1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Uhhuh!
    Nu is mijn duits echt zwaar kut...

Kan iemand me vertellen of de set hier te bestellen is, en vooral of ze ook naar NL verschepen...

Alvast bedankt. :cool:

2. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Kzal ff checken....ik heb ook geprobeerd de z-680 uit de VS te bestellen (scheelt gewoon 100 e), maar de verzendkosten maken dat weer teniet. Dus je schiet er nix mee op.Of iemand weet een site waar de verz.kstn een beetje normaal zijn....

EDIT: Nee hij is alleen voor het Duitse publiek te bestellen....jammer.

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  3. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, ander sites opzoeken dus...

4. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was even niet aan het opletten en kwam dus vanmorgen op de site van sweakers.net. Hier stond nog wat extra info over de nieuwe z-5500, hij zou qua vermogen en waarschijnlijk grotendeels hardware matig hetzelfde zijn als de z680.

Nu sta ik dus voor een luxe probleem; koopt ik nu de z680 voor €302,- of wacht ik 2 maanden en koop dan de z-5500, ik ga er dan vanuit dat die niet veel duurder zal zijn. Maar de kans is wel aanwezig dat de vraag zeer groot zal zijn en hij dus binnen no time uitverkocht zal zijn. En ik dan lang moet wachten, waar ik geen zin in heb.

What should I do?

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan natuurlijk niet voor je beslissen, maar ik raad je aan de Z-680 te kopen. Je zegt zelf al dat het hardware matig ongeveer hetzelfde is. Het ziet er dus wat anders uit.

Waarschijnlijk gaat de Z-550 500 euro kosten. Bespaar je de kosten (lees: 200 euro) en de tijd en koop de Z-680. Dat is echt een hele goede set. Tenzij je natuurlijk het nieuwste van het nieuwste wilt hebben.

Nogmaals, de keuze is aan jou. Ik zou als ik jou was voor de Logitech Z-680 gaan.

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Die z5500 haal ik dus echt zeker wel. Dan gaan m`n 5700 speakers eruit denk ik.

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Luxe probleem... :cool: Wilde eigenlijk ook de Z680, maar wil ook wel het nieuwste van het nieuwste. :+ Eigenlijk wil ik wel exacte details wat er nu precies beter is aan de Z5500...

8. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'probleem' heb ik dus ook, maar veel verschil zit er dus niet in. Hoewel hij er wel qua uiterlijk op voor uit gegaan is.

De prijs van €500,- lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien op duitse sites de z-5500 aangeboden wordt voor €330,-.

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Graveheart vertelde me ook dat de Z5500 de prijs van de Z680 zou krijgen, en de Z680 in prijs zou dalen. Ik weet het ook niet...

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    En ook ik zit in dubio. :cool:

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  12. soulhunter

soulhunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje tussendoor; ik heb in de pc een sb live 5.1 deze heeft een digitale uitgang (s/pdif) in welke categorie valt deze uitgang (coax,optisch)?

Kan ik de sb kaart digitaal op de z-680 aansluiten, met de benodigde kabels.
    Zo ja, op welk ingang.

En is 6 kanaals (dvd spelers toch?) beter dan 3 kanaals of niet.

Laatst las ik de ign review van de z680 en daar hadden ze het over een CGN aansluiten op de set ik vroeg me af wat dit is, een versterker?

Een beetje veel vragen maar ik wil zeker weten dat ik alles erop aan kan sluiten, namelijk xbox, pc, dvd-speler.

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je niet helpen die vragen te beantwoorden. Wel kan ik je aanraden langs MyCom te gaan en deze vragen te stellen. Over het algemeen werken daar ervaren mensen, dus zij kunnen je vragen ongetwijfeld beantwoorden gezien zij de Logitech Z-680 verkopen.

Je kunt ook even op zoek gaan naar de FAQ over de Logitech Z-680 op www.logitech.com.

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Hehe ze kunnen ook niet tippen aan mijn Klipsch Reference RF-5 tippen }:]

Maar ja Logitech maakt zeker goed spul, ben zelf ook op zoek naar een mooi geluid voor XBOX en dan zeker optisch aangesloten. Als ik surround wil met mijn Klipsch speakers ben ik € xxxx kwijt, en ja dat klinkt als het einde maar nee dat is me te gek. dus ben opzoek naar een zeer geschikt setje voor sound op mijn xbox. Heb zelf voor de pc de Logitech Z-5300 (THX) maar helaas niet digitaal :eek:

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heeft iemand ervaring met ze Z-5300 en kan diegene mij vertellen of het een goed setje is voor mijn xbox?

16. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een goeie set als ik de reviews mag geloven maar er zit geen Dolby digital decoder bij zoek even bij google voor de reviews ;)

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Alvast bedankt voor het zoeken, maar ik zoek geen set waar ik nog is een Dolby Digital Decoder bij moet zoeken. Kan iemand mij een ander setje(niet al te duur, rond de 200-300 euro) waar ik geen decoder voor hoef te gebruiken.

18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De creative DD 5500 kost iets van 150 euri denk ik weet k niet precies

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb ook gehoord dat de GD-580 een goed setje is voor consoles, is dat waar?

20. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van die set weet k niet zo erg veel maar hier heb je een linkje..klik
    naar de site van creative en al hun setjes.(dus ook de GD580)
    Bedenk wel dat als je surround wil je wel eentje met decoder moet hebben.

Deel Deze Pagina