Als jij een perfect klinkende, uitermate kwalitatieve set met dito boxen kan regelen, inclusief dezelfde decoders (dts & DD), voor 370 euro, dan hoor ik dat graag :-D ik kon hem in ieder geval niet vinden, en in combinatie met mijn philips dvd speler klinkt het superieur.
welk extra ding ? voor de xbox heb je een advanced scart cable, en de tv heb ik verbonden via de tv-out met 2 tulpstekkers (scart kan vaak ook) naar de line-in van het control center.
WOOOEEI!!!! ik heb em en hij is ernstig. Niet normaal wat een geluid me ouders zullen het moeilijk gaan krijgen
D8 al, heb gister bij de regenboog verkeerde kabel meegekregen, had ut nog uitgelegd ook. Dus gewoon van 2 tulp stekkertjes vanuit de tv naar 1 analoog op de ingang van control center
k heb de kabel aangesloten, maar het volume moet ik vol opendraaien op het control center om maar een beetje geluid te krijgen
mmmz dan klopt er duidelijk iets niet... hier werkt het in ieder geval perfect. heb je de tv goed ingesteld ? ik moet namelijk een output-poort selecteren.
Dit heb ik ook. :{ Ik ga vanmiddag alles ophangen aan de muren en snoeren verlengen, dat zal wel even duren.
kan je die kabel van de TV niet gewoon naar de coaxiaal in laten gaan? dus van 2x phone > 1x phono ?? en dan de xbox optisch aansluiten? of heb je die coaxiaal al in gebruik voor een andere dvd speler?
bij mijn weten niet, je kunt het eens uitproberen. ik heb de dvd op de coaxiaal zitten. en dus de 2 keer tulpstekkes, met een verloopkabeltje naar microphone jack, in de groene ingang (front) achterop bij input direct selecteren, en dan bv 2x stero of db pro logic.
Ja, het werkt nu, moet volume vol open zetten op Z680 en dan is het volume van de TV gelijk aan het volume van de Z680, het is dus goed
bij mijn tv is het onafhankelijk van het volume van de tv. deze kan ik zelfs uit zetten, en de 680 op eenderde, is hard genoeg. ik denk dus dat het aan het soort tv ligt, en dan met name het uitgangs signaal. let erop, voor je switcht naar bv de xbox, dat je het volume terugdraaid
Je hebt dus eigenlijk 4 mogelijk heden he wel leuk - optisch - coaxiaal - de groene, zwarte en oranje plug - de ingang VOOROP de control center (rechtsonder.. DIRECT heet da)
Eeyj ff een vraagje over die Z-680. Ik had bij dat tweakers gekeken en bij Yorcom (www.yorcom.nl) was die € 375,- . Dat Yorcom zit voor mij 't dichstebij daarom. Maar bij Media markt hier in R'dam is die € 500,- Ik wil 'm namelijk bij hun kopen omdat de garantie en service wel goed is. Maar bij media markt hebben ze dat prijsgarantie, als je dus een winkel weet binnen 30 km die hetzelfde product (op voorraad heeft) waar die goedkoper is krijg je 'm daar voor dezelfde prijs Maar mocht het nou niet lukken hè, dat ik 'm bij media markt voor dezelfde prijs meekrijg, weet iemand hier of dat yorcom een goede winkel is? Heeft een van jullie daar ook deze set gekocht? Alvast bedankt