logitech z-640 vraagjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bad lieutenant, 13 dec 2003.

1. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey BL. hoe komt onze dreamcast man hier verzeilt?

trouwens, ik zag dat www.games.nl actief is, die naam is toch van harry/gieneke?

ik zou toch echt voor een z680 of een creative setje gaan (misschien 2de hands?) een dtt3500 is tweedehands niet eens zo duur. (120 euro?)

http://www.gamersdepot.com/hardware/speakers/creative/dtt3500/001.htm

ik heb even voor je gekeken op marktplaats, en ze staan inderdaad aangeboden voor 125 euro (vraagprijs)

2. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    onze dreamcast man?

3. bad lieutenant

bad lieutenant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey softrunner !

Leuk iemand te spreken van de hoogspel site. De is nog steeds in de lucht trouwens...games.nl dacht ik ook van dat die van Harry en Gieneke was, maar wie weet zijn ze hem inmiddels kwijt. Ik zou zeggen; vraag het hem zelf op het forum :)

En ja, ik heb ook eieren voor mijn geld moeten kiezen; toen de dreamcast echt dood was heb ik een xbox gekocht ( dreamcast heb ik nog steeds, speel er nog steeds veel op ).

FF ontopic: tweedehands is misschien een optie inderdaad, want 300 eur oid voor een z680 vind ik echt teveel geld. Maarja, ik weet in ieder geval dat ik een dolby digital decoder moet hebben om er wat aan te hebben; dat is iets wat ik me voor het starten van deze thread nooit zou hebben gerealiseerd.

4. bad lieutenant

bad lieutenant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even één vraag: Kan ik de Creative Inspire 5.1 5500 set wel gewoon aansluiten en spelen maar ? Daar zit een decoder in, dus dan is het enige wat ik nog hoef te kopen een advanced scartkabel toch ?

Als dat inderdaad kan, wordt deze set 'm. Is nog net te betalen vind ik.

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.epigamer.com/article.php?a=196

wat ik hier lees is het inderdaad een kwestie van advanced scart kopen en aansluiten. ik weet niet of je hem wilt gebruiken in een woonkamer of slaapkamer? ik heb zelf de dtt3500, deze gebruik ik voor mijn pc. het is een leuke set maar kan zeer zeker geen woonkamer vullen met geluid.

wat betreft www.games.nl, arthur loopt ook ergens rond in het xbox magazine forum, met een beetje geluk kijkt hij even in deze thread en komen we iets meer te weten ..........

6. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ook nog een optisch kabeltje kopen (TOSlink formaat). Voor meer info kan je in de Dolby FAQ kijken zie sig Quack®.

EDIT!!
    Ik heb net gelezen dat er een optisch kabeltje is bijgeleverd met de 5500 dus die hoef je dan niet meer te kopen en alleen maar in te pluggen.

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  7. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal

ik wou die dit setje gaan kopen Logitech Z-640 5.1 speakerset
    maar ik wou vragen of er wel een beetje mooie geluid uitkomt.
    ik weet dat tie geen Dolby Digital heeft want die setjes zij veelste duur :mad:

Deel Deze Pagina