Nee, ik heb ze zelf niet, ik heb de inspire digital 5700 van creative. Die is uitstekend op de xbox aan te sloten via optisch kabeltje. Maar mijn vorige reacties was omdat ik via die link een paar posts terug op de creative site kwam en die gigaworks speakers zag staan.
zoo net ff zelf maar een setje Z-680 gekocht met optisch kabel erbij. Nu alles aangesloten en al ben ik al een tijdje aan het gamen. Wat mij opvalt is dat geluiden als slaan met je zwaard in Ninja Gaiden, en schieten in Brute Force, en schieten in Crimson Skies niet echt duidelijk naar voren komt met deze set. Ligt dat aan instellingen of ? wie kan zijn/haar instellingen doorgeven hiero. alvast bedankt!
Mja, gewoon zelf een beetje vogelen tot je zelf de perfecte instelling hebt? Het is voor iedereen wel verschillend wat ie lekker vind klinken.
ligt aan de instelling en zoals grave zegt ff van alles uit proberen maar bij mijn setje zat en opt kabel
Ik heb echt zin in Sinterklaas, want dan krijg ik mijn setje.(mischien zelfs de Z-5500)Nu is al mijn geld opgegaan aan een nieuwe tv.(ouwe was kapot)
beetje info over de nieuwe speakers Webwinkel pcau.com heeft productfoto's en -specificaties online gezet van drie nieuwe Logitech Z-speakersets met het THX Home-certificaat. Het gaat om de Z-2300-, de Z-5300e- en de Z-5500 Digital-sets. De eerstgenoemde 2.1-speakerset is een opgepoetste Z-2200 met als enige verschil een aluminium-zwarte afwerking. De specificaties zijn hetzelfde gebleven: de Z-2300 bestaat uit een subwoofer van 120 Watt en een tweetal satellietspeakers van elk 40 Watt. Logitechs Z-5300e is net zoals de Z-2300 een geredesignde uitvoering. De 5.1-set wordt geleverd met een 100 Watt subwoofer, twee 35 Watt front- en rearsatellietboxen en een 39 Watt centerspeaker. Het nieuwste paradepaardje van Logitechs speakersets is de Z-5500 Digital 5.1-set. De Z-5500 zal vermoedelijk tot opvolger van de Z-680 worden gebombardeerd. Logitech heeft de nieuwe boxset uitgevoerd met een subwoofer van 188 Watt, twee front- en rearspeakers van elk 62 Watt en een centerbox van 69 Watt. Daarnaast worden er een control center en afstandsbediening meegeleverd. Ten slotte wordt er ook nog een consoleadapter in de doos meegeleverd, zodat de Z-5500 op een PlayStation 2, GameCube of Xbox aangesloten kan worden. Net zoals Logitechs X-5300e heeft de Z-5500 een aluminium-zwarte finish. bron klik
* kwijlt Man, wat een mooi setje... €399,- is overgens best te doen, vind ik. Net even uitgebried de Creative sets zitten bekijken, maar die zien er ivm de Z-550 / Z-680 wat breekbaar uit. Moeilijke keuze dit, want de Loitech serie schijnt veel te veel bass te leveren.
breekbaar? hoe bedoel je dat. Creative staat garant voor goede kwaliteit dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je speakers uit elkaar vallen
Dat geloof ik wel, maar ze zien er breekbaar uit. Of ze het daadwerkerlijk zijn, is een tweede. Neem de Z-680 speakers, die zien er een stuk meer solide uit, toch?
Mischien is het met deze set wel opgelost aangezien dat het minpuntje was aan de z-680.In elke review werd dat wel vermeld...dus hopelijk hebben ze zich er iets van aangetrokken.
Als ik de productfoto's vergelijk van de 680 en de 5500, valt het me op dat de sattelietboxjes van de 680 van die (lucht)gaten hebben boven de conussen. Die van de 5500 niet. Nu heb ik daar verder weinig verstand van. Wat is precies het nut van die gaten en heeft dat effect op de geluidskwaliteit?
Oeh, dat lijkt me echt het gaaf Halo 2 in 5.1. Je hoort dan een ontploffende granaat en heel het huis shaken van de trilling, dat is de natte droom van elke Halo 2 fan.