Ik heb m'n review copy binnen. Gister heb ik al een klein uurtje kunnen spelen en vanavond wil ik opnieuw wat tijd besteden aan Juliet. Volgens heb filmpje hierboven ga ik nog leuke dingen beleven!
Hurry up.. ik twijfel nog.. Ik zoek gewoon nu een leuke originele game voor nu.. Heb geen zin om Witcher verder te doen of 1 van mn andere 20 games in mn backlog
ja klopt, er komt toch alleen nog troep uit dit jaar wat ik niet ga spelen, muv borderlands 2 en halo4... en mij kennende gooi ik toch gears er weer in elke dag..
Game zojuist uitgespeeld, vier of vijf uurtjes mee bezig geweest. Leuke game, maar zou er geen zestig Euro voor neer leggen.
Haters.. game is al voor 34euro nieuw bij zavvi.. zal niet lang duren dus dat ie erg cheap ligt .. Toch ben ik gewoon erg benieuwd naar dit concept, stupid MM had em gewoon niet nog
De game is best geinig, echter moet je tegen de (veelal seksistische en over de top) humor kunnen en is deze zeer kort (met ongeveer vier uur speeltijd ben je er klaar mee). Hierna kun je nog wel wat collectibles zoeken en scores verbeteren, maar dit doe je in dezelfde levels.
Eigenlijk belachelijk dat een spel met zo'n speelduur een adviesprijs van 60 euro krijgt. Vooral met de oude Xbox had je regelmatig spellen die een adviesprijs van 30 euro kregen. Ik wil het spel wel hebben, maar je snijdt jezelf gewoon in de vingers als je het spel nu koopt. Met Vanquish had je ook een SP van 6 uur (en daalde dus ontzettend snel in prijs). Iedere gamer leest en hoort dit en houdt de hand op de knip. Ik kan me dus niet voorstellen dat Lollipop goed zal verkopen met deze prijs.