1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Locatie gezocht voor LAN party

Discussie in 'Algemeen' gestart door BigSyke, 27 apr 2016.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zojuist heb ik goed rondgekeken op dit forum maar geen actuele topics kunnen vinden over dit onderwerp.

    Wij willen met 20 tot 30 man een LAN party voor ps4/xb1 organiseren maar onze vaste locatie is er mee gestopt.

    Weet iemand een goede locatie voor een LAN party. Het liefste een kerk/gym/café zaal waar we rijen tafels kunnen gebruiken met stoelen en een zaal om luchtbedden neer te leggen en te slapen.

    Internet moet door de locatie geregeld zijn en stabiel en snel genoeg voor 30 man.

    Drank mag aanwezig zijn dat we aan een bar kunnen bestellen en eventueel een broodje of frietje. Als dit niet aanwezig is, is zelf eten en drinken regelen ook prima.

    Gek genoeg kan in op internet geen goede locatie vinden. Het zijn of zalen met alleen een kleine WiFi verbinding of professionele locaties met luxe aankleding voor zakelijke congressen met bijhorend tarief.

    Betreft budget denken we aan ongeveer 30 tot 40 euro per persoon per weekend exclusief eten en drinken.

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik kan geen contactgegevens vinden maar zoek eens op Kaos gamecenter in Weesp. Daar heb ik in het verleden verscheidene LAN's gespeeld die daar vaak georganiseerd werden.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zoiets zoek ik denk ik. Zal vanavond op het gemak eens naar deze locatie kijken. Bedankt.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij bestaat deze niet meer. De website is down.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Helaas nog geen geschikte locatie gevonden. Volgens mij leeft het concept LAN party niet zo meer.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niemand suggesties?
     
  7. drsjordi

    drsjordi Doing it like a boss

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina