1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik wel een goed idee vinden, als iemand een review over deze speakerset zou willen schrijven. Het blijkt toch dat veel mensen geinteresseerd zijn in dobly digital in xbox games.

    Maar om het een beetje betaalbaar te houden kun je zo'n set kopen. Zouden jullie wat reactie willen geven als jullie de set hebben.

    Alvast bedankt.
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een vraagje..ik heb nu de z-5500 EDIT: (bestelt :p ) en nu wil ik er een dvd speler bijkopen maar moet ik er nu nog andere kables bijkopen om de dvd-speler aan te sluiten op de z-5500, k neem aan dat het het zelfde werkt als een z-680 _O_

    (dan haal k ze morgen kan k meteen aan de slag :9 )
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Koop een DVD speler met optische uitgang?
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hem al bij een winkel gespot? (geen webshop ofzo bedoel ik dan) Omdat ik hem wel eens in het echt wil zien.
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is kan ik hem morgen ophalen. :cool:
     
  6. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    limpbixkit, wat vind je van de set?

    Voldoet hij aan je verwachtingen qua geluidskwaliteit?
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee k heb hem bestelt...typ fout (k hoop hem morgen/vandaag binnen te hebben :) )Ik heb hem bij GCshop bestelt..
    maar ik zie net dat de z-680 weer op de logitech site staatklik :confused:
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gebeld met distribiteur Micromedia, met wat geluk kan ik vanmmiddag m'n 5500 nog ophalen. :cool: En anders wordt het morgen.
     
  9. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een leek op dit gebied, dus vandaar mijn vraag..

    Wat kan ik van deze set verwachten? Ben namelijk de mogelijkheden aan het afwegen om eventueel een 5.1 set aan te schaffen, en uit reviews heb ik begrepen dat deze set (De 680 en dus de 5500) het geld dubbel en dwars waard zijn..

    Alleen zijn deze twee sets vooral gebasseerd op de pc of zijn ze ook erg geschikt voor de televisie? Wil namelijk een multifunctioneel systeem dat een goede 5.1 sound heeft, maar ook een goede stereoweergave. Heeft de 5500 of de 680 een goede stereoweergave? Of raden jullie mij dan aan, wanneer ik stereo belangrijk vindt, andere mogelijkheden te zoeken? :)
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf geen ervaring met de 680, maar ik heb al veel over de set gelezen. Ook stereo geluid komt bij deze set goed tot zijn recht en is beter dan de gemiddelde home theatre set. Het is ook niet voor niks dat de 680 diverse prijzen heeft gewonnen en de 5500 is weer een betere versie. Hier zijn de tekortkomingen van de 680 weggewerkt. Enige nadeel is dat de kabels bij de 5500 vast zitten aan de speakers, zodat je geen eigen materiaal kunt gebruiken. Dat kan nog wel bij de 680.

    Als ik m'n 5500 heb, schrijf ik waarschijnlijk een review.
     
  11. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus deze twee sets zijn niet alleen geschikt voor de pc, maar komen ook uitstekend tot zijn recht voor de weergave van het geluid bij dvd's, cd's en de televisie?

    Dus wat ik uit jouw tekst kan opmaken, is dat een vergelijkbaar home cinema setje veel duurder zal zijn dat je voor deze twee logitech setjes moet neerleggen. Ben sowieso niet echt gecharmeerd van het geluid wat uit de gestandardiseerde home cinema setjes komt..

    Koop het liefst gewoon een goede reciever plus twee mooie zuilspeakers (om later uit te bouwen naar 5.1), maar als ik dat aanschaf ben ik rond de 1400 euro kwijt (wat ik wil dan), en dat is me toch iets te gortig..
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb heel erg slecht nieuws... de set is pas vanaf 6 december leverbaar, aldus distribiteur Micromedia. En dit is waarschijnlijk landelijk...
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja..dan kom je toch al gauw bji zo'n set als de z-5500 als je 1400 euro een beetje te duur vind..ik zou gewoon goed rondkijken bij verschillende winkels.
    Soms zijn er erg mooie aanbiedingen met receiver enz.
    Laatst bij de mediamartk een Harman-Kardon set met infinity boxen voor 700 euro.Het is waar je voorkeur heen gaat maar mij is een complete set met dezelfde mogelijkheden/geluidskwaliteit toch nog iets te duur.

    Met een beetje geluk krijg ik hem vandaag nog :)

    EDIT: 6 december............ :mad: :'-(
     
  14. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt je Xbox toch alleen maar optisch aansluiten?

    En bedankt voor de linkjes, jammer dat er niet meer uitgebreide reviews zijn.
     
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier nog wat moois gevonden, een review in PC Magazine:

    Hier het lijstje van alle speakers die ze onder handen hebben genomen. De 5500 scoort het beste met een 10!

    En hier de review!
     
  17. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, bedankt, blijkt dat er nog steeds een hiss geluid is.

    Weet je al wat voor optische kabel je gaat halen (en waar). Als je de Neowin thread leest blijken veel mensen problemen te hebben om via hun optische kabel 5.1 surround sound te krijgen. (maar het kan ook dat dat prutsers zijn :))
     
  18. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    In andere reviews lees je niks over ruis, dus het zal vast niet noemenswaardig zijn.

    Waar ik m'n kabel haal bekijk ik nog wel, geen idee. En het zal uiteindelijk toch een keer moeten werken, die andere mensen zijn idd prutsers. :cool:
     
  19. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er dus geen optische kabel bij die set van logitech? (Z-5500)
     

Deel Deze Pagina