er dan na die 2 maanden?
    Houdt et dan op?

3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je als je een game koopt waar 2 maanden gratis live bijzit? ja, ik denk het wel. Ik denk dat je de keuze krijgt om het via een creditcard te verlengen ( als je die dus hebt ) en als je die niet hebt denk ik dat er wordt gezegd dat je naar de winkel moet gaan en een krabkaart kopen. daar staat dan een code op, die voer je in in je xbox en dan kan je weer online spelen :) dit is wat ik verwacht hoe ze het gaan doen hoor

4. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan nog lekker doorspelen. lol

ik denk gewoon dat je niet meer kan ze zenden dan een mailtje ofzo naar jouw toe en zeggen dat je moet betalen als je verder wilt spelen en je scores wil laten behouden ofzo. zo is ms denk ik wel.

5. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon dat je 2 maanden gratis live krijgt als je 1 van die spellen koopt uit dat rijtje. En dat dat ook eenmalig is. Alhoewel dat wel een slimme zet zou zijn van microsoft om elke keer 2 maanden gratis live te geven bij aankoop van 1 spel. Dan verkopen die spellen dus lekker goed :+

6. Veggie

Veggie Guest

Ahh ik begrijp et al ...
    Dit is erg goed nieuws ...

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    uh ik houd toch liever mn creditcard. Kga vrijdag op live en ik verwacht er erg veel op te zitten. Ik ben dan veel voordeliger uit met een creditcard. Ik heb er een van de ANWB en die is zowieso gratis. Ik denk dat je je eigen blauw betaalt aan die scratchkaartjes.

8. Veggie

Veggie Guest

Niet als je er lang mee kunt spelen, en je hebt zelf de keuze wanneer je ze gaat halen.

Weet iemand al wat de prijs gaat worden?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is nog steeds een gerucht ... maar de prijs word waarschijnlijk gelijk aan de maandelijkse kosten cc

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    'hè gasten voor alle fans (waaronder ik)
    Ninja Gaiden komt dit jaar nog uit.
    In november 28 of zoiets.
    Dus eve als jullie het weten!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. shumi

shumi Guest

Maareh, hier staat in dat er een trial disk zit bij prince of persia: the sands of time. Als dat zo is, wat voor live functie zit er dan in? Online multiplayer?

12. Veggie

Veggie Guest

Ik probeer het eerst met de cc, k heb al een keer bij mn ouders geslijmd om een cc, mission failed.

Round 2 komt eraan, en k denk dat het deze keer gaat lukken.

8)

13. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Btje offtopic.... Maar hoe weet je dit? Bron aub

14. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb je een bron? op tothegame staat ie op 14-apr-04

15. Veggie

Veggie Guest

28 november was de 1e release date, die was een tijdje geleden verschoven naar 14 april 2004 ...

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    De verlengingsprijzen van Xbox Live zijn nu officieel!

Zoals XboxWorld.nl al eerder vermoedde gaat een jaarabonnement voor Xbox Live 60 euro per jaar kosten. Een maandelijks abonnement gaat 7 euro per maand kosten. En jawel! Het nieuwe Xbox Live dashboard geeft je de mogelijkheid om een "scratchkaart" te gebruiken. Daarmee komt dan een einde aan de credit card eis die tot nu toe gesteld werd. Voorwaar goed nieuws voor de jongere Xbox fanaten!

17. Veggie

Veggie Guest

That's it??? :)

18. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    zijn die scratchkaarten dan apart te koop of is het óók inbegrepen bij de live starters pakket???

anders gaat dat wel wat koste snapje:{ :{

en is het p/maand??
    zijn er geen scratchkaarten p/jaar ofsow??
    p/3maande??:confused:

maja wel goed nieuws..:)

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    [Dubbelpost in 2 topics]

Ok, jongens. Dit moet ik even melden.

Nadat ik vanochtend die "scratchkaarten" menukeuze zag werd ik snieuwgierig. Even naar de FRS gereden en twee starterkitjes gekocht (30 euro elk).

Thuisgekomen het account van zoon Asterix geselecteerd en het nummer van een van de 2 kits ingevoerd. Dat nummer wordt geaccepteerd.

Vervolgens meldt account management dat het account is omgezet naar een 'prepaid account', dat mijn abbo loopt tot maart 2004 (dat is dus het huidige abbo) en datd e verlenging NUL euri kost.

Tenslotte de vuurproef. Het account van papa Tatushki geselecteerd en het zelfde nummer ingetoetst. Xbox Live meldt dan "Dit nummer is al in gebruik".

Anders gezegd: Als je nu een Live kit bij de FRS koopt kost jouw verlenging slechts 30 euri voor een jaar.

'Tis maar dat je het weet. Morgen is het druk bij de FRS, denk ik. :+

20. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    oow dus geen nieuw account??

maar je gebruikt de nummer op dat livestarterkitje als scratchkaart nummer en behoud dus alle informatie van je oude live account..... (correct???)

ennuh kost dat live starter kitje dan nog steeds €30 bij de FRS????

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina