Lockerz invites

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FOwner, 16 sep 2009.

1. FOwner

FOwner Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wie nog een 'invitation' nodig heeft voor Lockerz, een nieuwe website waarop je punten kunt sparen voor zeer exclusieve prijzen, is hier aan het goede adres. Lockerz is een website waarvoor je een uitnodiging van een andere 'member' nodig hebt, je kunt jezelf dus niet zomaar aanmelden. Geef even je e-mailadres door in een PM en je krijgt van mij binnen 24 uur zo'n uitnodiging. Daarna kun je aan de slag met sparen voor bijvoorbeeld een Macbook of een Xbox 360 Elite, maar ook voor mode en sieraden. Geinteresseerd? Ik hoor het wel!

Groet,

FOwner

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al zo'n topic die precies hetzelfde doel heeft als deze, maar daar kan jij niet bijkomen, omdat die in de Green Mile staat. Dit topic lijkt me daarom een beetje nutteloos

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    kansloos dat je hiervoor een account aanmaakt ..

4. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk raar dat hij het woord 'had' gebruikt in zijn eerste zin :{
    Of ligt dat aan mij :+
    Iemand die zich vandaag aanmeldt, niet in de Green Mile kan komen en dus niet bij het andere topic, die dan vervolgens in de verleden tijd begint te praten.

Deel Deze Pagina