1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor zover ik weet krijgt GCshop ook haar spullen geleverd van distribiteur Micromedia. Dus als je een beetje geluk hebt, krijg je ze ook gewoon deze week of volgende week binnen. De set is immers vanaf vandaag leverbaar.

    @ Soulhunter: Het concert is in 5.1 opgenomen en uiteraard luister ik het ook op die manier. ;) Het gaat om het concert 'Live at the Albert' waar hij met een grote big band alle oude klassiekers als Mr. Bojangles speelt. De manier zoals het geluid je oor bereikt, dat kan je televisie werkelijk niet bewerkstelligen. Alle tonen komen zuiver over en vooral die subwoofer 'boemt' heel mooi mee op de muziek, niet tè aanwezig, niet tè afwezig.

    Meesterlijke set. :cool:
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Email verstuurd, ik hoop z.s.m. antwoord te krijgen, want 6 december is nog best ver weg.

    @ Mike: Nu heh jij al het geluk om Halo 2 in 5.1 te horen. Bofkont!
     
  3. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel benieuwd wat de reactie is. Zodra ik hoor van je dat GCshop 'm spoedig binnenkrijgt, zal ik mijn order plaatsen :D
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Even bijkomen van m'n kippenvel. :+ Zojuist stukken uit LOTR (Fellowship en Two Towers) gekeken, met name bekende scènes als The Bridge of Khazad-dûm en The Battle for Helmsdeep. Ik ben diep onder de indruk, ik heb hier zowaar mijn eigen bioscoop. De scheiding tussen front en back is bijna vanzelfsprekend geweldig, maar het was wederom de subwoofer die echt indruk op mij maakte. Geen overmatig gedonder, maar echt zuiver op de momenten zoals ze bedoeld zijn. Super!
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    /edit... Mike, je Z-5500-setje-korte-maar-zeer-hoopgevende-en-enthousiaste-impressie maakt me geil!

    Hopelijk kan ik morgenavond meedelen in je enthousiasme. Zal het geluid eens goed onder de loep nemen (alsof je het dan beter hoort! 8)) en onderwerpen aan mijn kritische oor...

    pfff. Zo beter Grave?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Doed, Z-5500 topic!
    Geilerij alleen op MSN! 8)

    * telt de uurtjes af...
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zie mijn post dan ^^ niks mis mee toch? O-)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nu nog aansluiten op je xbox en dan een review maken.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waar denk je dat ie LOTR op keek? ;)
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangesloten op mijn Xbox is hij inmiddels al. ;) Daar kijk ik nu mijn films op. Wat de review betreft, dat was wel mijn idee. Maar Marius heeft een beter getraind oor en zou hij dat waarschijnlijk kritischer kunnen als ik. We zien wel. Een miskoop doe je sowieso niet. ;)
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik hoop echt dat hij ook bij GCshop komt. Dan kan ik ook gaan kwijlen.

    BTW: Bij 4launch staat nu dat als je besteld de Z-5500 in 6 tot 10 dagen kan verwachten is dat maar tijdelijk of voor altijd?
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Beetje domme vraag, maar voor die set heb je toch een Advance Startkabel nodig toch?

    edit: Sorry voor de dubbelpost.
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Advance Startkabel? :+ Nee, die worden geleverd bij het nieuwste type auto: De Xbox Mobiel. :cool:


    Ja, je hebt inderdaad een Advanced Scartkabel nodig, die je optisch verbindt met je Logitech 5500. Die kabel moet je overigens los bijkopen, die wordt niet meegeleverd.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben zo blij! Ik kijk net op de site van 4Launch staat er een bericht van dat er nog een aantal setjes over waren en degene die snel bestelden krijgen er 1 dus ik als een gek bestellen en nu kan ik hem binnen een week verwachten.:D Ik ben zo blij!
     
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel zorgen dat je Advanced Startkabel hebt hè... :cool: Ik kreeg net ook nog van 4launch te horen dat ze er morgen 16 binnen kregen waarvan pas de helft was verkocht.

    Hier nog een laatste foto:

    [​IMG]

    Die draden blijven uiteraard niet, die lopen naar de speakers achter. Die moet ik nog ophangen.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet het met Gcshop waarschijnlijk ook wel goed zitten. *)
    w8 nog steeds op antwoord :mad:

    Heb vandaag ook ff wat dvd's aangeschaft.


    *Wacht ongeduldig op het TPG autootje :9
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ziet er echt mooi uit. Zodra ze zijn opgehangen weer een foto maken.
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @GeneralAsshole heb jij al antwoord terug gehad van Gcshop je had ze toch ook gemaild?
    w8 nu al 1,5 dag :mad:
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, ik heb nog geen antwoord gehad. Intereseerd mij ook niet meer, omdat ik hem nu toch van 4Launch krijg. Maar als ik hem binnen heb post ik het antwoord wel hoor.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ligt er een briefje in de brievenbus.
    Wij troffen bij u niemand aan.
    U kunt uw pakketje op komen halen op...


    Moet ik dat ding met de fiets ophalen! :eek:
     

Deel Deze Pagina