1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hartelijk dank :) kan ik eindelijk in vette surround mijn games spelen Heerlijk! :)
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor een soort kabel is zo'n optische kabel trouwens, en zit hij bij de xbox advanced scart ?
     
  3. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de optische kabel in mediamarkt gekocht maar ik denk dat je die optische kabel gewoon bij dixons kan kopen. De optische kabel zit niet bij de advanced scart
     
  4. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige kabels wel (joytech) zit standaard een optische kabel van 1m bijgeleverd :) ik heb hem overigens bij de dixons gehaald.

    alleen zit ik helaas nog steeds zonder 5.1 :mad:
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Dit is de achterkant van mijn stereo (srry voor de slechte kwaliteit foto). Mijn vraag was of ik die optische kabel in de CD Digital (optical staat eronder maar dat is nogal slecht te zien) kan doen aangezien het een zelfde soort aansluiting lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  6. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm, ik zie het gaatje maar ik zou niet kunnen zeggen of er een optische kabel in kan. Het lijkt inderdaad een zelfde aansluiting. Misschien moet je even op internet kijken ofzow
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hebben meer mensen last van een ruis in de speakers?
    Ik heb het wel, vrij vervelend en aanwezig bij stille momenten in films.

    Denk dat ik toch Logitech maar eens op moet bellen.
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog steeds dik tevreden over mijn speakers en heb ze al op alle mogelijke manieren gebruikt met zacht en hoog volume. Geen last van ruis. Toch even Logitech bellen denk ik.
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nog niks gemerkt, ik hoor alleen bij de sub iets als ik hem aanzet met de knop achterop, maar dan moet je wel heel erg goed luisteren. Ik moet alleen een langere kabel hebben om hem aan me pc te hangen omdat het een beetje raar staat als dat controll ding midden in je kamer staat 8)
     
  10. strangestman

    strangestman Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    @Graveheart: De ruis schijnt veroorzaakt te kunnen worden door een niet strak genoeg aangesloten kabel van de control pod op de sub. Deze moet echt goed aangedrukt en vastgedraaid worden. Heb al op meerdere plaatsen gelezen dat 't dan verholpen is. Als je dit al hebt geprobeerd en dit onverhoopt dubbel advies is: sorry, heb niet de hele thread in m'n hoofd zitten ;).

    @xplayer: je kan het proberen (Z-5500D via optische kabel aansluiten op optisch digitale uitgang van stereo), maar óf je krijgt alleen stereogeluid, óf het werkt geheel niet als de Z-5500D alleen DD/DTS geëncodeerd 5.1 geluid accepteert. Als ie ook 2.0 PCM aan kan over SP/DIF moet 't wel werken.
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ehm, wat bedoel je hiermee want ik ben wat dat betreft echt een n00b op dit gebied :eek:
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik ga morgen de set maar loshalen en eens goed schoonmaken, voor zover dat mogelijk is.
    Ik zou zweren dat de kabels allemaal goed en stevig vast zitten, maar ik ga het toch nog controleren.

    Bij Logitech verwees men mij doodleuk door naar de webshop waar ik m'n set kocht.
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof, als het tenminste om een fabrieksfoutje gaat, je toch echt van de fabrieksgarantie gebruik moet maken. Slecht dat Logitech je zo doorverwijst.
     
  14. strangestman

    strangestman Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    @xplayer: 2.0 PCM = tweekanaals (stereo) ongecomprimeerd geluid

    @Mike: het is vrij normaal dat in ieder geval het eerste jaar na aanschaf van een set de wederverkoper (en niet de fabrikant) zorg draagt voor afhandeling van de garantie.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heeft iedereen het btw, dat als je naar een nieuw hoofdstuk op een DVD gaat, dat je een duidelijk tik hoort?
    Dit gebeurt ook als je van audio wisselt, van Dolby naar DTS bijvoorbeeld.
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit probleem??
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja...

    Dit is normaal Hier is niets aan te doen

    Volgens mij hebben normale surround sets hier geen last van.
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je googled vind je hier ook niks over,dus denk dat het alleen de z-5500 betreft mischien heeft de z-680 er ook last van.. :confused:
    Maar heb er nog nooit iemand over horen klagen.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, heb elders gelezen dat de Z-680 daar ook problemen mee had.
    Toch wel vervelend...
     
  20. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Die lichte plof heb ik ook, maar daar stoor ik me verder niet aan. Als je gewoon je ding aanzet en lekker je filmpje, cd'tje of game'pje speelt heb je daar geen last van. :+
     

Deel Deze Pagina