Door de pod uit te zetten en dan een paar seconden lang de settings-knop en de input-knop tegelijk ingedrukt te houden.
En V-Tec, heppie de nieuwe lading Z-680 binnen?? Do let us know, en beter, ook meteen ff dat truukie hierboven doen en ff laten weten welke versie je hebt gehad!
Nope, nog niet binnen. Er waren wel wat binnengekomen, echter waren deze net zo snel weg als gekomen. Wel effe gekeken om welke versie het ging, maar helaas nog steeds dezelfde versie.
Bianconero: ik heb niks besteld, maar ik zit enigszins dichtbij de bron, maw ik kan nagaan of ze wel of niet een beetje te verkrijgen zijn en of de nieuwere versie al te krijgen is
Is die Z-680 zo duur???? Das best nep haha ik heb de Z-640 voor 110 eurotjes gekocht voor mijn slaapkamertje is da goed genoeg vin ik
Hij kost id nogal wat (350-400 Euro), maar dan heb je ook wat. Plus is hij niet te vergelijken met de Z-640. Enige overeenkomst is dat ze beide 5.1 zijn, maar dat is ook alles
Precies!!! Dit zijn de verschillen: 1. De Z-680 heeft 450 Watt RMS en de Z-640 maar 51 Watt 2. De Z-680 heeft Dolby® Digital- en DTS®-hardwaredecodering en de Z-640 niet. 3. De Z-680 heeft het THX®-certificaat (bioscoopgeluid) en de Z-640 niet.
Op mijn lijst staat 3 weken, maar dat staat er tegenwoordig standaard (zo lijkt het ). Zou best kunnen zijn dat er deze week of volgende week weer wat binnenkomen, maar ik verwacht nog niet de nieuwe versie.
logitech z-680 ik heb em bij merchandize besteld en zeiden dat ze de 26e feb de nieuwe lading/versie kregen, nu nog maar afwachten of dat klopt, ken niet wachten tot ie er is, het is tijd om de buren terug te pakken ps: weet iemand hoelang het ongeveer duurt als je iets via internet besteld? merchandize geeft er een lekker vaag antwoord bij: enkele weken ( is dat 2 of 3 of 4 weken )
Bij een willekeurig online shop ? Is vaak per firma weer verschillend. Sommige hebben de spullen al liggen en kunnen bv binnen een dag leveren, maar andere moeten dan eerst de bestelling plaatsen bij hun leverancier en dan kan het natuurlijk langer duren.
Volgens mij zit zo'n beetje heel nederland te wachten op levering, dus dat wordt knallen voor je V-Tec!!!!
ik heb hem gister besteld @ alternate. wel voor 399,- maargoed... ze zeggen dat dit zeer waarschijnlijk de 1.1.2 versie is. krijg hem vrijdag of maandag binnen.