1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Logo voor website maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 jun 2008.

1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey,

ok ik heb nu geupload,een forum van phpbb alleen als ik nu naar www.xbox360gaming.nl ga geeft ie een foutmelding, 404 ofzow?
    ik heb dit gedaan, ik heb het hele forum, ook dreamweaver bestanden ofzo ? geupload, dit duurde even, maar toen stond er: bestandoverdracht sucsesvol? en hij geeft een foutmelding als ik nasar het adres ga? moet ikeerst opslaan ofzo? ik heb alles trouwens naar de map public geupload.

Gr Daan

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoe heb je het forum geinstalleerd? (in een mapje of gelijk op de index?) en zo ja in een mapje hoe heet het mapje van het forum?
    http://www.xbox360gaming.nl/forum (of iets anders zou het dan moeten zijn...)

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ik heb het forum in de map public gezet, in de map public staat nu een mapje met php bb, daar staat alles in. Ook staat er in public een map documents? heeft dit ermee te maken?

Gr

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Edit zie mijn post hieronder! :)

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

nope documents bevat alleen pictures video music?

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mmh das vaag bij mij ziet het er zo uit heb ook Mijndomein... (prive gegevens weggeblokt logisch)...

1 dit scherm...

en dan dit:

Dan ben ik bang dat ik je niet verder kan helpen... even contact met hun opnemen.

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok in iedergeval bedankt voor de moeite! ik heb mijndomein nu een mail gestuurd.
    Maare moet je niet eerst een database aanmaken?

gr

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha is wel zo handig ja, die kan je gewoon op de site van mijndomein aanmaken, gewoon inloggen op de site en alles wijst de weg. Daarna je forum uploaden en installeren!

Succes verder! :)

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

oh ok,:D en dan heb ik wel die mappen?:)

Omg:D:): ach ja van fouten kun je leren he:D

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

euhm ik snap er niks van ik zit nu in phpmyadmin ennu?

oh en ik heb geen rechten zegt ie met een rood kruisje?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2008
  11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je hebt phpmyadmin niet nodig voor dit. Je moet gewoon inloggen op de site van mijndomein en daar op mijn databases klikken dan op database aanmaken dan worden alle gegevens die je nodig hebt om straks je phpbb forum te installeren naar je mail gestuurd. :)

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok mooi dat heb ik allemaal gedaan. en dan moet ik met die mail gegevens nog ergens inloggen ofzo, want ik heb nog steeds niet die meerdere mappen=(

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja daar kan ik niks aan verandere, daar moet je mijndomein voor mee contact opnemen. Eerder kan je ook niet je forum installeren, maargoed je database heb je in iedergeval al.

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok bedanklt heh!!

ik laat het wel weten als het is gelukt!

gr

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    misschien was het een beter idee, als je jezelf wat meer in zou leren in het hele web gebeuren, want volgens mij snap je het nog niet echt.

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ik kan opzich wel programmeren(HTML, een beetje php.) alleen dit is de 1e keer dat ik een .nl domein maak dus nee dat snap ik nog niet echt.

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gast je moet ergens beginnen. Hij is nu toch bezig met een leerproces? Die jongen is juist top bezig met zijn kennis te vergroten. Niemand kan het allemaal in 1x dus laat hem lekker vrij vragen stellen. Je hebt er toch geen last van, hij alleen maar profijt. Dit is één van de hoofddoelen van deze community, elkaar helpen met problemen, laat hem daar lekker vrij in ipv domme (demotiverende) opmerkingen.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok alles is gelukt! bedankt!

en wie weet hoe je in dreamweaver een achtergrond en een link maakt?

en nu is het eigenlijk toch gewoon het phpbb3 forum naar de map xbox360gaming.nl slepen? oftewel daarin heb ik nog een map forum aangemaakt daarin zetten en klaar tg?

Gr

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2008
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Gewoon de map phpbb3 in de map xbox360gaming.nl zetten en klaar :)

Deel Deze Pagina