1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    en er zitten ook aansluitingen op speciaal voor je pc ,deze aansluitingen hebben de volgende kleuren groen=front geel=rear geel=center/sub

    dus kijk ff of je een dolby kaartje in je pc hebt met die kleuren
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu al sinds december op mijn z-5500 setje te wachten en nu schijnt die weer uitgesteld te zijn tot 26 januari...
    heeft iemand van jullie die hem ook ergens op een webshop besteld heeft hier ook last van?
     
  3. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja , ik heb hem bij GCshop besteld en heb hem idd ook nog niet ontvangen. Ik wacht al sinds november. Van wie weet je dat ie 26 januari zou komen ? Dat is nog niet zo lang. Daar kan ik nog wel op wachten als dat waar is. Anders bestel ik hem denk ik maar af.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoor het eigenlijk overal. Iedere shop schijnt leverings problemen te hebben.
    Zelfs op Marktplaats.nl staat er niet 1. :eek:

    GCShop.nl heeft 'm begin December al van de website gehaald.
    Als ik jou was zou ik 'm elders bestellen, waar men 'm wel kan leveren.

    Ik ben nog steeds blij met mijn Z-5500, al ben ik wel op zoek naar iets meer proffesioneel hifi gebeuren.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Same here, ik ben ook heel blij met mn Z-5500 maar ben nu aan het sparen voor B & W instappers en een versterker.
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je 26 januari bedoeld...
    ik had gebeld naar de webshop waar ik hem heb besteld en die verwachten dat er slechts(!)1 op 26 januari binnen kwam.
    die ging dan naar mij omdat ik al sinds december wacht.
    maar ze hebben bij die webshop al een aantal andere datums gezegd wanneer die binnen zou komen(6 januari en 13 januari) en toen hadden ze hem ook niet...
    ik zou hem iig niet in een normale winkel kopen tenzij die 70 euro extra je niet boeit...
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Whehe volgens mij is er een beetje een rage gestart, steeds meer mensen hier beginnen nu losse componenten te kopen :D
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Neh, ik doe het omdat het altijd beter kan dan dat ik nu heb.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja duh, waarom anders :)
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft vedrer nog iemand problemen met de leverdatum van de logitech z-5500?
     
  11. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar ze optische splitters verkopen? ben al bij een paar winkels geweest alleen daar hebben ze er nog nooit van gehoord. En het lijkt me dat er wel zo iets moet bestaan? En die logitech geel, groen en zwarte kabel hebben ze ook nergens, bestaat daar ook een alternatief voor?
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ben ook op het laatste moment afgestapt van de bestelling (door slechte service van Gcshop :mad: )
    Heb een reciever aan geschaft (denon avr-1905) en ben nu aan het sparen voor andere speakere B&W (net als pimmy ;) ) of tannoy speakertjes.
    Maja het geld groeit niet aan mijn rug 8)
    Voor die 300 euro kan je 2de hands al heel behoorlijke (stereo speakers krijgen) ff tijdelijke een oudere receiver eraan hangen, en sparen maar weer zo heb je nog een doel. :+
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep klopt helemaal. Ik had 350 euro bijelkaar gespaard en daarvan had ik die 2 B&W's gekocht. Was mijn beste koop op Marktplaats ooit. Tijdelijk een oud sony versterkertje eraan die ik van degene van de speakers mocht hebben en hup weer sparen. Het gaat niet snel als je nog zo jong bent maar heb er totaal geen spijt van.
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt naar mijn mening echt een goeie deal gehad, tot nu toe ben ik maar twee paar dm 640 speakers tegen gekomen (Die had je toch??)
    En de prijs was elke keer rond de 450-500 euro :mad:

    Lucky Bastard :D
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De DM640i zelfs ;) Eigenlijk zou je er een handeltje in moeten beginnen, gewoon telkens die stuff kopen en dan weer verkopen :). Ik heb er zelfs maar 325 euro voor betaald, hij had een weddenschap gewonnen dankzij mij en verdiende zo 25 euro dus dat ging van mijn kosten af :+
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds niemand die de logitech z-5500 binnen heeft?
     
  17. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar heeft iemand een (niet te dure) optie om een subwoofer te dempen (die van de z680). Hij staat nu op vloerbedekking, maar ik zit 3 hoog en de onderburen vinden het wat minder.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Betonnen / rubberen stoeptegeltje eronder.
    Zou het moeten fixen. :)
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie oplossing vind ik ook wel spikes

    [​IMG]

    Volgens sommige ging een z-680 sub er ook wat beter door klinken
    Deze spikes zijn te koop bij de meeste hi fi boeren.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, dat is uiteraard ook een goeie optie.
    Minder contact met de vloer = meer helderheid, lijkt me.
     

Deel Deze Pagina