Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. gerjan

    gerjan Guest

    Die shipped niet internationaal volgens mij, deze site echter heeft hem voor rond de $299

    Klik maar

    +verzend kosten (en belasting??)

    International orders will be shipped on an international air freight carrier and are subject to the carrier's shipping fees, a $2.30 insurance fee, and a 2 percent processing surcharge. International air carriers provide door-to-door delivery of packages weighing up to 70 pounds, usually within 24 to 96 hours. Packages exceeding this limit will be shipped by an alternate carrier. Tax or duty charges must be paid by the purchaser upon receipt. If you are concerned about delivery of your package or would like a shipping charge estimate, ask your sales representative when you place your order. Note: Shipments to Canada are charged only for freight.

    Maar om nou zo'n duur apparaat op een buitenlands site te kopen:confused: volgens mij komen de kosten op het einde dicht bij elkaar(ongeveer €380)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2003
  2. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Kans is ook groot dat ie een Amerikaanse stekker heeft en je dus een stepdownconverter nodig hebt wil je hem in Nederland kunnen gebruiken.
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow ja das waar, maar dan vind ik het nog raar dat hij daar zoveel goedkoper is dan in Nederland.
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik heb het besloten. Ik ga 'm ook halen :D
    Ik heb het geld nog niet maar het is toch wel heel relaxt dit geluid (heb bij een vriend de 5700 volgens mij gehoord en de 680 is dus nog beter) dus ik ga 'm zkr halen.
     
  5. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    de 680 is zeker een aanrader
    niet alleen ik maar ook mijn buren zijn erg blij met mijn logitech 680

    ze kennen allemaal het begin deuntje van star wars heel goed uit hun hoofdje(volume op vol) hahahahaha(hoofdje met koppijn)
     
  6. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ik ga hem voor me verjaardag vragen (met als smoes de volgende zin: "Ja maar pap en mam..het is toch een investering voor de toekomst!!"
     
  7. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahhahahaha ja die is goed
    mijn ouders zouden dan zeggen
    condooms is een investering voor de toekomst
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    kheb helaas niet zo'n grote kamer. Anders wist ik het wel.
     
  9. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kamer is ook niet zo groot 5x5 meter (kleine woonkamer)
     
  10. MaCk

    MaCk nouhou :(

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    pff mijn z680 blaast em lekker op 3x2 :D

    maar ga binnenkort het huis uit dus heb in inderdaad (alweer een tijdje geleden) gekocht met het oog op de toekomst
     
  11. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mensen.

    Een maat van mij had de set ook gehaald. Daimn wat een value voor money zeg!! dat ding geeft zo'n enorme bass. Oei.

    Hij heeft dan wel een v. 1.1. geloof ik want er ruist helemaal niets.....gelukkig. Maar ik had van Campusnet wat THX bass tests en surroundtests gedownload. Deze gaven wel een leuk effect op de vitrinekast in de kamer. Die begon als een gek te trillen.

    Meestal gaat de boel mee resoneren. Niet meteen denken dat wat mis is met de subwoofer. Dat ding gaat gewoon te hard voor de meeste kamers. :):):)

    Hij had em bij funprice gehaald in Arnhem stonden ze gewoon opgestapeld in de winkel. En hij kreeg ook nog eens studentenkorting. Al met al was hij zo ongeveer 350 euro kwijt :)

    zeker wel de aanschaf waard.

    ciao
     
  12. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen... Mijn Creative 5500D is net ten ziele gegaan. RIP.

    Nu is't kykuh of ie nog te fixen is of niet. Eventueel kan ik via xbw aan een 2dehands subwoofer komen (als het probleem daarmee verholpen is)

    Mocht dit bovenstaande allemaal niet het geval zijn, moet ik tog een nieuwe hebben. mijn voorkeur gaat uit naar de Z680. Echter mijn vraag: ik heb een kamer van 3 bij 3,5 ongeveer. niet groot dus? Is het niet een b'tje 'te zwaar' voor zo'n ruimte?

    Groetjes & bedankt..!

    Erwin..
     
  13. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    nee vind van niet

    je kunt de volume toch bijstellen
    ik denk net dat een kleinere kamer beter is
    maar dat is maar een mening
     
  14. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een kamer van 2,5 bij 3,5 en heb 5x80W+110Wsub voor mij geldt hoe harder hoe beter.
     
  15. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar je hem moet kopen zodat je geen last van ruis hebt, of moet je het gewoon gokken dat de control pod de goede versie is.
     
  16. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat ze nu alleen de goede versie verkopen

    de eerste reeks van de z680 had soms die ruis,
    macht je per toeval toch een oude versie krijgen en je hebt last van ruis
    bel je gewoon ff naar logi en die ruilen je pod gratis om
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  17. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb deze geluidsset nu al maanden....maar k vind eigenlijk de bass iets te hard...|:-
    Met muziek enzo....is t juist perfect.

    Maar met films en spellen, om goed de digital sound te horen moet je je boxen wel aardig hard zetten...dan hoor je achtergrond geluiden die je normaal amper hoort.
    Maar doordat die bass ook meteen harder wordt, ontstaat er weer zo'n gedreun :'-(

    Dat vind ik t enige mindere aan deze geluidsset...maar tog is die gewoon 'Tha best' _O_
     
  18. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    das een kwestie van de goede instelling
    center iets harder dan de rest bv
    je moet gewoon ff wat met de instellingen spelen
    en dan komt het wel goed
     
  19. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat bedoel ik nou juist, ik heb surround en center op vol geluid staan :'-(
    En subwoofer op 1 streepje na 'geluidloos'. Want zonder subwoofer klinkt het nergens naar...maar met de subwoofer aan krijg je die dreunen |:-
     
  20. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar is dat ding nu eenmaal voor
    maar ik heb hem ook een streeoje na nul staan
    en dat dreunt inderdaad al goed ja
     

Deel Deze Pagina