Ik weet het niet met deze game en ik ga ook niet de volle prijs hier voor betalen. Daar heb ik na een aantal games die achteraf vrij ruk waren wel van geleerd. Ik zie het wel...
Sowieso hangt het van de reviews af of mijn interesse blijft. Bij een 7 als gemiddelde zou ik wel gebruik willen maken van de Gamemania actie van 3 spellen inleveren, een nieuwe voor 20 euro. Maar ik kan nergens vinden tot wanneer die actie duurt. Misschien maar een keer langs gaan om te vragen.
Dat bespaart me inderdaad een tripje. Dan sla ik deze voorlopig over. Het lijkt me best een leuk spel, maar ik kan best wachten totdat die voor een mooie prijs te koop is.
Net de prologue van deze voltooid en wat is deze game toch wel een verrasing. Het hack en slach systeem werkt echt goed in deze games en met zombies maakt het nog leuker. Na 1 level spelen kan je niet veel zeggen maar tot nu toe valt de game erg goed mee,de game lijkt me wel erg snel in herhaling te vallen. Coins kan je verdienen waarmee je bijvoorbeeld nieuwe moves kan kopen. Leuke game maar de full price is hij toch niet waar denk ik
Chapter 2 van deze game is ook toch weer erg tof. Doelstelling van een chapter is tot nu toe wel altijd het zelfde. Je klasgenootjes redden van de zombies.
Het ziet er inderdaad beter uit dan ik verwacht had. Wat ik van een stream heb gezien zit het met de humor ook wel goed. Het spel is al online te koop voor 39,75 euro. Dat is best een goede prijs, hoewel het spel wel kort is.
Zojuist aan de game begonnen, controls werken niet helemaal perfect, maar wel grappig om te spelen. Hoop alleen dat het over een langere tijd ook leuk blijft, gameplay is wel behoorlijk repetitief. En nee, er is geen co-op of multiplayer, je kunt enkel levels opnieuw spelen en dan scores vergelijken middels leaderboards.
Schijnt volgens de reviews wel weer hardstikke kort te zijn, ik blijf dat gewoon echt jammer vinden. Je maakt een sp only game, maak de game dan ook op zijn minst 10 uur.