Ik heb alles opgemeten, en het zou eventueel moeten passen (een sub van 40 cm X 40 X 40 ) .. Dus ik ga de set ook maar bestellen.
Waar hebben jullie hem besteld, hoeveel koste die en wanneer komt ie waarschijnlijk? Trouwens is dit dan de beste computerspeaker set op de markt? Je hebt namelijk ook nog een creative S750 en een Klipsch (of zo). Dit wil ik graag weten.
Op 4Launch.nl. Voor €298,nog iets ex verzend. De set komt waarschijnlijk begin November op de markt. Beste speakerset is een kwestie van smaak. Je zou de andere sets eens moeten gaan luisteren, misschien dat je dan iets wijzer word.
Ik ga hem bestellen bij OBCS zodra hij daar verschijnt. Dat is echt een TOP webwinkel en ze bieden hele lage prijsen zoals GCshop. @Graveheart, Weet je nog niet wanneer je hem bij 4Launch ongeveer kan verwachten?
Bij de GCshop is hij nu ook te koop met een belachelijk lage prijs € 295!!!! Nu weet ik waar ik hem ga halen. http://www.gcshop.nl/details.php?id=1285
Dat ze hem geimporteerd hebben lijkt me sterk..anders had ie wel wat duurder gekost. k denk dat ie er gewoon opstaat. Maar dat ze hem nog niet binnen hebben. @ Mike er komt toch wel een soort Z-5500 XBW hardware review he?
Wat er bij GCShop.nl staat, kan volgens 4Launch.nl niet kloppen. De release is 28 oktober, en Logitech is hoofdleverancier aan 4launch.nl (Volgens de medewerker.) Dus 4Launch.nl zou 'm al een van de eerste in NL binnen krijgen. Iemand zou uiteraard GCShop.nl kunnen emailen en het vragen...
Ik heb hem ook bestelt kan niet wachten!! Edit: Mishien kan Mike wel een xboxworld hardware review scrijven