re Dan heb je toch een 110V versie dat werkt toch niet zonder converter. En 25 kilo via de post zou wel een vermogen gaan kosten.
Converter is een optie. Al betaal je je scheel aan importkosten, en verznedkosten niet te vergeten, ivm gewicht. Als je 'm hier in NL besteld bne je ongeveer €20,- of minder aan verzendkosten kwijt.
Dat kun je over het algemeen bij de Extra Info of Aanvullende Info van het product op de website zien. anders gewoon even mailen lijkt me?
hier enkele Specificaties over de z-680 450W Totaal uitgangsvermogen: 450 watt RMS Uitgangsvermogen van subwoofer: 188 watt RMS Stroomuitvoer van satellietluidspreker: 317 watt RMS (4 x 62 watt RMS, 1 x 69 watt) Maximum SPL: 114 dB Systeemfrequentiereactie: 35 Hz - 20 kHz Ingangsimpedantie: 10.000 ohm Afgeschermde satellieten voor gebruik nabij videomonitors Surroundsound-effecten: Hardwaredecodering voor Dolby® Digital-, DTS®- en MPEG-soundtracks Dolby Pro Logic II (film- en muziekmodi) 6-kanaals direct Stereo x2 Stereo Broningangen Digitaal optisch voor dvd- of cd-speler, PlayStation®2, Xbox™*, of pc-geluidskaart (vereist optische kabel, apart verkrijgbaar) Digitaal coaxiaal voor dvd- of cd-speler, of pc-geluidskaart (vereist coaxiale kabel, apart verkrijgbaar) 6-kanaals direct (3 stereoministekkers) voor 2-, 4- of 6-kanaals pc-geluidskaarten Analoge stereo-mini voor draagbare cd-, MP3- of MiniDisc®-spelers * N.B.: Xbox-verbinding vereist Xbox Advanced AV Pack of Xbox High Definition AV Pack, apart verkrijgbaar
Met welk type ingang krijg je het beste dolby-geluid? Optisch of coax en wat is het verschil. In de pc heb ik een creative sb live digital, kan ik deze dus via een coax kabel aansluiten op de z680 of ook nog op een andere manier? Er is mij verteld dat de Z680 qua boxen helemaal geen 317 W rms (en dan ook echt) vermogen constant kan leveren. Kloppen de gegevens dan wel of hebben ze de specificaties op piekvermogen weergegeven.
Klopt. Ik heb de set al een tijdje in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Een neefje van me heeft de Creative set. De Logitech set blaast deze set letterlijk weg. Het is zeker de meerprijs waard!
ik denk optisch maar ik zou er geen reden aan kunnen geven. volgens mij kun je alleen via optisch je xbox aansluiten. jah je kunt em aansluiten via optisch of coax (zie broningangen) dat weet ik niet, het zou kunnen, maar wat was je bron? maar als je de z-680 met de creative 5100 vergelijkt, dan is de z-680 dik de winnaar. z-680 is echt het kopen waard
Een jongen die in een elektronicashop werkt vertelde het tegen mij, maar het kan er ook mee te maken hebben dat ik dadelijk voor €300,- een set heb en hij betaald €2000,- voor een receiver + 5 boxen. En dat hij niet kan geloven dat het dan zoveel value for money is. Vooral door de vele ingangen en mogelijkheden.
Zijn er ook mensen die hun z680 speakers op standaards gezet hebben? Hoeveel zou me dat eigenlijk gaan kosten, als je 2 standaards wilt hebben voor de rear speakers? En welke kabels kan ik het beste gebruiken voor de rear speakers? Want de logitech kabels zijn veels te kort.
ik heb de mijne aan de muur geboord. me kamertje was te klein voor standaards. gewoon naar audioshop gaan, die weten wel welke kabels je nodig hebt, ik betaalde voor mij kabel 1euro per meter geloof ik en had 2e dikte (zilveren kabel)
Nog even één vraag voordat ik ga overwegen of ik hem koop, denk het wel, ik sluit er denk ik de pc en een dvd-speler (en natuurlijk de xbox) op aan. Dus hij wordt ook veel gebruikt voor muziek ipv. een minitower. Is het geluid nog steeds erg goed als je muziek beluisterd via de speakers, en wat is de beste mode om te kiezen voor muziek (5.1?, dolby?), ik heb met 5.1 muziek luisteren namelijk geen ervaring. Ik heb ook gelezen dat de bass erg hard is, maar die kun je toch gewoon op een goed niveau zetten.
De Logitech Z-680 heeft een speciale mogelijkheid om muziek als 2x stereo af te spelen. Je hoort het dus stereo uit zowel de front- als backspeakers komen. De bass is inderdaad erg hard, maar die kan je zachter zetten naar elk gewenst niveau. Standaard heb ik 'm op 1,5 / 2 streepjes staan, omdat anders m'n ouders + buren gaan zeuren. Nog over de standaards voor je boxen, ik zag er laatst een paar staan voor 60 euro (2 stuks) bij Dynabite.
Bedankt voor de informatie. Wanneer krijg je de mooiste muziek uit de z680, met 2x stereo of een andere opstelling?
zal niet veel uitmaken denk ik, maar optisch lijkt me het beste dan coax en dan pas 2x stereo. maar je kunt alle settings naar smaak aanpassen en opslaan, net wat jij het mooiste vind klinken.
als je een z-680 op je xbox wil dan een advanced scart cable nodig, maar moet je tv dan ook een s video aandluiting hebben (k d8 dat k dat ergens had gelezen)
Ik dacht van niet, in ieder geval staat dat nergens dus zou het wel niet nodig zijn. Als je een AV pack wilt aansluiten op de xbox heb je het wel nodig. Dit zorgt voor een beter geluid en beeld, volgens de advertenties in ieder geval.