1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    dit setje begint me steeds mooier te lijken.
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    en de service die ze hebben is ook super
    bij mijn eerste set was wat mis,en zonder veel vragen kreeg ik zo een nieuwe toe gestuurd.
    het enige nadeel is het display op de control pod
    deze is niet goed zichtbaar, maar ja je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen.
    en daarbij komt dat andere setjes helemaal geen display hebben hahahaha
     
  3. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    pas t dus goed bij elkaar want de service van microsoft is ook erg goed en ik denk dat ik niet eens naar die display kijk met dat mooie afstandsbedieninkje.
     
  4. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat er snel een opvolger aan komt van de z680 of dat de prijs nog lager gaat dan die van de mediamarkt? (320 euro)
     
  5. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 320 al laag ,ik heb er namelijk 499 euro voor betaald
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    €320 bij de MediMarkt?

    Poe, dan moet ik daar ook eens gaan kijken als ik m'n belastinggeld terug gekregen heb...

    :cool:
     
  7. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja belastinggeld moet ik ook nog terug krijgen.
     
  8. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw nog een vraagje kan je die doos met de set erin makkelijk meenemen in de trein of kan ik beter met de auto gaan?
     
  9. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een vrij grote zware doos
    de postbode was er niet blij mee toen hij hem moest afleveren
    en hij hoefde maar 10 meter te lopen
     
  10. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    auto dus ;)
     
  11. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    setje net gekocht, versie 1.1.2, maar ruis helaas :mad:
     
  12. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt altijd ruis in boxen,maar hoe erg is het.
    bij mij stoorde het enorm tijdens een film.
    ik heb ook van ogi een nieuwe pod gekregen.
    bij deze heb ik ook wat ruis maar dat is te verwaarlozen

    welke knoppen moest je ook alweer indrukken om de versie te zien ,dan kijk ik ff welke versie ik heb
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  13. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik vind het wel enorm irritant als je even geen muziek hebt zeg maar. Met optical is het iets minder dan met 6ch direct. Maar absoluut niet te verwaarlozen vind ik, vooral omdat het als speakersetje voor mijn pc bedoeld is, en ik er dus ook dicht op zit :).
    Maar je moet hem standby zetten en dan input+settings 5 seconden indrukken. Maar ik zal logitech straks wel even bellen, kijken wat ze te vertellen hebben :)
     
  14. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zelfde versie als jij hebt
    als je naar logi belt zul je te horen krijgen dat je de boxen te kort bij hebt staan .
    hoe ver staan de boxen van je af als ik vragen mag
    ik heb de mijne
    front speakers staan ieder 1 meter van de tv en 3.5 meter van mij af
    rear speakers ongeveer 1 meter achter me in de zelfde lijn als de front
     
  15. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja er is iets van 40cm tussen elke speaker en 30cm tussen de pod. Maar ik wil ze zodra ik weer een andere kamer heb (zit nu op een k*tkamer) ook op mijn xbox aansluiten en dan gewoon mooi op statieven en zo... Ik zal even kijken of ik ze wat verder van elkaar af kan krijgen :)
     
  16. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel verschil, maar ja misschien ligt het er gewoon aan dat ik geen ruis gewend ben...
     
  17. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan denk ik dat ik het probleem wel weet,
    daar hoef je ook niet voor naar logi te bellen .
    het antwoord dat zij gaan geven kan ik je ook geven
    de boxen staan te kort op elkaar
     
  18. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey een vraagje ik heb hier voorlopig nog een midi losse componentenset zitten (minidisc, cdspeler, tuner en versterker) Is het mogelijk de versterker aan te sluiten op de z680 en zo ja, hoe dan? Ik heb dus geen digital out of coaxial out op die set zitten (wel 2 80watt speakeruitgangen, maar ja daar hebben we niks aan denk ik?)
     
  19. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, als dat je enige uitgangen zijn dan kan je wel een beetje gaan knoeien. Maar ik kan je niet garanderen dat het resultaat mooi gaat worden. Maarja, ik leg t je wel uit.
    Je neemt een standaard huis en tuin draad dat er zo uitziet:[​IMG]
    Je knipt de rode en de witte stekkertjes eraf zodat je 2 uiteinden overhoudt die geen tulpjes. Nou, dan heb je je draad.
    Ieder uiteinde correspondeert met een boxaansluiting in je stereo. Het uiteinde waar het rode tulpje aan zat is voor de rechter box, en het uiteinde waar het witte tulpje aan zat is voor de linker box. Nu wordt het wat lastiger. Ieder draad wat je nu hebt (je hebt er 2) bestaat weer uit 2 draden. Die moet je uit elkaar halen, en ieder moet weer in zo'n aansluiting in je stereo. Volgens mij maakt het weinig welke je waar in steekt, maar je weet maar nooit... Het zou er nu ongeveer zo uit moeten zien:
    [​IMG]

    Jaja!!! Dan zou het in principe moeten werken. Maar ik kan je niet garanderen dat dit werkt( ik heb het zelf eens eerder gedaan, maar dan in een ander geval. Het werkte wel). Ik kan je niet garanderen dat t mooi zal klinken (maar als je t goed doet is er geen reden dat t slecht zou klinken) en er is nog één probleempje. Het signaal dat uit je stereo dan komt is al versterkt. Dus als je het volume van je stereo verandert dan hoor je dat ook. Je hebt dan dus 2 volumeknoppen, eentje van je stereo en de ander van je z-680, die allebei afzonderlijk van elkaar werken. Leuk he:)
     
  20. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hardstikke bedankt voor je uitleg! Maar er is dus geen makkelijkere manier, zoals hetzelfde stekkertje gebruiken alleen dan aansluiten op de phono uitgang of zo? Dacht dat ik dat ergens had gelezen, anders dit maar even proberen ;)
     

Deel Deze Pagina