BTW hoe krijg je eigenlijk zn vet plaatje naast je posts!!! sorry maar ik ben nog nie zo lang op dit forum.
Klik op 't 'profiel'-icoontje bij je eigen post, klik dan 'profiel' aan rechtsbovenaan en dan bij 'edit options' onder 'avatar'
kut hij zegt steeds dat hij niet valid is terwijl het gif of jpg is en minder dan de angegeven grote. Help
Ja, dus wat betekend dat voor mij? Dat Z-640 geluid van alle kanten geeft, maar als een geluid van links komt op TV hoor je dat niet en met Z-680 wel. *Verbaasd als iemand snapt wat ik bedoel.
kijk even op de logitech website voor de verschillen. klik rechts op vergelijkingstabel. ook staat daar ergens een uitleg van de decoderfuncties ik ga in ieder geval een 680 bestellen, als ik een winkel kan vinden die hem nog heeft
Salyer heeft de Z-640 gekocht, anders vraag je aan hem wat hij er van vind. Het geluid is in ieder geval wel heel mooi.
Ik dacht gelezen te hebben (in een andere thread, weet t niet meer zeker) dat er op de 640 geen decoder zit en je daarom zelfeen versterker moet kopen om er echt 5.1 geluid uit te krijgen en bij de 680 zit ie er wel al in, maar ik kan dit fout hebben.
gasten..................Als je echt een goeie wil, en als je iets meer geld heb te nesteden koop gewoon de 680. Ik heb hem en het geluid is echt schitterend. En op de 640 zit geen decoder maar op de 680 wel. En hij kan echt waanzinnig hard. Dus als je iets meer geld heb te besteden koop dan de 680. Geloof me......je zal er zeker geen spijt van krijgen. Echt een super setje. En dan heb je ook het beste wat nu te verkijgen is.
ja dat zal allemaal wel maar ik heb nie zoveel centjes ik loop gewoon het zondags ochtendblaatje (dat trouwens schandalig onderbetaalt word en het zakgeld) dus ik weet nie wat jij voor werk doet maar ik ga geen 400 nogwat euro betalen voor een speakersetje. heel leuk allemaal maar het gaat uiteidelijk toch om de games. Maar die van creative is toch ook goed???
tuurlijk gaat het om de games , maar ik vind wel dat er dan goed geluid bij moet zitten. Dat is precies hetzelfde met het kijken van een DVD. Je mist heel wat als je de film gewoon kijkt met stereo geluid. Maarja dat vind ik.
hallo, ik heb zelf het setje gekocht en dit is een perfecte goede koop. en ja hij stoot ook 5.1 geluid uit er zit namelijk een extra plugje in voor de aan sluiting voor de xbox. ik zou hem kopen. gr. Slayer. hij kost 119.00 euro en dat valt best wel mee.