1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een phono uitgang op je versterker zitten dan?
     
  2. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    yup en video 1/2, maar ik kan mij voorstellen dat dat alleen maar ingangen zijn of kunnen ze ook als uitgang gebruikt worden?
     
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het alleen maar ingangen zijn ja, ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een phono uitgang... Maarja, it never hurts to try:)
     
  4. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: als je je xbox met een advanced scart kabel aansluit met een optische kabel op de Z680, is er dan soms sprake van het later afspelen van geluiden. Dus als ik schiet dat er pas een seconde later de schoten te horen zijn. En is die ruis tijdens het spelen door of alleen als hij niks afspeelt en gewoon hard staat. Alvast bedankt.
     
  5. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij speelt hij t nooit later af. Dat zou ook niet mogen :eek:
    Tja, het gaat natuurlijk met de snelheid van het licht door dat draad, maarja, vergeleken met gewone elektriciteit is de tijd te verwaarlozen over zo'n kleine afstand.
    Ik heb ook geen last van ruis. Je hebt gelijk dat als de 680 aanstaat maar niks afspeelt dat je dan een kleine ruis hoort. Na een tijdje hoor ik dat niet meer, en ik hoor t al helemaal niet tijdens het gamen e.d. Volgens mij is het er wel, dat is bijna bij alle boxen. Maar het wordt gewoonweg overstemt.
     
  6. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet je delay een goed instellen denk ik
    druk tijdens het spelen op settings
    ik heb hem helemaal links staan
     
  7. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nergens last van.
    als mijn granaat afgaat begint gelijk alles in huis te trillen.

    edit: de buren hebben na 3 dagen al wel last van mij terwijl ik het volume nog niet over de helft heb gehad. de bass was volgens hun goed te horen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  8. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat er wordt bedoelt met de hoeveelheid Watt een speaker heeft. En blijft de Z680 even scherp kwa geluid ook al staat hij loeihard, we hebben namelijk geen buren dus ik kan lekker hard draaien maar ik wil dan wel mooi geluid behouden.
     
  9. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Watt zegt op zich niet zoveel, althans bij echte hifi apparatuur. Maar om het simpel te houden, "ik heb de z680" de speakers kunnen kwa helderheid echt niet tippen aan mijn b&w speakers, maar daar zijn ze ook niet voor gemaakt. Wel kunnen ze lekker hard.

    Het zijn gewone hele goede speakers voor het geld, en het geluid vervormt "vrijwel" niet als je hem hard aan hebt geloof mij maar.
     
  10. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Wat zijn b&w speakers
    2. Kunne jullie misschien een voorbeeld geven over hoe hard de Z680 kan
    3. Zijn de surround effecten goed hoorbaar?
    4. Aub iets meer uitleg waarvoor Watt nou precies staat, thuis wordt hier veel over geruziet dus ik moet het eff in nijntje taal kunnen uitleggen aan mijn broer.

    Alvast bedankt
     
  11. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    b en w zijn een merk speakers

    als je in een straaljager zit en je vliegt over een 747 die net op het punt staat neer te storten ,nou zo hard gaat de z680
    pffffffffffffff

    het ligt aan de game of film of je de surround effecten goed hoort
    de ene heeft het meer dan de ander.

    en ga er gewoon van uit hoe meer watt hoe beter en harder(zo ongeveer)
     
  12. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer hoe beter, maar dat is ook niet altijd zo (neem als voorbeeld die boomspeakers van 500watt voor 130 euro, die zijn hardstikke slecht, maar lawaai maken ze wel).

    Dan heb Je RMS (dat is constant de enige "echte" watts)
    En PMPO, dit zijn piekwattages, stelt niks voor, als dit op de doos staat moet je het sowieso al niet kopen ;). Soms is 1000Watt PMPO, maar 10watt RMS of zo.
     
  13. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb eindelijk mijn Z680, alleen hoe hard kan ik hem nou zette, als dat streepje over de helft is dan heb ik al zoiets van dalijk ontploft alles maar ik kan ik hem gewoon nog harder zette. Hijs wel erg vet.
     
  14. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij ontploft dan ben je te ver gegaan hahahahahaha
    gewoon open draaien
    er is me wel verteld dat je de eerste tijd hem niet helemaal moet open draaien
    dus ff inrijen zeg maar
    maar of dit waar is weet ik niet
     
  15. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de kans gekregen hem iets beter uit te testen en het is echt geweldig hoe hard dat ding kan, ( zat nu bij het zevende streepje ). Hijs erg mooi vorm gegeven en die sub gaat me tekeer zeg, hijs trilt de schoenen van onze trap. Toch nog eff een paar vragen. 1. Die sub staat erg dicht bij me Xbox, kan dit veel kwaad want die sub is wel erg overdrive. 2. Als je de muziek heel hard heb gezet en je zet hem dan zachter klopt het dan alsof het iets anders klinkt. Op ligt dat aan Dolby PR2?? 3. Nogmaals, hoe hard mag hij, ik heb nu tot het zevende streepje gegaan en als je dan St Anger luistert dan wordt je bijna gek maar kan hij nog harder?? Ben namelijk bang dat ik hem opblaas.

    Alvast Bedankt.
     
  16. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je hem helemaal open kunt zetten
    neem aan dat hij overkapaciteit heeft bel ansers ff naar de help desk van logi die weten er meer van .
    ik heb mijn sub pal achter mijn tv staan en tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden.
    en ik heb geen vervorming bij het terug draaien van de volume
    maar ik draai hem ook nooit zo ver open ,ben nogal verlieft op mijn oren en wil dus niet dat die het lootje leggen hahahahahaa
     
  17. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, dat vervorming kwam door de tv, ik had hem zachter gezet en zonder dat ik het doorhad stond de tv heel hard. En die speakers van de tv zijn kaduk dus vandaar dat schelle geluid. Nix aan het handje.
     
  18. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij pgr 2 wel wat gekke dingen in het geluid zitten.wat rare tikjes en kraakjes enzo dat heb ik veder niet bij andere spellen..
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is de goedkoopste/makkelijkste oplossing om een radio op de z680 aan te sluiten ?
     
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    --
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2004

Deel Deze Pagina