1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Van de Z-5500 of van de tv?
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet een kabeltje in de koptelefoon out van de TV pluggen, en die kabel in je Z-5500.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat ik de Z5500 setje nu volgende week donderdag ook maar ff ga halen. Even als examencadeau :+. Maar iedereen heeft der een goeie ervaring over?
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben er nog steeds heel blij mee. En het past goed bij een beamer + goede film.:+
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben er bijzonder blij mee.
    Al zit ik stiekem nog steeds te kijken naar beter spul. ;)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb hem nu ook (Z-5500) maar ik moet nog wel een AV kabel hebben voor xbox :confused:. Hadden jullie ook wel ff kunnen zeggen :p. Gaat weer 30 euro..
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Plus dat je nog een optical kabeltje erbij moet kopen. Ja ik zeg het maar alvast anders kan je weer naar de winkel. :+
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hehe ja mijn broer zei dat ook al. Naja der komt wel zwaar relaxt geluid uit. Ik ben de dik tevreden mee _O_

    Dit stond der op dat papiertje

    Caution:
    This Subwoofer contains powerful magnets
    Keep it at least 2 feet (60 cm) away form other elecktronic devices, such as PC's, monitors, of TV's


    Ik heb eigenlijk niet echt de ruimte voor de subwoofer maar hij staat wel mooi achter in mijn slaapkamer in een hoekje. Als ik hem nu dicht bij mijn tv neerzet denk ik dat tie het straks gaat begeven. En die opticie kabels zijn zo f*cking duur. Iemand een id, of weet iemand hoe lang een opticie kabel maximaal kan zijn?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eindelijk de Z-5500 aangesloten op mijn xbox. Nu eindelijk lekker gamen...
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Geniet zou ik zeggen! :cool:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe dat zal wel lukken :cool:. Vanmiddag ook ff Doom 3 gespeeld...lekker griezelen 8). Vanavond weer spelen, lekker in het donker :eek:

    Mammie!!!!
     
  12. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heey, ik had een paar vraagjes ivm met de Z-5500.

    (alleen aan de mensen die hem hebben)

    1. is het nou echt zown mooi geluid bij films en games ook al zet je hem zacht, en is hij net zow goed als de gemiddelde goeie Surround set?

    2. op hoeveel ingangen kun je hem zo aansluiten met rood wit kabeltje.

    3. geeft het echt vol geluid, en bij muziek, is dat mooi geluid, of valt dat wel mee, net als ik wil de sensation 2005 black gaan draaien? echt mooie, volle bass of valt dat ook wel mee?.

    ik hoor het wel.
    alvast bedankt en laterr;)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1] Der komt zeker mooi geluid uit. Ik het nog niet uitgeprobeert met DVD's maar wel met games en ik ben der zeer tespreken over. Zelfs als je hem zacht zet heb je mooi geluid. Naja ik kan het moeilijk vergelijken omdat ik nooit een ander surround setje heb gehad.

    2]Geen id, vraag maar aan GeneralAsshole :+ Ben niet zo technishce op ddat gebeid.

    3]Volle bass. Nou erm..ik heb de bass op normaal staan en dan heb je al een lekkere zware bass. Als je hem vol open zet...Zijn je buren niet blij :+ Heb sensation Black 2002/2003 en 2004 der opstaan en ze horen allemaal even vet :cool:

    Super geluid ;).
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het setje niet, maar ik kan je wel iets vertellen: je moet niet denken dat het echt prachtig geluid is wat er uit komt, het zal best wel leuk zijn voor die prijs, maar als je echt wilt genieten van muziek zou ik voor dat geld gewoon een goed stereo-setje kopen. En ik denk dat na wat ik hier heb gelezen de bassen vooral erg hard en dreunerig zijn, wat misschien leuk is bij gamen, maar wat bij muziek echt alles verpest.
    Het is wat ik denk hé, niet wat ik naar aanleiding van het luisteren ernaar heb geschreven;).

    Edit: en sorry dat ik 'm zo afkraak, maar voor het geld zal het vast leuk geluid zijn;).
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is wel het beste setje voor mensen die niet losse componenten willen kopen, dus als je voor het eerst een setje koopt is de Z-5500 echt een goede keus.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mja, en behoorlijk duur. Niet iedereen heeft dat ervoor over, en voor een kleine kamer is een Creative 5700D bijvoorbeeld een leuke keus. Zo heb je voldoende setjes voor de xbox die goed geluid geven, maar niet zo duur zijn als een Z-5500.
    De kwaliteit is ook wat minder, maar ach...vaak toch goed genoeg :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Das waar, maar zoals ik al zei als je niet al die moeite wilt doen voor die componenten en toch nog een goed setje voor de prijs van componenten dan is dit toch een goede keus.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de meesten iig wel:).
     
  19. Snuifje

    Snuifje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wordt ik ook nieuwschierig, _0/
    Zelf heb ik namelijk de Z-680.
    Wie heeft ook de Z-5500 en weet het verschil tussen deze setjes?
    Ik heb zelf wel belang bij de Z-5500 alleen uiterlijk vind ik de Z-680 mooier
    ik hoorde dat de Subwooffer iets minder onbenullig is (oa: overheersing) van de Z-5500
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2005
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is klinkt de set minder "boemerig" d.w.z subwoofer is gecontroleerder en de hoge tonen komen dus beter naar voren.
    Tevens maakt de Z-680 gebruik van een 8 inch woofer en de Z-5500 van een 10 inch.
     

Deel Deze Pagina