1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Even een vraagje. Ik heb een redelijk grote huiskamer, dus zullen de kabels die erbij zitten wel tekort zijn. Kan je er gewoon zelf langere tussen zetten of gaan die kabels direct de luidsprekers in?
     
  2. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan zelf andere kabels gebruiken, sterker nog ik raad je aan om het toch te doen ookal halen je kabels het wel, de kabels die je erbij krijgt zijn zo gaar en dun.;)
     
  3. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hastec is 1 van de improteurs wat ik begreep, er zijn er meerderen. Zie hieronder:

    Jeroen

    Dat Logitech je door verwijst naar de distribeur is logisch.

    Maar Logitech heeft op de Nederlandse markt meerdere officiele
    distributeurs. Hastec is er een van.

    Anyway, ze kunnen niet garanderen dat de 1.1 versie nu al verstuurd zal worden..... :mad:
     
  4. Metski

    Metski RelaX-BOXer

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje voor de mensen die last hebben gehad van die ruis. Ik heb hem ook en hoor als ik het spel of een dvd op pauze zet een hele lichte ruis, maar niet storend (niet zo'n herrie als mijn xbox). Is dit die ruis waar jullie het over hebben of is die veel harder?????
     
  5. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook maar is dat wat die over klagen of is het erger?
    want ik heb tijdens film en muziek gewoon mooi helder geluid.
     
  6. Marsupilami_NL

    Marsupilami_NL MarSu

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan even over de ruis, wat ik begrepen heb, is de ruis storend

    dat je ruis hoort, als de muziek niet aanstaat, dat is normaal.
    dat is ook zo bij een willekeurige versterker zo.

    pas als het echt storende ruis is, schijnt het de beruchte fout te zijn.
    maar dan had je het gelijk gemerkt, want dir ruis schijnt best
    behoorlijk te zijn, en ook bv in films, bij rustige scenes.

    dus een beetje ruis is volkomen normaal, tot een afstand van pakweg
    1 tot 1,5 meter van de (center) speaker. is het echt storend,
    dan klopt er iets niet.

    maar dan hadden jullie waarschijnlijk veel eerder contact opgenomen :+
     
  7. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ow gelukkkig heb ik de goede versie en geen last ervan. Dit is 1 van me beste aankopen ooit8)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2003
  8. Metski

    Metski RelaX-BOXer

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet beter kunnen zeggen!!! :)
     
  9. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    He, MaCk: eerst toestemming aan mij vragen voordat je mijn antwoord hier gaat quoten (email van Hastec) :+

    Wij (Hastec) wachten nog op een nieuwe zending van de Z-680 en dan pas kunnen wij zien of het hier gaat om de 1.0.3 of om de 1.1. Volgens mijn info duurt dat nog wel zo'n 3 weken helaas.

    Ook zijn er uiteraard nog andere distribeurs in Nederland, maar die zullen vast ook aan het wachten zijn (op een nieuwe zending).
     
  10. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vtec, twee dingen:

    1. Antwoord quoten moet toch niks mis mee zijn?
    2. Toch wel raar dat zelfs nadat bekend is dat de 1.0.3 versie niet helemaal snor kan zijn er toch nog dezelfde versie aan hoofd distributeurs wordt geleverd?? Zou ik niet mee akkoord gaan?
     
  11. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    1. was ook een geintje (zie :+)
    2. de laatste zending is van een tijdje geleden en toen speelde dit probleem nog niet echt. En het probleem is een beetje dat niet bij elke 1.0.3 het probleem naarvoren lijkt te komen. We hebben in iedergeval het probleem gemeldt bij Logitech en ik hoop in iedergeval dat de volgende zending geen last van dit probleem heeft (wat bij enkele exemplaren voor schijnt te komen). En het is ook een lastig probleem: bij sommige komt dus het probleem niet voor, bij een andere komt het wel voor maar neemt de gebruiker daar genoegen mee en bij een ander komt het probleem naarvoren en neemt de gebruiker er geen genoegen mee. Persoonlijk (ik spreek dus nu niet namens Hastec) vind ik dat er geen ruis in mag zitten, maar ik heb zelf effe geluisterd naar mijn eigen 5.1 setje thuis en ook daar zit 'gewoon' ruis in. En dan spreek ik dus over een versterker van een nog hogere prijsklasse speciaal bedoelt voor in de huiskamer. Idem bij de versterker van mijn pa en in een nog hogere prijs klasse zit (prijs van rond de 1500-2000 Euro). Ik zeg dus niet dat dit normaal is, maar de Z-680 is dus niet de enige waarbij dit naarvoren komt.

    O ja, misschien al gemeld in dit forum maar op de site van Logitech staat ook nog iets betreffende dit probleem: Speaker System Noise — Causes and Solutions.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2003
  12. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    tja wel afwachten dus. Maar goed, misschien wordt het probleem ook overhyped. Zelf weet ik het niet, maar zou wel jammer zijn als dadelijk je kitje komt en je moet het weer terug gaan sturen. Als ik logitech was zou ik zorgen dat de recall goed verloop en dat je het probleem zo snel mogelijk verhelpt, zodat je op dit soort forums alleen maar goed nieuws ziet staan. Want de z-680 schijnt echt heel goed te zijn.
     
  13. MaCk

    MaCk nouhou :(

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :)

    ik kom jou wel veel tegen op internet. En het gaat allemaal over die z-680 ;)

    - tweakers forum
    - hastec forum
    - xbw forum

    what next 8)
     
  14. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Big Brother is watching u ;)

    Waar spreken we nu af :+
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    logitech z-680

    even nog een paar vraagjes, kun je de set maar op 1 geluidsbron aansluiten of op meerdere zoals tv en radio, maar hij kan ook aangesloten worden op de xbox, toch?:confused:

    en hoe lang zijn de kabels ongeveer van de boxen en kun je de boxen aan je wand bevestigen, moet nog over even overgehaald worden :cool: :cool:
     
  16. georgestobbart

    georgestobbart Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,dat kan op 4 verschilllende bronnen
    (xbox,gamecube,t.v.,dvd-speler bijvoorbeeld)
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    logitech Z-680

    bedankt voor je antwoord, nog 1 ding, ja daar hedde em weer met zijn vragen|:- |:- , maar ik wil hem bestellen bij merchandize kent iemand dat bedrijf of heeft em daar besteld?
    daar is ie volgens mij het goedkoopst voor 378 Euro incl onder rembours
     
  18. georgestobbart

    georgestobbart Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, moet je bij dweezy computers doen. Ga ik ook doen (komt 15 februari als het goed is binnen), goede service daaro. Sowieso niet bij digiworld. WAt een kutwinkel (echt geen service--> krijg je niet te pakke,sturen geen mailtjes terug)
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.dweezycomputers.nl/
    Staan geen prijzen bij|:- :mad:
     
  20. georgestobbart

    georgestobbart Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een mailtje sturen,komt alles goed
     

Deel Deze Pagina