1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt wel een Advanced Scart Cable nodig, omdat je anders geen optische kabel kunt aansluiten.

    Geen optische kabel = geen mooi geluid. :cool:
     
  2. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was mijn antwoord niet duidelijk; maar het ging erom of je een s-video ingang moet hebben voor een advance scart cable en dat hoeft niet. Maar als je een AV-pack (advance cable + beter beeld etc.) wilt gebruiken is het wel nodig, deze is namelijk speciaal voor gebruik met s-video gemaakt.
     
  3. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zag gisteren op gameplay de nieuwe versie van de Z-680(had wel een andere naam) weet iemand een site waar ik meer info over dit setje kan krijgen want hij staat(nog)niet op de (Nederlandse)logitech site.
    zoals ik al heb gezegt weet ik het nummer/de naam van het setje niet dus google word heel moeilijk.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed idee, ik ook even bij die Logitech stand kijken.
    Dan vraag ik het type-nummer wel. :cool:
     
  5. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die al meer informatie heeft over deze nieuwe versie. Want ik was van plan om volgende week een set te kopen, maar als er een nieuwe aan zit te komen kan ik misschien beter wachten.

    Aangezien de prijzen waarschijnlijk zullen gaan dalen. Heb geen zin om over een maandje de Z680 voor €200,- ergens te zien terwijl ik er €300,- voor betaal.
     
  6. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    zoek even op google naar de z-5500. ze hebben het op de fora over de opvolger van de z-680 deze set. dit is een plaatje ervan (strak!!! :eek: )
    maar kan ook gephotoshopt zijn. Er zijn al sites die m te koop aan bieden maar dan zonder plaatje :confused:

    klik
    (de prijs :mad: )
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat is 'm.
    Klonk geweldig.

    Ik ga voor die, ipv de Z-680. :cool:
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je nog wel ff wachten : Estimated time of arrival 14-11-04

    En dan nog iets over de prijs:



    Z-680 (in de VS): $209-->€170
    Z-680 (in NL):€290

    290:100=2,90 170:2,90=58,6%

    100-58.6= 41.4% goedkoper :eek: in de VS

    Z-5500 (in de VS):$485-->€395
    Z-5500 (in NL):??
    maar als het prijsverschil net zo is als bij de z-680 is deze 41.4% duurder :mad:

    395:58.6=6,75X100=€675 :eek: (volgens mij klopt mijn berekening)

    word een duur grapje en als het kwaliteits verschil miniem is ga ik denk voor z-680 :p
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, maar mij werd dus verteld, door de Logitech medewerker...

    Zodra de Z-5500 op de markt komt, heeft deze de prijs van de Z-680.
    Vervolgens word de Z-680 een stukje goedkoper.


    Wat ik hiervan moet geloven weet ik niet, maar ik wacht wel eventjes.
    Desnoods bestel ik zo'n Z-5500 uit de VS.
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen ( en dat hij niet de launch prijs van z-680 bedoelt €499)
    maar de actuele prijs _O_
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ach. die €500,- heb ik er ook nog wel voor over denk ik.
    Zag er zoooo mooi uit.
     
  12. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet dat de z 5500 €675,- wordt, dan gaat iedereen voor de z 680. De adviesprijs van de z680 is trouwens €500, en van de 5500 is dat €525 dus zou die niet veel duurder moeten zijn.

    Wat beter vergelijkingsmateriaal qua prijs oplevert is deze site: http://www.geizhals.at/deutschland/a105286.html

    Hier kost de z 5500 rond de €320,-

    Maar zijn er al specificaties vrij gegeven, want het de 5500 lijkt me meer een soort update van de z680 dan een totaal nieuw systeem. Dus zal de kwaliteit waarschijnlijk niet aan aanzienelijk zijn toegenomen. Volgens veel sites komt ie pas in november, dat is wel jammer. Ik wacht denk ik even op de eigenschappen/verbeteringen wacht. En als die niet veel verschillen dan koop ik toch een z680.
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders haal k m wel uit duitsland :)
     
  14. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt allemaal.
    die vent van loitech heeft mij verteld dat hij 400 euro gaat kosten en dat heb ik er zeker voor over.
    ik denk dat ik hem dan volgend jaar haal want met alle games die er aan komen heb ik voorlopig geen geld.
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me stug, want veel electronicastores hebben de Z-680 net in prijs verlaagd van 399,- of 349,- naar 299,- euro.

    Nieuwe setje ziet er wel strak uit (als het er daadwerkelijk zo uit gaat zien). Ik ben nog zeer tevreden met de Z-680, dus houd ik die set gewoon. Geld groeit niet op m'n rug. :+
     
  16. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is hem.
    stond op gameplay(zelf gezien) en ja die prijs kan wel meer zijn en ja het geld groeit mij ook niet op de rug maar weet je wat het is?
    ik heb de Z-680 gekocht omdat ik dan het beste 5.1 setje had en als er een betere is moet ik die hebben.
     
  17. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er inderdaad super slick uit, maar of het technisch grote verbeteringen gaat ,t.o.v. de z680, hebben vraag ik me eigenlijk af.

    Dus eerst maar even de specs afwachten.
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    google:confused:pecifications logitech z-5500

    "Z-5500 Digital 5.1 Speaker system with digital hardware decoder. Connects to PC's, video game consoles, DVD, CD and portable music players. 6 channel direct input can be used as 3 separate stereo inputs."

    lijkt tot nu toe het zelfde als de z-680 toch? :{
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhhuh, alleen iets helderder en krachtiger volgens de verkoopman op de PU Gameplay. :cool:
     
  20. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ja zei hij ook tegen mij dat hij IETS beter was.
    maar die subwoofer is ook groter en dus in mijn ogen mooier
     

Deel Deze Pagina