Klopt, dat ding dreunt flink door. Zelfs bij sommige muziek dreunt ie al lekker op t eerste streepje, vind ik niet erg. Maar mn ouders wel. Beetje gehorig huis hier. Maar bij films zet ik sowieso alles hard, dus het dreunt echt keihard. Al mn ramen resoneren enzo.
ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat de kabels van de voorste boxen 2 meter zijn en de achterste boxen 4 meter ik heb de achterste boxen moeten verlengen en mijn kamer is 5 bij 5 meter
geloof me maar. Iedereen moet voor de achterste 2 de kabels verlengen. Ik denk dat zelfs iedereen de 5 meter kabels al gebruikt voor de voorste 2 5 meter kabel heb je namelijk al snel gebruikt als je het mooi wilt ophangen.
welk stysteem gebruiken jullie om de boxen op te hangen ik heb al moeite gehad om een statief te vinden voor de achterste boxen
de voorste boxen staan naast de tv en de achterste op een statief gemonteerd en de center staat op de tv
heb die boxen gewoon aan de muur gehangen net zo makkelijk, alleen heb wel al wat scheurtjes opgelopen door em te hard te zetten
ik heb er van vogels krijg je bij iedere electrozaak je moet alleen ff de plaatjes buigen boven op het statief ongeveer 45 graden ,zodat je boxen recht naar voren wijzen
Ik heb gewoon wat elcheapo standaardjes bij de ikea gehaad en daar staan de boxen los, ze staan dus gewoon op hun eigen ouwe statieven gaat perfect. Maar vogels is wel sjieker naturlijk
Vogels is een merk dat o.a. speaker standaards maakt (veel te duur naar mijn idee, maar wel erg mooi.) Ze hebben verschillende modellen standaards. Kijk maar ff hier
ja best makkelijk moet je wel met een tang doen met de hand krijg je het niet een kant vasthouden met de tang en de andere kant op de grond drukken ongeveer 45% druk niet te ver door want het is moeilijker om hem terug te buigen . dus ff een beetje beugen en met de box kijken of hij goed zit en zo steeds een beetje verder
hi gasten ik heb een vraagje. Is het mogelijk om een tweede sub op de logitech aan te sluiten. groeten