1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope dat is geen webwinkel..maar een groothandel waar ik de z680's vandaan haal (als bedrijf).....

    net gekeken..levertijd is 3 weken :mad:

    en bij techdata(andere groothandel):
    Voorraad: 6/5/2005

    Dusseh dat duurt nog wel ffies
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680


    WAT word ie bij bij techdata dan pas weer geleverd??? dat ken toch niet.:confused: :confused: :confused:
    nou als ik em niet heb na 3 weken dan groeten met die logitech, lang genoeg gewacht
     
  3. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Logitech Z-680

    Yup op 6/5/2003 word die weer verw8....ik had toen heel erg mazzel bij Hastec dat die jongen moeite voor me wilde doen, ik had het setje binnen 2 dagen binnen, dat zal mij denk ik geen 2de keer lukken :)(ik had overigens wel last van ruis..morgen hopelijk mijn nieuwe control centre binnen)
     
  4. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  5. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Poehee, Bianconero wil ook al cancellen! Ik ben dus niet de enige waarbij kwaad bloed is gekweekt!
     
  6. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die Z-680's gaan hard. We krijgen ze dus wel binnen, echter worden ze meteen uitgeleverd aan onze winkels vanwege pre-orders.
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680

    nee he, het bedrijf waar ik em besteld staat er niet bij (of word er niet geleverd aan online winkels).

    ik ga eens bij de winkels bij me in de buurt checke, zelfs 1 winkel die 200 m lopen is vanuit me huis. nu maar hopen dat ze em overal niet voor die 500 euro verkopen.

    Vtec is dat de lijst voor de logitech Z-680 want bij paradigit in eindhoven verkopen ze em niet.

    edit: en ik heb nu op sommige site gekeken aan wie jullie em leveren aan daar staan ze nergens tussen
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  8. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta zelf ook niet in die lijst ..maar ik lever ze wel ..dus ik denk dat die on-line winkels er niet bij staan
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680

    welk bedrijf is dat van jouw dan, en wat kosten ze bij jouw? en heb je ze nu?
     
  10. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope ik heb ze nu niet ..dat is juist het probleem :) anders had ik veel mensen blij kunnen maken...

    Dus om ze bij mij te bestellen schiet ook niet op ..zal je net zolang moeten w8-en (4-5 weken)
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680

    WWHHHOOOOOOO WHOOOOO hij komt er aan deze week EINDELIJK, vandaag verzonden nog een paar nachtjes slapen, ze hebben er zelfs nog 20 euro eraf gehaald (tis iets).

    WHHOOO:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680

    he luitjes ik heb em, eindelijk na lang wachten kan ik zeggen tis de moeite en geld waard, moet nog ff checke of goeie versie is maar man wat een bigass subwoofer en wat een power!!!!!!!!!!!!!!
    me moeder is er niet blij mee hehehe:D :D :D
    nou ik wilde me vreugde ff delen, ga er nu lekker van genieten met de strakke film fast and furious.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  13. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn nieuwe control centre....met ruis ..dit keer niet uit de front speaker maar uit de voor en achterspeakers ..links en rechts :mad: drama zeg ..versie 1.1.2.

    Oh ja ..de logitech z-680's zijn weer volop leverbaar ..geen verwachte levertijden meer (kreeg net een mailtje van mijn groothandel)
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
     
  15. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uitzetten en dan input en settings een par seconden ingedrukt houden ...dan zal heel kort je versie nummer in beeld komen.

    PAS OP: het reset ook al je instellingen
     
  16. keano

    keano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Logitech z-680 kopen?

    Hallo,

    kijk eens bij www.asci.nl

    daar hebben ze er net 1 binnen 380 euro ongeveer.

    Ik had hem daar besteld maar duurde heel lang, toen heb ik hem ergens anders gekocht.

    Ze hadden hem laatst binnen en nu wil ik hem dus niet meer en ze willen hem graag verkopen.

    aangezien er veel vraag naar is willen ze hem kwijt.

    mail me s.heezen@wxs.nl

    of als je daar besteld of besteld hebt zeg mijn naam er ff bij

    sander heezen

    mzz
    |:-
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk filiaal ?
     
  18. keano

    keano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik zo nie.

    Bel ze even en ze zullen het zeggen.
    vermeld wel mijn naam erbij aub

    Wat maakt het uit welk filiaal ze sturen hem toch op?

    groet
     
  19. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeyj ik kan eindelijk na 5 maanden wachten deze week de set op halen bij yorcom.
    Ze zeggen dat dit de nieuwe versie zonder ruis is en dat ze er genoeg op voorraad hebben. Ik heb er 1 apart laten leggen dus ik hoop dat m'n vader er morgen heen wil rijden *)
    Maarre nog ff een vraagje:

    1. Ik heb een grundig 55 cm mono tv. Nou op zich niet veel bijzonders, ben er wel blij mee, alles beter dan zo'n klein tv'tje. Er zit 1 scart-aansluiting op.
    Als ik dus die advanced scart cable koop dan sluit ik dus 1 deel aan op de speakers lijkt me?
    Kan ik het "beeld" deel dan gewoon als scart in me tv doen ofzo?!
    Ik heb de advanced scart cable nog nooit gezien namelijk :confused:
    Alvast bedankt, Carlo }:]
     
  20. Doopie

    Doopie Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    je scart prop je gewoon in je tv ..en je optical prop je in je logitech z-680 (je optical aansluiting zit nl in het zwarte kastje halverwege de advanced scart kabel achter een klepje)

    Dus je hoeft je scart niet te splitten...euuh ik zou eigenlijk willen zeggen: koop die advanced scart cable en RTFM die er bij zit(voor als je RTFM niet begrijpt : Read The Fucking Manual ;))

    suc6..

    BTW gefeliciteerd met dat fantastische setje je bek valt echt open van de kwaliteit ..ik ben er ook errug blij mee (buren iets minder :D)
     

Deel Deze Pagina