1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logitech Z-680 & Z-5500

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Junior04, 6 nov 2002.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Witte en rode stekkertje achter in je TV.
    Groene, gele en zwarte uiteinde van de kabel achterin je controle pod.

    En dan de instelling op Direct zetten, als ik me niet vergis.
    (Kan totaal fout zijn, maar het is nog vroeg... ;) )
     
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo zou hij misschien ook wel kunnen :D Maar volgens mij heb ik die kabel al ergens anders voor gebruikt. Nou ja, het kan zo en zo ;)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah okee, dus het kan wel :). Hoe heet zo'n kabel? *Link naar website met prijs?*

    Ja, is wel een keer handig als je een leuk nummer op MTV of TMF hoort :9. Niet dat ik veel tv kijk maar tgaat om het idee..
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Okee lekker laat, maar ik dacht vanochtend weer is over dit en wist dat ik dit alles had gevraagd, alleen niks mee had gedaan 8).

    Deze stekkertjes kan ik wel achter in me Logitech Drukken maar waar moet ik ze in mijn LE32R71B samsung drukken :eek:. Je zei dat de andere kant Rood en Zwart moest zijn maar die hebben ik dus niet, wil dat niet met deze kabeltjes?
    [​IMG]

    Weet iemand trouwens waar je deze kabeltje kan halen? Bij de Expert toch wel of niet?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De Z-5500 is toch net wat krachtiger dan de Z-4500?

    Iemand ervaringen met de Z-4500?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben langs de Expert geweest en die vertelde me dat je dan alleen stereo geluid krijgt over je boxen van de Z-5500, omdat er geen versterker op de logitech zit en je tv stereo geluid uitzend. Iig als je dit toch wil ben je zo'n kleine 17 eu kwijt.
     
  7. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je die kabel niet direct in je tv drukken. Zowieso weet ik niet echt hoe je de z5500 op je tv zou moeten aansluiten. Ik heb er ook 1 (nog met plopjes |:- ) maar de enige 3 mogelijkheden zijn:

    optical: de samsung geen optische uitgang
    direct: een directe uitgang zit er ook niet op je scherm
    coax: en coax volgens mij ook niet... deze weet ik echter al helemaal niet zeker. Ik weet niet of er dubbel tulps overloop kabels zijn naar enkelvoudig coax... zal eens voor je zoeken

    ik heb wel een oplossing, is een beetje omslachtig maar werkt iig: je neemt een jackplug-dubbel tulp en duwt de dubbel tulp in een scart aansluitblokje (zo eentje bijv. waarmee je de xbox in je scart van je tv stopt). Dat moet wel werken volgens mij. Kan het wel even voor je uittesten als je wilt want ik heb de benodigdheden hier allemaal (ongebruikt voor als je nog interesse hebt) liggen.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die groene heb ik met het uiteinde in een andere kabel zitten.
    Die splitst zich weero p naar rood & wit. Zie ook Scheer & Foppen enzo. :)

    Kan straks wel even kijken of ik een foto kan maken, als je dat wil?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja als je wil :). Oh dat kabeltje die ik poste, was een computer kabel :{ iig dat vertelde hij mij
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    Dat is 'm. :cool:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Thnx Graveheart ook al zal ik er niet al teveel aan hebben :eek:. Ik laat het er maar gewoon bij, dan maar beneden kijken met onze bose systeem :cool:
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:

    ik heb het Z5500 systeem, en nu heb ik laatst een LCD tv gekocht en deze op mijn PC aangesloten met de bedoeling; dat ik dan films die op mijn PC staan kan kijken op mijn TV.

    Ik heb mijn PC op mijn Z5500 aangesloten via die 3 stekkertjes (direct) ( 360 via optical en DVD speler via Coax) maar dat boeit niet zo.

    Dus ik ging vanmidag een film kijken, maar ik merkte dat ik geen 5.1 geluid had, dus ik even graaien in Nero show time, en daar zag ik dat t wel op dolby digital stond, maar niet op 6 boxen, dus ik zette hem op 6 boxen, 5.1 dus, en dan heb ik heel mooi geluid achter me, alleen ik hoor de stemmen niet meer, mijn center speeker lijkt t dan niet te doen, en dit heb ik met alle Media players. (BS player, BlazeDTV en Nero show time)

    heeft iemand een idee wat t probleem kan zijn, of wat ik anders moet instellen ?

    alvast bedankt
    groeten jasper
     
  13. axiK

    axiK Guest

    Y Graves noem je die kabels, en ja Mark, BOSE werkt ontzettend lekker op de 360 ik heb het zelf ook. Super!
     

Deel Deze Pagina