Die zitten op €179,- per stuk. Heb nu een bod van €250,- staan, vraag me af of het hoger kan. Een nieuwe is €281,- + verzend.
Maa daar heb je denk ik een goeie deal aan hoor...zeker als ik de huidige nieuwprijs bekijk Moet je wel wat bij leggen maarja dat hou je toch. Wat voor receiver had je dan op het oog??
ik heb mn logitech z-5500 set zojuist ontvangen maar welke kabel moest ik er ook weer bijkopen om hem op mn xbox aan te sluiten? graag een duidelijke naam plus plaatje want ik zag dat er nogal wat kabels voor de xbox te koop zijn... thx
Als je de orginele MS kabel wil hebben ; Advanced Scart kabel. Deze verbind je via een optische kabel, de Xbox uitgang zit in dat doosje-ding op de kabel, met de Z-5500.
ook nog(!)en waar kan ik die dan kopen en wat is de prijs? dit zeg ik zo aangezien de z-5500 geen goedkope set is en er zelfs nu nog meer bij moet komen...
de optische kabel is niet zo heel duur: volgens mij zo'n 10 euro. Je kan hem halen in de mediamarkt (daar heb ik hem ook gehaald) Ik denk dat een electronica shop de optische kabel ook heeft
Zo'n beetje iedere zaak die audio en hifi verkoopt. Probeer een Scheer & Foppen / Expert / Media Markt.
Zo even weer een vraagje. Jullie weten dat ik sinds nov. 2004 de Z-5500 heb en ik ben er nog steeds blij mee, maar ik heb daarvoor een Adv Scart Cable voor moeten kopen en als ik nu ga gamen kan ik niet gewoon van kanaal veranderen en tv kijken terwijl mijn xbox aanstaat. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?
Raar, het is wel ontzettend irritant als je bijvoorbeeld op vrienden staat te wachten in een lobby en dan kijk je naar zo'n saai scherm. BTW Vroeger met de normale stekker kon het wel. Dus dat is al helemaal weird.