Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. keano

    keano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt die 3.5mm ook in 1 van de drie achterin steken.
    moet je ff proberen welke. ik heb de set ook en had de tv zo aangesloten vandaar
     
  2. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kijk dan er staat tog achterop het control center:

    6 CH Direct

    Front rear center/sub

    Dat houdt dan tog in dat als je zo'n kabeltje koopt die de tulp kabels omzet naar een enkele kabel, dat je die dan maar in 1 van de 3 kan steken.
    Dan lijkt mij dus dat het geluid ook maar van 1 van die 3 afkomt??
    En ik heb net ff geprobeerd m'n minidisc aan te sluiten op die 3 achterin, maar bij geen 1 komt er geluid |:-
    En wat ik ook niet snap: als ik m'n md voorop aansluit moet ik 'm op input:direct zetten, nou dat werkt gewoon goed. Maar als je iets dat achterop aansluit waarop moet je 'm dan zetten..? Want daar staat ook direct bij :{
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor als deze thread nog een beetje in leven is:

    Ik wil een versterker en boxen (los, geen cinema set) om mn xbox op aan te sluiten en mn dvd films en games met 5.1 geluid te spelen. Er werd me verteld dat deze z-680 een goede optie is. Alleen is dit geen losse versterker, en ik wil er wel meerdere dingen op aan kunnen sluiten als bijv. mn md component. Het vermogen is wel hoog (rond de 60 watt rms), maar is dit echt goede kwaliteit en volume, want speakerboxen zeggen ze ook vaak redelijk wat watt te hebben (rms) maar die zijn vaak prut.

    Welke in en uitgangen zitten er precies in (iemand een foto) en hoe is de kwaliteit, want het is niet goedkoop?
     
  4. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat niet persé om het vermogen maar ook om de grote van de speakertjes denk maar aan het spreekwoord Holle vaten klinken het hardst. Dus volume speelt ook een belangrijke rol hierin. Als ik jou was zou ik voor een leuke prijs een 5.1 receiver kopen van rond de €250-€300 en 5 losse speakers voor €100-€150 en ook nog een losse subwoofer van €200-€250.
    Dan heb je voor €550-700 een leuke geluidsinstallatie.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja, lijkt me ook wel wat beter ja, dan heb ik tenminste zeker goed geluid, kan ik altijd wat uitbreiden als ik wil en genoeg uitgangen/ingangen enzo. alleen jammer dat je bij weinig sets zie van boxen met sub, maar dat komt wel goed, na de vakantie als ik lekker verdient heb en mn verjaardag:D
     
  6. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je ziet bijna nooit speakersets met een subwoofer erbij omdat de losse speakertjes geen versterker hebben en dus veel goedkoper zijn. Maar een actieve subwoofer heeft een dikke versterker er in zitten en is dus al gauw €250 en weegt rond de 15 kg om tegen de grond te houden tegen het wegtrillen.
    En bij een homecinemaset zit wel een "actieve sub" die eigenlijk niet actief is omdat de versterker in de dvd-speler zit ingebouwd en dus geen losse versterker in de sub zelf heeft, eigenlijk zijn die dus ook gewoon passief. Er bestaan wel speakersets met actieve subwoofer alleen zijn die vaak rond de €400-€500 en dan betaal je dus vrij veel dan wanneer je het gewoon allemaal los koopt. Ook belangrijk is dat je de goede adresjes weet ik zie dat je in Voorschoten woont dus dan ben je vast ook bekend in Leiden ga dan maar eens naar de Haarlemmerstraat en dan naar Speedtronic (www.speedtronic.nl) wat in de folder staat hebben ze nooit maar ze hebben dan altijd een alternatief en daar kun je wel iets leuks vinden denk ik.
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    ok laat ik mijn vraag anders formuleren. Zal de prijs nog veel dalen van de Z680 of verwachten jullie dat ie niet onder de 300 zal gaan.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  8. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    [zinlozevragen_vragenomeenzinloosantwoordmode]
    Ja bij twee wikkels Blue Band krijg je een korting van maar liefst 23,97309875% op de aankoop van een Z680!!
    [/zinlozevragen_vragenomeenzinloosantwoordmode]
     
  9. J.faber-m.faber

    J.faber-m.faber XXXL

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijf ik het vreemd vinden om zoveel geld uit te geven voor een speakersetje, voor hetzelfde geld of iets meer heb je een complete home-cinemaset met DVD-speler erbij. Voor een echt goede sound heb je echt een aparte surround-versterker en losse grote speakers erbij nodig. Ik heb bij mijn Xbox-set gekozen voor een betaalbaar speakersetje: Thrustmaster 5.1 voor 150 euro die prima bevalt. En voor bij de TV in de woonkamer spaar ik door voor een èchte thuisbioscoop...:cool:
     
  10. Boonen

    Boonen XBOX RULES

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    VRAAGJE!!!! Ik heb het setje: logitech z-560! Lekker geluidje! Kan ik met behulp van de SB EXTIGY beter geluid creëren dan zonder deze externe geluidkaart? Dit hoeft niet perse dolby geluid te zijn, als ik maar 4 point surround heb!!!
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Logitech Z-680

    ik heb logitech 680 nu al een tijdje, en me kamer trilt net als een aardbeving tijdens het game (zeker een plus en must have tijdens game een goed geluids-setje). en wat betreft het gebruik als homecinema set zeer goed kwaliteit in vergelijking tot desommige echte homecinema's.
     
  12. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    is zekers zeer kewl.

    Ik heb hem ook thuis staan en een film kijken is echt ongeloofelijk. Gamen des te meer.
    Wel een paar kleine minpuntjes; de speakerstandaard en het display van de controlpod. Vooral dat laatste ding is van veraf niet echt te lezen.

    Maar puur qua geluid is dit echt GENIETEN!!!!
     
  13. Ves007

    Ves007 Xboxisme Priester

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een weekje wachten en dan komt de mijne
     
  14. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    sterkte :) Ik weet hoe het voelt. Ik heb ook een maandje of wat op de mijne moeten wachten.

    Ik had trouwens wel medelijden met die koerier. De arme kerel ging bijna door zijn rug heen :D.
     
  15. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tog al in je xdoos een dvd spelen?
     
  16. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb deze set nou al zo'n halfjaar of langer nog :cool:
    Superrrrrrgeluid hoor, vooral met schietspellen en dvd's met dts _O_
    Alleen de subwoofer kraakt een beetje :{ Naast de schokken hoor je de achterkant beetje kraken :confused:
    Meer mensen hier last van?!
     
  17. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat probleem niet
    ik had wel wat ruis uit de suround boxen
    heb ik met logitech gebeld en binnen no time had ik een nieuwe pod waar het probleem mee was opgelost
     
  18. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat soort problemen er nooit mee gehad. Is het niet iets in je kamer wat meetrilt? Daar heb ik last van. De deur trilt mee als er iets ontploft op het beeld :p
     
  19. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    nee was echt ruis

    er komt altijd wel wat ruis uit iedere box,maar hier werd je gek van
    het was net alsof er de heletijd iemand in je oor blies

    bleek iets sofwarematigs te zijn
    logitech deed er ook niet moeilijk over ,ze stuurde meteen een nieuwe pod op (waren toen wat leverings problemen dus duurde ff)
    ik moest de kabel van de oude afknippen en die naar hun terug sturen
    maar dat hebben we dus niet gedaan,mocht ooit wat met deze pod geburen heb ik nog altijd de oude

    en wat jij bedoelt heb ik ook
    ik heb nog een gashaard in de kamer
    als ik de bas een beetje open zet trilt het glas van de haard
    daar word je ook helemaal gestoord van
    hahahahahahahaha
    maar ja gekker kan ik toch al niet meer worden
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij tweakers is de goedkoopste 349 euro. ik landde op deze site aan en daar is de goedkoopste 254 $. Er zal vast wel een addertje onder het gras zijn maar ken iemand mij die vertellen dan :p. En zo nee, hoeveel kosten +/- de shipping kosten dan daarvandaan. Hier is de Link


    KLIK KLIK
     

Deel Deze Pagina