1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. strangestman

    strangestman Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar (Europese) beperkte fabrieksgarantie: zie hier.
    Zie leveringsvoorwaarden van GCshop onder punt 8. Ik ben verbaasd dat je er al zo vaak naar tevredenheid hebt besteld en dit niet weet. Je kan ervanuitgaan dat jij verantwoordelijk bent voor verzendkosten indien opsturen voor reparatie noodzakelijk is.
    Echter, mijn ervaring met Logitech is dat bij een duidelijk defect aan een grote speakerset deze niet geheel hoeft te worden opgestuurd, maar alleen een aantal cruciale kabels en/of de controle module. Hierdoor wordt je defecte oude set definitief onbruikbaar en stuurt Logitech een nieuwe. Sterker nog, ik heb meerdere verhalen gelezen dat ze al een nieuwe stuurden vóórdat ze de stukjes van de oude hadden ontvangen.

    Theoretisch kan het, als je versterker een lijn-uitgang heeft (bijv. voor Tape opname/monitoring). Ik betwijfel of 't verstandig is een versterkt signaal in de versterker van de Logitech te voeren. Je kan de analoge 5.1 ingang van de Z-5500 via een knopje omzetten naar een 3x2.0 ingang (stereo) en dan je tuner en CD-speler apart aansluiten.

    [edit]
    Ik lees niet goed: als je setje een analoog 5.1 (Dolby Pro Logic) signaal kan uitsturen, kun je dit natuurlijk aansluiten op de analoge 5.1 ingang van de Z-5500. Dolby Digital wordt het er niet van, maar het is wel een soort surround.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  2. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord Logitech:
     
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem besteld (Z-5500) hopen dat ie snel komt heb hem trouwens bij PCzaak besteld hoop dat ie snel komt :p
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk!!! Wat een wereldset ik kocht hem zonder nog maar een keer in actie gehoord te hebben, dit setje komt echt perfect tot zijn recht in 2,5 meter lengte en 1,9 meter breedte. Alleen de bas is niet honderd procent zuiver als je kritisch luisterd.
     
  5. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vraagjes:
    Hoeveel kost de logitech z-680 in de mediamarkt?
    Heeft de mediamarkt in Rotterdam de logitech z-680?
     
  6. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier(rotterdam) kost ie 300euros

    En ja we hebben em
    O-)
     
  7. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom is die logitech z-680 nog steeds zo duur?
     
  9. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje:
    Ik heb gehoord dat veel logitechs z-680's last van ruis hebben, maar heeft de logitech z-680 die NU in de winkels ligt nog ruis?
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, dat was de versie toen hij pas net uit was. Nu is dat al lang verholpen hoor.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ha, ik heb nu eindelijk de z-3e besteld; kan niet wachten tot ie binnenkomt :)
     
  12. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog steeds op mijn Z5500, hij is wel besteld alleen wil maar niet binnenkomen. Zijn er misschien leveringsproblemen of iets dergelijks? Ik heb hem besteld bij Euromaxi.nl alleen als ik mail of bel dan zeggenze dat hij helaas bij hun nog steeds niet binnen is, terwijl ze bij andere producten geen vertragingen hebben. Daarom vraag ik of er problemen zijn? En zijn er andere mensen die ervaring hebben met dit bedrijf?
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog steeds op mijn z-5500 bij GCshop.nl ik wacht nu al ruim 2 maanden :mad:

    Ik vind dit echt slechte service van gcshop.

    of dit probleem ligt dus bij logitech..en daar ondervind murdock ook de problemen van.. |:-
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Z-5500 staat niet eens meer op de site van GC.
     
  15. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook bij GCshop besteld en ik had gemaild en bericht gehad dat ze nu weer leverbaar worden. Oftewel, Logitech had ze niet. Is waarschijnlijk binnenkort opgelost.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt de bestaande bestellingen werden nog afgehandeld.
    ze wouden zich meer op kleine hardware en games richten.
     
  17. Clitoris

    Clitoris Guest

    Ik heb hem gehad, en ik kan je vertellen....hijs geweldig :)
     
  18. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ging ik naar de mediamarkt en ik was van plan de logitech z-680 te kopen. Maar ik zag daar de z-5500 voor 340 euro, dus heb ik die gekocht en hij is geweldig! De subwoofer is heel groot en ziet er heel gaaf uit! Het geluid is ook prima. Ik vind de snoeren van de speakers best lang want ik hoef ze niet te verlengen. Straks ga ik hem eens echt goed testen.
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    De z-5500 kan je dus rechtstreeks op je xbox aansluiten wanneer je een advanced scart kabel hebt ?
     
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep en je hebt een optische kabel nodig ,die word bij sommige Advanced scart cables meegeleverd (3rd party kabels)

    zo'n kabel kan je geloof ik gewoon bij de hifi-boer halen voor niet al te veel geld.
     

Deel Deze Pagina